wtorek, 14 listopada 2023

Ostatnie jesienne kadry i zaczynamy sezon świąteczny

 Prezentuję panią lis, wiesz że uwielbiam szyć maskotki. To taki oststni z jesiennych kadrów.


 

Dziewięcioro kłamców Maureenjohnsonbooks to jedna z najlepszych pozycji jakie czytałam tej jesieni ❤️
#współpracarecenzencka dla poradnia_k_wydawnictwo
W książce tej mamy dwie linie czasowe, w pierwszej tytułowych dziewięcioro przyjaciół wyjeżdża do posiadłości jednego z nich, aby świętować ukończenie studiów. Tam zostają zamordowane dwie osoby, jednak nigdy nie znaleziono sprawcy. Obecnie grupa przyjaciół ze stanów leci do Londynu, wśród nich jest 18 letnia Stevie, której pasją jest rozwiązywanie zagadek kryminalnych. Ma ona już nawet pewne sukcesy w rozwiązywaniu trudnych spraw. W Londynie spotyka Izzy siostrzenicę jednej z Dziewięciorga. Okazuje się, że jej ciotka sama bada sprawę zbrodni sprzed lat. Okazuje się również, że każde z nich kłamało, a mordercą może być ktoś kogo zupełnie się nie spodziewali.
Nie jest to mroczny I ciężki kryminał, a raczej łamigłówka detektywistyczna. Jednak to co zdobyło moje serce w tej książce, to docenienie zdrowia psychicznego. Pokazanie, że można być świetnym detektywem a jednocześnie zmagać się z napadami lęku. Takie edukowanie w tle, bez moralizatorstwa. Mam poczucie, że ta książka ma takie drugie dno, gdzie podprogowo uczy mądrych rzeczy. Jak dla mnie to lektura obowiązkowa dla nastolatków. Myślę że spokojnie 15+ można ją czytać. Ja tak pokochałam tę książkę, że zdecydowanie kupię 3 poprzednie, których jeszcze nie czytałam. 


Czas chyba na relacje z fabryki elfów. Wiecie, że u mnie już stoi choinka, pachnie świerkiem, a tle lecą świąteczne piosenki.
Bardzo lubię ten magiczny czas.
Zmieniam więc moją jesienną aurę na bardziej świąteczną.
Tym razem prezentuje ptaszki, które idealnie odnajdą się na świątecznej choince.
🎄🎄🎄🎄🎄
Przypominam, że jeśli chcesz bym pokazała twoje prace u siebie oznacz mnie w swoim poście i dodaj #prezent_pełen_pasji
Niebawem prezentownik, czyli idealne pomysły na prezenty. Mam nadzieję, że nie zabraknie tu twojej pracy.


Jeśli zaglądasz na moje story, to wiesz, że wczoraj szyłam pierniczki. Te maleństwa sprawiają, że wszystko od razu wygląda lepiej. Pięknie prezentują się na choince, ale też jako dodatek do prezentu, czy dekoracja stołu.
Gdy patrzy się na te rozkoszne grubaski buzia sama się śmieje.
🎄🎄🎄🎄🎄

Życzę Ci dobrego dnia

Diana
 


9 komentarzy:

  1. Dzisiaj myślałam o choince ale dla mnie to trochę za wcześnie. Chociaż bardzo lubię tą świąteczną atmosferę. Pierniczki i ciasteczka cudowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to dużo się u Ciebie dzieje. Uwielbiasz szyć co widać po Twoich uszytkach , patrz maskotkach. Zarówno lisek jak i ptaszki i pierniczki są rewelacyjne. Co do książki to przyznaję bez bicia nie czytałam nic tego autora, zresztą kryminały to zdecydowanie nie moja bajka, choć z Twojego opisu książka zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamiłowanie do rękodzieła również jest widoczne na każdym kroku :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pierniczki :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie oglądać Twoje piękne uszyte ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne uszytki - ruda lisica, ptaszki, pierniczki - wszystko urocze i śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń