wtorek, 3 października 2023

Garść inspiracji na jesień

 Dawno mnie nie było, nie ukrywam, że wrzucenie zdjęcia na Instagram jest dużo szybsze. 

Nie wiem, czy to lepsze, bo mam poczucie, że w erze blogów czytaliśmy więcej i lepiej siebie rozumieliśmy. Pomimo iż nigdy nie spotkaliśmy się twarzą w twarz powstało wiele pięknych przyjaźni, które trwają do dziś. 

Pomyślałam, że może jednak warto zastopować i wrócić do korzeni. Wszak ten blog dokumentował moje poczynania praktycznie od początku.

Tak na początek i zachętę przychodzę więc z garścią inspiracji jesiennych. Wiem, że obserwuje mnie bardzo dużo rękodzielników, mam więc nadzieję że każdy znajdzie coś dla siebie.

Bezpłatny wzór na dwie śliczne jesienne poduszki znajdziesz TU

Ruszyło wspólne szycie jesiennego quiltu, wszystkie informacje oraz darmowe wzory znajdziesz TU co jakiś czas pojawia się kolejny blok, więc warto śledzić Pat

Cudny haft, który sama też mam ochotę wyhaftować. A bezpłatny wzór znajdziesz TU

 

A wzór, oraz filmik instrutażowy jak zrobić te jesienne liście znajdziesz TU

 Mam nadzieję, że garść inspiracji uprzyjemni Ci jesień, wszak najbardziej kreatywną porę roku :)
Jeśli tu jesteś proszę zostawi komentarz, z chęcią dowiem się, czy ktoś tu jeszcze zagląda.

Pozdrawiam
Diana

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne liście i śliczny haft z tą filiżanką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda jest tak że jestem już za stara żeby uczyć się czegoś nowego więc pozostanę przy blogach Instagram chyba nie . Podobają mi się te jesienne poduszki no i haft krzyżykowy !!! Zaglądam do Ciebie tu ale na Instagramie mnie nie ujrzysz !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty decydujesz, gdzie bardziej się udzielasz i w jakim celu, a także o tym, do kogo chcesz dotrzeć, bo każde z mediów społecznościowych ma inne grupy odbiorców. Patchworkowe poduszki są piękne, a haft prześliczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń