piątek, 20 października 2023

Urodzinowy tydzień

 Wczoraj miałam urodziny, to taki miły czas :) 

Mam nadzieję, że przynajmniej część życzeń się spełni :) 

W sumie mogę powiedzieć, że jestem kobietą w średnim wieku 👻
Czego się nauczyłam przez ten czas? By nie denerwować się sprawami na które nie mam wpływu. Nie wszystkim ludziom się pomoże, a jeśli nie zadba się o siebie nie pomoże się w końcu nikomu. Jeśli jakaś część twego ciała działa jak należy, to nie ma co się jej czepiać. Jest dobra taka jaka jest.


Jak pisałam ostatnio postanowiłam pokazać kilka prac wyjątkowych osób, których być może jeszcze nie znasz. Tym razem prezentuje kolczyki jakie zrobiła Mytha

🍁🍁🍁🍁🍁
Zawsze doceniam rękodzieło, bo jest w nim tyle serca, że jest naprawdę wyjątkowe.

 W planach mam uszycie natomiast patchworkowej poszewki na poduszkę. Masz może ochotę uszyć ją ze mną? Tu znajdziesz bezpłatny wzór.

Pozdrawiam jesiennie
Diana

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Diano z okazji urodzin. Przed wszystkim dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich najbliższych !!! Poszewkę patchorkową chętnie bym uszyła, ale ostatnio chyba mam przesyt rękodziełem bo nic mi się nie chce, a uczyć się czegoś nowego dopiero mi się nie chce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Powiem Ci że też miałam taką chwilę zastoju i ze 3 miesiące praktycznie nie robiłam nic. Ten czas odpoczynku dużo mi dał.

      Usuń
  2. Ale trafiłam, na same urodzinki - Wszystkiego co najlepsze. Zdrówka, radości i niech się spełniają Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin i dużo, dużo zdrowia! Sprawami na które nie mamy wpływu zbytnio nie należy się denerwować, ale czasami człowiek jest bezradny na pewne sprawy z bezsilności...
    Bardzo ładne kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jeszcze raz - wszystkiego najlepszego, nieustającej weny i wielu pięknych jej realizacji. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń