czwartek, 10 listopada 2016

29 linkowe party - co na prezent

Witajcie, tak jak obiecałam znów u mnie linkowe party, mam nadzieję że bedziecie bawić się razem ze mną :)
Tym razem odrobinę inne zasady, gdyż chce zrobić "Prezentownik" czyli wybiorę spośród zgłoszonych przez Was prac te, które według mnie byłyby idealne na prezenty. Możecie więc dodawać wasze prace nie zależnie od tego kiedy były opublikowane, możecie też ich dodać tyle ile chcecie. Ważne by były to ciekawe rzeczy na prezent lub fajne rzeczy do dekoracji domu na święta, bo takiego posta też z pewnością napiszę. Jeśli umieszczacie swoje zdjęcie tym samamym wyrażacie zgodę na umieszczenie go na moim blogu (oczywiście podlinkowanego do waszego bloga).
Moje 3 typy z poprzedniego party

Rewelacyjny pomysł dla małego majsterkowicza uszyła Ruda

Biała Szafka Agi przenosi nas w bajkowy świat

 Dobranocne twory pokazują delikatność, uwielbiam ją  karteczkach

Zasady zabawy:

  1.  Raz na miesiąc będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez ten miesiąc, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię kilka blogów, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu, w postaci prezentownika.
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem tyle prac ile chcecie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu
  8. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ  

   
   

9 komentarzy:

  1. WOW! Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Do tej zabawy też na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Diano, wpadam tu za każdym razem, ale...czasowo nie było jak pisać i bawić się z wami. Mam nadzieję, że już dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się uzbierało torebek, teraz widać czym ostatnio zaprzątam sobie głowę :) A jeśli chodzi o dekoracje na święta to 2 lata temu robiłam recyklingową choinkę.
    PS - super Diano że dalej prowadzisz akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogłam się doczekać kolejnego Party ;) Świetny pomysł na tematykę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuś Diano ależ się cieszę z wyróżnienia. Bardzo Ci dziękuję, to niesamowicie motywujące.
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Diano, pięknie dziękuję za wyróżnienie moich rysunków! :) Pozdrawiam i jak tylko znajdę chwilę, to dołączę z przyjemnością do kolejnego rozdania party!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro mogą to być wcześniejsze prace, to podzielę się zeszłorocznymi inspiracjami, bo w tym roku jeszcze wielka pustka w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,że uwielbiam bawić się z Tobą :) Wyróżniłaś cudne prace,pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle cudownych prac zostało dodanych, że trudno wybrać tę jedyną.

    OdpowiedzUsuń