piątek, 13 października 2023

Patchworkowe dynie, jesienne wzory haftu i tagi halloweenowe do druku

 Dziś mamy wszystkiego po trochu, na samym początku pokażę moje patchworkowe dynie. Towarzyszą mi one każdej jesieni i z chęcią uszyję ich więcej. Może jakieś dyniowe rozdanie? Masz ochotę?


 Oprócz tego pochwalę się pięknym obrazkiem jaki dostałam od Karo. Cudny haft z pierwszą literą mego imienia. 


I jesienny wzór haftu od DMC. Ja mam słabość do muchomorów, są śliczne.

A jeśli obchodzisz Halloween to malutka garstka inspiracji. Po pierwsze dwa wzory haftu:

A jeśli robić dekoracje lub imprezę pewnie przydadzą Ci się tagi do druku, znajdziesz je TU

Pozdrawiam serdecznie

Diana

12 komentarzy:

  1. Piękne dynie chętnie bym przygarnęła :-). Wzory świetne do wyhaftowania w jesienne wieczory. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynie są bardzo energetyczne, świetne na ponurą jesień.
    Ładne hafty, szkoda, że już nie wyszywam, chociaż na grzybki może się skuszę.
    Musiałam zmienić przeglądarkę, by móc komentować.
    pozdrawiam Basia
    ps. dawno nie widziałam na blogach rozdawajek, a to świetne zabawy były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 10 lat temu było ich mnóstwo :) Miło mi Cię tu widzieć

      Usuń
  3. Fajne te kolorowe dynie , ale nie mam zwyczaju stroić domu stosownie do pory roku więc byłby to zapewne dekoracje na jeden sezon. wzór do haftu w grzybki i kot bardzo mi się podobają ale jak dla mnie są zbyt pracochłonne, ostatnio zrobiłam się bardzo leniwa i praktyczna do bólu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej te dynie są przepiękne, chętnie by jedną przygarnęła. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the color and the creativity in this
    Kindly check out my new post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/the-blessing-in-emergency.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dynie i piękne inspiracje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń