wtorek, 7 listopada 2023

I mamy listopad

 Muszę przyznać, że dni ostatnio pędzą jak szalone, październik minął w mgnieniu oka i już jest listopad. Obecnie pracuję głównie nad świątecznymi projektami. Ubrałam już nawet choinkę :))


 

Chętnie zaprezentuje w listopadzie wasze piękne prace, które idealnie się sprawdzą jako świąteczne prezenty. Jeśli więc masz coś takiego dodaj w komentarzu link :) 

Udało mi się przeczytać kolejną książkę.

#współpracarecenzencka dla Wydawnictwo Prozami
Lubisz filmy akcji? Ja wprost uwielbiam, dlatego gdy tylko przeczytałam zapowiedź tej książki stwierdziłam, że muszę ją mieć.
Marisa młoda dziennikarka, która dostała swoje pierwsze poważne zlecenie, aby napisać relacje z balu. Bardzo zależy jej by dobrze wypaść wpada więc na pomysł aby wmieszać się w tłum gości i zrobić jak najlepsze zdjęcia. W tym momencie zauważa ją Agustin, syn organizatora przyjęcia. W pogoni za jak najlepszym materiałem Marisa staje się świadkiem morderstwa i musi uciekać. W ucieczce tej towarzyszy jej Agustin. Mamy tu mafię, pościgi, strzelaniny, latami zbierane informacje by kogoś pogrążyć. Wątpliwości komu Agustin faktycznie chce pomóc jej czy może własnemu ojcu.
Muszę przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł na książkę, szczególnie jeśli lubicie akcję.
Jedyny mankament to moim zdaniem charakter Marisy. Rzadko mi się zdarza, że nie lubię bohatera książki, a ta bohaterka ewidentnie mnie irytowała, egocentryczna, roszczeniowa z humorami jak 15 latka, wiecznie robiąca sceny. Z drugiej strony fakt, że wywołała we mnie tyle emocji pewnie jest dobry, bo zapamiętam tę książkę na dłużej. 

 Pozdrawiam

Diana

 

7 komentarzy:

  1. O, tej książki nie kojarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szydełkowe zwierzątko. chociaż jeszcze tyle czasu do świąt to już w głowie rodzą się świąteczne pomysły :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje szydełkowe pracę ale nie tylko! mnie zachwycają, jesteś bardzo pracowitą osobą ☺️ Święta już niedługo więc czas o nich pomyśleć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż - rekomendowany wiek czytelników to 16+ (New Adult), to i bohaterka na ich poziomie, ale i tak dodałam do listy "to read". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń