wtorek, 24 października 2023

Jesienna nerka, wiewióra i coś dla miłośników książek

 Dziś nerka w jesienne liście.

Bardzo kojarzy mi się z jesienią i jej pięknymi kolorami. Muszę jednak przyznać, że coraz częściej myślę o świętach 😁 wiem, że Wy też bo widzę to po zamówieniach ❤️
🍁🍁🍁🍁🍁
Życzę Ci dobrego tygodnia. U mnie sporo planów i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. 


Mam świetną propozycję dla wszystkich kochających książki. Nie jest to książka, tylko dziennik z miejscami na własne notatki i książkowymi pomysłami. Możesz w nim oceniać ulubione książki, zastanowić się nad ulubionymi bohaterami literackimi, ulubionymi autorami. Postarać się wygrać w książkowe bingo, rozwiązać quizy, wybierać książkę miesiąca bądź roku. Wszystko to ubrane w bardzo przyjemne wizualnie grafiki. Muszę przyznać że ilość pomysłów książkowych mnie zaskakuje. Moja Ala kocha czytać i przyznaję, że od razu zabrała się za wypełnienie tej książki. To idealna pozycja na prezent dla każdej książkary. A zbliżają się mikołajki.
Czy ucieszyła bym się z takiego prezentu, zdecydowanie tak, a moja Ala wręcz skakała z radości. Także miłego kreatywnego czasu z tym dziennikiem Ci życzę. Książkę kupisz TU


I jeszcze wiewióra, aby dodać Ci trochę energii w te jesienne dni.


 I na koniec nie mogę się powstrzymać i dzielę się kolejnym bezpłatnym wzorem haftu.

Znajdziesz go do ściągnięcia TU.

Pozdrawiam

Diana


 

4 komentarze:

  1. Powiem tak jeżeli chodzi o BookTok .... to jest świetny pomysł nie tylko na Mikołajki. Mam w rodzinie 3 dziewczyny które uwielbiają książki więc jak dla mnie pomysł rewelacja!!
    Jeżeli chodzi o nerkę to jest świetna zresztą tak jak i wiewiórka . Haft też rewelacja ale mam ich tyle nagromadzonych że chyba do końca życia ich nie zdążę wyszyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam jeszcze 2 takie książki na prezenty właśnie, bo są super :)

      Usuń
  2. Wiewióra rewelacyjna i taka ruda jak ja :-) Booktok Journal też niczego sobie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja chciałam być ruda, nawet się pofarbowałam ale wyglądałam okropnie

      Usuń