wtorek, 3 września 2019

Sal z flamingiem część 2

Wspólne haftowanie zdecydowanie motywuje, choć przez 2 tygodnie byłam na urlopie to mój flaming zyskał już nogi ;) Druga odsłona Salu oraganizowanego przez Anię.

Wzór haftu udostępnia nam



Mają obecnie w swojej ofercie ciekawe wzory haftów, ja czekam na coś Świątecznego ;)

Przyznam szczerze, że obrazek bardzo mi sie podoba, zastanawiam się już gdzie go powiesić w moim domu gdy będzie skończony. Idzie powoli ale ważne, że do przodu ;) 

Miłego dnia i łatwego powrtotu do zajęć szkolnych ;)
Pozdrawiam Was serdecznie

Diana



10 komentarzy:

  1. Diano fajnie że zaczęłaś od dołu, całkiem inne spojrzenie daje. Powodzenia w wyszywaniu. Też mi się ten hafcik bardzo podoba.
    Pozdrawia i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że haftu przybywa i zapowiada się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It will be beautiful...….
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci przybywa. brawo. będzie pięknie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyżyk za krzyżykiem i będzie cały flaming :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj flamingi są modne, tez mam na oku jednego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń