wtorek, 17 października 2023

Kokarda, książka dla dzieci i haft mojej mamy

 Dwa dni temu był europejski dzień walki z rakiem piersi 🎀 Z tego względu pamiętaj, że zawsze warto się badać, robić USG czy mammografię. Im szybciej rak wykryty tym większe szanse masz Ty. Mówię to z własnego doświadczenia, bo walkę z rakiem musiałam podjąć, co prawda nie piersi, ale tarczycy, jednak dzięki szybkiemu wykryciu wszystko skończyło się dobrze.🎀

Także dziewczyny dziś pierś do przodu i się badamy!
🎀🎀🎀🎀🎀
A przy okazji prezentuję moją haftowaną spinkę (tak jakoś mi się skojarzyła) 

Jeśli natomiast szukasz książki dla dzieci w wieku 6-9 lat to z czystym sumieniem mogę polecić Ci  "Lawenda i gadające koty" to książka o uważności, zatrzymaniu się na chwilę i dostrzeżeniu otaczającego nas świata. Tytułowa bohaterka dzięki babci, ale też własnej uważności dostrzega jaką moc mają rośliny. Zauważa w swoim otoczeniu koty, które okazują się być bardzo rozmowne. Zaprzyjaźnia się i pokazuje że czasem ważniejsze jest zatrzymanie się niż pęd za pieniądzem. Ta książka mówi wiele o naszych czasach i myślę że może wnieść wiele nie tylko dla dzieci, ale też dla dorosłych. 

#współpracarecenzencka dla Wydawnictwa Leminiada

I jeszcze haft autorstwa mojej mamy. Masz może pomysł co można z niego uszyć?


 Mam nadzieję, że masz się dobrze. Ja już szukam świątecznych wzorów i niedługo podzielę się nimi z Tobą. A tym potrzebującym ciepła i puchatości Tofik

Pozdrawiam

Diana

 

7 komentarzy:

  1. Fajny ten hafcik Twoje mamy ja niestety tego płaskiego i bulionowego nie umiem a może inaczej nie chce mi się już uczyć. Ten hafcik można fajnie wkomponować w poszewkę na poduszkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie będzie za mały, chociaż jak by się dodało sporo do brzegów pięknie by wyglądał :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny hafcik :D Uroczy Tofik :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak profilaktyka jest bardzo ważna. Piękna kokardka i puchaty Tofik. Ze wspaniałego dzieła mamy zrobiłabym ozdobną pokrywkę np. do szkatułki na biżuterię , która mogła by zdobić toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może z haftu Mamy uszyć poduszkę na igły? Niestety nie wszystkie nowotwory można samodzielnie wybadać, a lekarze nie od razu dają skierowanie na pogłębioną diagnostykę i w pierwszej kolejności zlecają badania na lżejsze przypadłości - piszę z własnego doświadczenia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń