piątek, 26 stycznia 2024

Totalny brak czasu

 Mam nadzieję, że Twój rok zaczął się dobrze. Mój mam wrażenie że jak wystrzelił w blokach startowych tak leci jak szalony, a mnie ciągle brak czasu. 

Obowiązki domowe pochłaniają mnie bez reszty i jedynie dwa razy udało mi się w styczniu usiąść do maszyny do szycia.


To projekt recyklingowy. Kosmetyczki uszyte z sukienki :)

U nas już koniec ferii. Cieszę się, że był śnieg, gdyż mogliśmy korzystać z uroków zimy :)
Mam nadzieję, że uda mi się już wrócić do Was regularnie.

Pozdrawiam

Diana


9 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja tak mam... również cierpię na niedoczas ;) Fajne kosmetyczki. Pozdrawiam życząc duuużo wolnego czasu na twórcze przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety czas biegnie nieubłaganie. Jak ferie to pewnie udało Wam się gdzieś wyjechać i miło spędzić czas. Nie przejmuj się rękodzieło i blog to taki dodatek ciesz się że masz jakieś hobby , wyobraź sobie jak by było jak byś go nie miała. Styczeń się już kończy, myślę że po feriach będziesz miała zdecydowanie więcej czasu dla siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te kosmetyczki! Brawo za pomysł :) My jeszcze czekamy na ferie. W tym roku rozpoczną się dopiero 12 lutego. Oj strasznie nam się dłużą teraz te tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kosmetyczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. A co ja mam powiedzieć? Tak mi czas szybko płynie, że mam ponad dwa miesiące opóźnienia w czytaniu blogów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń