piątek, 27 października 2023

Za chwilę za momencik halloween i scrapowe papierki na święta

 Nie wiem czy obchodzicie, wiem, że zdania są podzielone. Widzę po ilości dzieci zbierających cukierki, że z roku na rok jest to coraz popularniejsze święto. Swoje prace sprzedaję głównie za granicę i tam to święto jest bardzo popularne, więc nie może zabraknąć prac o tej tematyce i u mnie. 


Panel patchworkowy jest, myślę jeszcze czy zrobić z niego poduszkę czy może uszyć więcej i zrobić coś większego.
Jak myślisz?


Ostatnio  prezentuje nie swoje prace, a też innych rękodzielników. Dziś też pokazuje piękny komplet jaki dostałam w ramach wymianki z Wiolą, mam od niej mnóstwo pięknych rzeczy i na pewno będę je jeszcze tu pokazywać. Kocham wszystko co jest ręcznie robione.
🍁🍁🍁🍁🍁

 Widzę, że zdania co do kosmetyków tu są podzielone. Jeśli nie lubisz o nich czytać życzę Ci po prostu miłego dnia, zerknij jeszcze na koniec gdzie znajdziesz przepiękne papiery do druku. A jeśli lubisz zapraszam dalej. 

#współpraca recenzencka dla Loreal

Pewnie już słyszeliście o metodzie pielęgnacji #skincycling jest to metoda cyklicznego stosowania określonych składników aktywnych. Ja ją stosuje już od pół roku i moja skóra nigdy nie wyglądała tak dobrze. Pozbyłam się praktycznie dzięki niej trądziku różowatego.
Rutyna wieczorna:
1. Złuszczanie - kwasy
2. Retinoidy
3 i 4 Regeneracja - kwas hialuronowy
Każdego dnia rano krem z SPF 50

 I standardowo coś do pobrania za free tym razem dla scrapujących, zobaczcie jakie to urocze

Możesz bezpłatnie pobrać to TU jestem zakochana w tych myszkach. Te piękne ilustracje wykonała Shabby Art Biutique

Pozdrawiam serdecznie

Diana




7 komentarzy:

  1. Fakt fajny ten papier, ale ja już niczego nie drukuję dopóki nie zużyję tego co mam.
    Co do tego panelu ta ja bym z niego zrobiła ( uszyła) jesienną poduszkę a właściwie poszewkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia byłaby cudowna. Zainteresowała mnie ta metoda walki z trądzikiem i produkty.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami - panel idealny na poduszkę. Co do kosmetyków to ogólnie rzecz biorąc, ich prezentacja bardziej pasuje bardziej do bloga lajfstajlowego niż rękodzielniczego, ale kto powiedział, że i na takim blogu ich być nie może? Nie przeszkadzają mi, a wręcz przeciwnie - oszczędzam dzięki nim czas, bo nie muszę szukać informacji na ich temat gdzie indziej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie będę zostawiać ciekawsze propozycje co jakiś czas :) bardzo dziękuję za Twoją opinię

      Usuń