wtorek, 13 sierpnia 2019

Malowana torebka - farby do tkanin usychające pod wpływem temperatury ;(

Do uszycia tej torebki skłoniło mnie wyzwanie jakie odbywa się w Szufladzie a mianowicie Art Deco. Długo zastanawiałam się co by na nie przygotować, aż w końcu stwierdziłam, że zrobię coś, co mi się najbardziej z tym tematem kojarzy. Mnie kojarzy się z tym geometryczna symetria, namalowałam więc na tkaninie geometryczny obrazek. Na zdjęciach chyba nie widać, ale są tam 2 odcienie granatu, a kontury postanowiłam pomalować złotą farbą. Nie spodziewałam się jednak, że ona już odrobinę przeschła i nie wygląda już tak jak powinna. Także kontury są z pewnymi grudkami. Torebka sama w sobie podoba mi się i myślę, że będę ją nosić do różnych stylizacji - jedno wiem na pewno takiej nikt nie będzie miał. 

 Jeśli lubicie ten styl to koniecznie weźcie udział w tym wyzwaniu, można to zrobić do końca miesiąca.

A Wy nosilibyście taką torebkę?


22 komentarze:

  1. Torebka jest świetna, od razu mi się spodobała jak tylko zobaczyłam ją na blogu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie! Kocham torebki, ale zwłaszcza te uszyte przeze mnie :) Pięknie Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna. Nie skuszę się jednak, bo mam tyle zaległych prac, że głowa puchnie :-(
    Pozdrawiam serdecznie, Diano :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, torebka jest cudowna. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :-) Nosiłabym taką :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby ta torebka pomieściła wszystko, co potrzebuję przy sobie mieć, pewnie bym ją nosiła ze względu na piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od tego kto co nosi w torebke, ale ona nie jest taka maleńka

      Usuń
  6. Oczywiście, że nosiłabym taką torebkę. Jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka, oczywiście że bym taką nosiła, jest wyjątkowa🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się wcale nie znam na stylach. Nie potrafię nawet określić w jakim stylu dobieram ubrania:/
    Kupuję to co mi się podoba i w czym mi wygodnie,a niekoniecznie co modne. Jednak torebka bardzo mi się podoba. Dorobiłabym do niej taką portmonetkę zapinaną na złote bigle z identycznym wzorkiem na wierzchu, tylko ten środkowy kwadrat bym cały na złoto pomalowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popmimo grudek z farby świetnie wygląda :) genialny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa i piękna! Uwielbiam styl art-deco, wzór namalowałaś bardzo klasyczny i elegancki, a do tego to połączenie granatu ze złotem jest genialne :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna i pomyslowa :))) Baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fanie wygląda. Jest taka inna, wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękna torebka, zdobiona tak jak powinna być. I kolor również dobrze dobrany. Uważam, że wykonujesz piękne ozdoby.

    Sprawdź Malbud

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń