wtorek, 31 października 2023

Happy Halloween i recenzja książki Idealnie sparowani

 

Mam nadzieję że macie się dobrze 🎃 cukierki i przebrania gotowe i możecie zaczynać zabawę 👻🎃
Mój wczorajszy dialog z córką:
- Idziesz z dziećmi i ciocią zbierać cukierki?
- A mamy cukierki w domu?
- Mamy
- To po co będę chodzić po ludziach 🤣 (jak ja ją kocham)
🍁🍁🍁🍁🍁

Zostawiam więc garść moich prac na halloween

Zawsze mówię, że nudziłabym się pracując w jednej technice. Widzisz więc patchwork, haft i zabawkę. Chociaż dyniogłowy mógłby się za to określenie obrazić.

A na koniec recenzja książki. 


Idealnie sparowani to książka idealna na jesienny weekend. Książka którą czyta się z uśmiechem na ustach.
Ona szalona, przebojowa, mówiąca prosto z mostu co myśli autorka romansów. On twardo stąpający po ziemi, rozważny twórca filmów dokumentalnych o zwierzętach.
Kiedy jego szef oznajmia mu, że ma zrobić randkowe reality-show, zupełnie tego nie czuje. Zaciska zęby i stara się stworzyć coś ciekawego. Obsadzając Fizzy w roli głównej bohaterki zupełnie się nie spodziewa trudności jakie napotyka. Choć ona daje mu różne wyzwania nie spodziewa się, że najtrudniejsze będzie powstrzymanie się od ciepłych uczyć związanych z nią. Muszę przyznać że książka jest napisana tak, że od razu czuć że między bohaterami iskrzy. Czy uda im się zachować miłość w tajemnicy do końca programu? Czy też Fizzy spotka swoją miłość w programie, wszak 8 fantastycznych mężczyzn walczy o jej zainteresowanie.
To co mi się w tej książce podoba to pokazanie że miłość i uczucie są po prostu w zwykłych gestach, w prostych sytuacjach i w radości z przebywania z drugą osobą. To idealna książka na weekend lub urlop. 

Dobrego dnia

Diana


9 komentarzy:

  1. Autorki książki nie znam , chyba nic jej nie czytałam, ale z opisu chyba ta są moje klimaty. Poszewka na poduszkę rewelacyjna i podobnie do Twojej córki nie obchodzę tego święta, ba nawet nie mam w domu cukierków bo i dzieci takich małych nie mam a wnuków się jeszcze nie dochowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace halloweenowe. Zabawka przeurocza :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Patchwork to dla mnie trudna sztuka. Nie jestem dobra w szyciu, dlatego jest on dla mnie szczególny wart pochwał i uwielbienia ;-)))
    Ale i Dyniogłowy zachwyca. Pomysłowość Twoja ogromna!
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i rezolutną Córeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te Twoje halloweenowe użytki, a Elfik fajnie Ci odpowiedział. Książka dodana do listy "to read". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszytki miało być, ale smartfon poprawił po swojemu.

      Usuń
    2. Zrozumiałam, mój telefon też wie lepiej co chce powiedzieć :)

      Usuń