wtorek, 10 października 2023

Jesień dynie niesie

 Ja nie wiem co się dzieje ale mam poczucie, że przeszliśmy z lata w zimę. U nas był dziś przymrozek.

Gdzie nasza piękna polska jesień?
🍁🍂🎃🍁🍂🎃
Na poprawę nastroju poszewka z aplikacją. Szyję się ją bardzo prosto, a mój tutorial możesz znaleźć w gazecie Po prostu żyj. Od razu ociepla wnętrze 🔥 z drugiej strony gorąca kawa ☕ nigdy nie smakuje tak dobrze jak w chłodny poranek.
A Ty dekorujesz dom na jesień 🍂? 

Pochwalę się jeszcze karteczką jaką dostałam w prezencie od Moje Kartkowanie mam wrażenie, że bardzo wpisuje się w moje obecne potrzeby.

A na koniec książkowo, wiecie, że kocham czytać.

Gdybym miała określić jaka jest to książka powiedziałabym, że to książka akcji. Bohaterowie wpadają z jednej przygody w drugą, szybko muszą przeorganizowywać swoje plany i często kreatywnie kombinować, by wyjść z różnych opresji cało. A wracając do bohaterów, buntownicza i zaradna Scarlet oraz ciamajdowaty Browne. Na pierwszy rzut oka duet totalnie do siebie nie pasujący, jednak w wirze przygód okazuje się, że potrafią się świetnie dopełniać. A musisz wiedzieć, że nie mają łatwo gdyż żyją w świecie po katastrofie. Każda ich przygoda jest ryzykowna, muszą kombinować jak uniknąć złapania przez organy ścigania, dać sobie radę zamieszkującymi kraj potworami i wyjść z tego cało. Okazuje się że Browne skrywa pewien sekret, który jeszcze bardziej wszystko utrudnia.
Jeśli kochasz książki akcji, ciekawych i niebanalnych bohaterów to ta książka jest dla Ciebie.
Polecam nastolatkom 12+ gdyż bywa odrobinę mroczna.
Premiera książki to 26 września 🍁 Wydawnictwo Poradnia K.


 Dziś dzień Zdrowia psychicznego, więc dbaj o siebie, dużo odpoczywaj, uśmiechaj się, a czasem zamiast walczyć i się frustrować puść tę negatywną energię wolno. 

Pozdrawiam

Diana


 
 

8 komentarzy:

  1. Nie mam w zwyczaju dekorować domu zgodnie z panującą porą roku, ale poszewka na poduszkę mi się podoba, niestety z aplikacjami mam problem .
    Co do książek to lubię je czytać ale póki co weny brak i nie wiem kiedy to się poprawi. Dziękuję za polecajkę, nie ma dla mnie znaczenia czy jest to książka dla młodzieży, byle była w niej wartka akcja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zachwycam się książkami dla dzieci. A z czym w aplikacji masz problem?

      Usuń
  2. Bardzo ładna i oryginalna poszewka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszewka jest super, ale ja żadnych sezonowych czy innych dekoracji w domu nie robię, to wszystko podoba mi się u kogoś, u mnie ma być prosto i minimalistycznie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń