piątek, 6 października 2023

Wchodzimy w jesień

W końcu mamy ten najpiękniejszy miesiąc w roku 🥮
Miesiąc pełen różnobarwnych liści, cudownie chrupoczących pod stopami 🍂 Pełen pysznej kawy ☕ wieczorów przy kominku 🔥Pełen kasztanów 🌰 najpotężniejszych jabłek 🍎na i oczywiście szarotki 🥮 Miesiąc pełen pyszności z dyni 🎃 deszczu nawadniającego rośliny. Cudownych zachodów słońca 🌄 i mgieł o poranku.
To chyba jeden z najbardziej kreatywnych miesięcy w roku 😁 nic dziwnego, że się urodziłam w październiku.


 Przypominam haft jaki zrobiłam w zeszłym roku, w ten weekend planuję kolejny jesienny uroczy hafcik. 

Ostatnio mój instagram przemienił się bardziej w kreatywny lifestyle, jest tam więc trochę więcej poleceń zarówno książkowych jak i kosmetycznych. Pozwól więc, że i tu dodam moje polecajki. 



[ #współpracareklamowa dla Bioliq ]
Ostatnio miałam przyjemność testować kosmetyki firmy Bioliq.
🌸 Zacznę od pielęgnacji porannej, Skoncentrowane serum z fitostabilną witaminą C i niacynamidem to taki promyk słońca o poranku 😁 Po pierwsze jest bardzo lekkie, wręcz wodniste i błyskawicznie się wchłania. Świetnie współpracuje z kremem i makijażem. Co daje? Mam wrażenie że zmniejszenie widoczności porów, moje przebarwienie stało się trochę jaśniejsze (będę go używać cały czas i informować czy zniknie). Jest idealne dla cery wrażliwej, ale dzięki tak lekkiej formie myślę, że będzie dobre dla każdego. Cery tłuste i mieszane powinny pokochać to serum. Minutę po aplikacji już go zupełnie nie czuć. No i ma jedną z najbardziej stabilnych firm witaminy C.



🌸 Oczywiście o poranku nie zapominamy o kremie z filtrem. Używałam mineralnej emulsji ochronnej SPF 30, która daje wysoką ochronę przed promieniowaniem UV A, UVB i światłem niebieskim (przydatne gdy pracujemy przed komputerem). Filtr mineralny pomimo że trochę bieli znakomicie chroni naszą skórę. Dodatkowo zawiera niacynamid wspierający procesy naprawcze. Myślę że to niezły krem z filtrem, stosuję go pod makijaż i też dobrze się sprawdza, trzeba jedynie chwilę odczekać. Ma też właściwości pielęgnacyjne, ale nie jest tłusty. 


🌸 No i wisienka na torcie Odmładzające serum z retinolem. Bałam się że będzie tłuste ale nic bardziej mylnego, jest bardzo przyjemne. 0,3% retinolu to odpowiednia dawka na początek (ale i tak pamiętaj o budowaniu tolerancji na ten składnik). Mam wrażenie że spłyca drobne zmarszczki, zdecydowanie poprawia wygląd skóry, przeciwdziała niedoskonałościom i ujednolica koloryt (tak dodałam niedawno zdjęcie bez makijażu). Polecam nawet dla skóry wrażliwej.

Bardzo dziękuję firmie Bioliq za możliwość testów.

 Pozdrawiam serdecznie, szczególnie Anię, która jest tu od zawsze
Diana

 


6 komentarzy:

  1. Przede wszystkim moje gratulacje z okazji urodzin, dużo zdrówka przede wszystkim dla Ciebie i całej rodziny.
    O kosmetykach ze mną nie pogadasz bo ich nie używam i nie testuję. Niestety za stara już jestem na te wszystkie nowości, mnie już nic nie pomoże , jestem jaka jestem i inna już nie będę. Dziękuję za miłe wspomnienie o mnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, urodziny co prawda dopiero 19, ale ten październik zawsze mi się miło kojarzy. Ważne by być sobą, postaram się więc tu za wielu kosmetyków nie zamieszczać. Niech pozostanie to ostoja rękodzielnicza.

      Usuń
  2. Bardzo ładny hafcik :D Ciekawe produkty otrzymałaś do przetestowania :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wiem, urodziny masz 19, ale nie wiem, czy wtedy tu trafię, więc już dziś życzę Ci wszystkiego najnajnajlepszego, nieustającej weny i takiegoż samego zapału do pracy. Wpis kosmetyczny ciekawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń