środa, 7 sierpnia 2019

Misie szyją się - czyli mój bezpłatny kurs szycia zabawek w końcu się rozpoczął

1 sierpnia w końcu rozpoczął się długo wyczekiwany kurs szycia zabawek dla początkujących, wbrew moim czarnym przewidywaniom serwery nie padły, a moi wspaniali uczestnicy kursu otrzymali pierwszą lekcję. Wiecie co? Są już pierwsze uszyte przez nich Misie, ja cieszę się jak dziecko widząc kolejne śliczne Misiaki ;) Pierwsza lekcja jest bardzo prosta, a mój film instruktażowy pokazuje krok po kroku jak uszyć Misiaka.

 


Jeśli chcecie otrzymać na niego wykrój wystarczy, że zapiszecie się na kurs. Lekcji będzie 6 i co 2 tygodnie dostaniecie nowy filmik instruktażowy, jak wykonać daną maskotkę, oczywiście poziom trudności z lekcjina lekcję wzrasta. Ależ jestem tym wszystkim przejęta, pamiętajcie, że zapisać się można tylko do 14 sierpnia.

 


A oto jakie śliczne Misie zostały uszyte przez niektórych uczestników kursu:

 Uroczy Misio uszyty przez Ewę




 Ania z pomocą córki zrobiła Misio-kotka 


 Słodziak z klapniętym uszkiem w sam raz do tulania zrobiony przez Agnieszkę


 Ania uszyła Pannę Misię Hanię, czyż nie jest urocza?

Jola natomiast zaszalała i uszyła całą brygadę Misiów ;) 

 Cudny haftowany Misio od krejzoloove

 Marta uszyła aż 3 Misiaki, a kolorować pomagał jej synek, brawo!

 Ola uszyła takiego ślicznego słodziaka ;)

Karolina natomiast całą rodzinkę Misiów, bardzo podoba mi się pomysł z misiem w serduszka ;)


Justyna uszyła tulimisie

Roma stworzyła zoelonego, wiosennego Misia

Joasia natomiast wspaniałą Misię Krysię

Prawda, że są śliczne?

 

18 komentarzy:

  1. Misiak są przeurocze :-) Fajnie, że kurs ruszył - bardzo jestem ciekawa kolejnych maskotek i postępów uczestniczek. Dziękuję serdecznie za miłe słowa, które zostawiłaś na moim blogu, jednak te dotyczące kartki pergaminowej należą się Eli prowadzącej blog "Rękodzieło Eluni", bo to ona ją zrobiła. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłu i oczywiście wykonania. Prace powstają rewelacyjne i już cieszę się na podziwianie "uszytków" po dalszych lekcjach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe misiaki powstały! Wkrótce i ja przedstawię swojego. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne misie <3
    Gratuluję pomysłu na kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne misiaki powstały. Brawo Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne misie powstały do tej pory - a najfajniejsze jest to, że każdy z nich jest inny i ma swój oryginalny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Gratuluję! Niestety szycie, to nie moja bajka, ale chętnie podziwiam. Piękne misie! Niby wszystkie jednakowe, ale jednak nie. Każdy inny i to jest piękne 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie misiaki i proste do uszycia, świetny pomysł na kurs dla początkujących :). Fajnie też, że uczestnicy kursu wyskakiwali z własnymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak! Długo wyczekiwany! Świetne misie powstały, bo i film Diany, jak i wykrój fajnie opracowane ;)
    Ja już czekam na drugą lekcję i konika ;)
    Szkoda tylko, że zapisało nas się setka, a misiów zaledwie garstka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe misiaki :* to dzięki Tobie powstały wszystkie! Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooj, szkoda, że przegapiłam zapisy :(

    OdpowiedzUsuń