wtorek, 28 maja 2013

Zapraszam na Candy

Jak niedawno obiecałam zapraszam Was serdecznie na moje Candy


A oto co można wygrać, filcową Torebkę, taką prostą do łapki by wrzucić do niej na szybko portfel idąc po bułki do sklepu. Torba jest z impregnowanego filcu więc w razie deszczu nic się jej zawartości nie stanie.
Oraz bransoletkę w wybranym przez Was kolorze
Plus jakieś przydasie.

Zasady:
1. Proszę o jeden komentarz pod tym postem, w komentarzu proszę o link do waszych blogów ( chciałabym poznać nowe blogi ), lub adres mailowy jeżeli nie macie bloga.
2. W komentarzu napiszcie w jakim kolorze chcielibyście bransoletkę lub w jakim połączeniu kolorystycznym, oraz przydasie z jakiej dziedziny rękodzieła byście chcieli otrzymać.
3. Proszę o umieszczenie informacji o moim candy w pasku bocznym na waszych blogach (ważne by obrazek był podlinkowany), jeśli nie macie bloga o umieszczenie go na fb
  4. Jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to warunek konieczny udziału w zabawie.

Zwycięzcę wyłonię metodą standardową a właściwie Alicja to zrobi kiedy mój blogowy licznik wybije 100000 wejść, dodatkowo pierwsza osoba która ten licznik złapie też otrzyma bransoletkę i przydasie.

Znajdzie się ktoś chętny?


155 komentarzy:

  1. Pierwszy nigdy nie wygrywa, ale ktoś musi zacząć. Cudne candy, a bransoletka bursztynowa i każde przydasie mile widziane, bo lubię wszystkego popróbować. Jednak najbardziej kordonek, mulinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. http://malymiszmasz.blogspot.com/
    Czarownica :)
    bransoletka - turkusowo-niebieska z perełkami, ta urwana po prawej stronie zdjęcia :)
    przydasię - hm....jakaś kosmetyczka na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna i jeszcze z moją ukochaną koronką:) a bransoletka strasznie mi się podoba ta zielono rózowo czerowna:) przydasie to z bizuterii lub decoupage:) oczywiście zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba piękna uwielbiam takie połączenie i te koronki:) bransoletka to taka ucięta biała po lewej stronie a pzrydasie to jakie kolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zapisuję. Najbardziej podoba mi się ta marynarska bransoletka :) A przydasie jakie bym wybrał to te do tworzenia biżuterii.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ja-artystyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. staje i ja avrea.blogspot.com
    bransoletka najlepiej szmaragdowa , albo marynarska bądź biało- chabrowo-czerwona :)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. no ba że się znajdą chętni :) !
    to ja sie dopisuję :) http://mrumru89.blogspot.com/
    obserwuję wiadomo od dawna :)
    a kolory ciężko sie zdecydować wszytskie takie śliczne ale chyba jakaś w brązie prostrza :) przydasie w dziedzinie serwetkowej lub koralikowej :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, ze i ja sie ustawie w kolejce, dla mnie w kolorach niebiesich branzoletke:)
    magdusiaa.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudna torba:) Staję w ogonku, może mi się poszczęści:)
    A bransoletka w kolorze niebieskim urzekła mnie totalnie:)
    Obserwuję już od dłuższego czasu:)

    Pozdrawiam
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko ale cudna torba pewnie że po takie cudeńko ustawię się w kolejce. Zapraszam do mnie http://mojehaftowanki.blogspot.com/ :) Bransoletka czarno - biała jest cudna :) Banerek umieściłam na blogu a obserwuję już od dawna :) Co do przydasi to wszystko chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna torba i bransoletki piękne kolorowe. Obserwuję od dawna. Banerek już wklejony.
    Pozdrawiam.
    http://ffinezyjnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Toreb nigdy dosyć , a i "modny kontrast " mi się marzy...tak więc dołączam do grona uczestniczek w zabawie a przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w mojej...Ewa :)


    http://w-ewkowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z przyjemnością zapisuje na takie cukieraski,obserwuje juz dawno:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogłam pominąć zabawy u Ciebie.Torebka śliczna, bransoletkę bym wybrała marynarską biało-czerwono-niebieską z paskowanymi kwadracikami a przydasie to biżuteryjne lub do dziergania, szycia, filcowania. Obserwatorem jestem od dawna
    http://handmade-anko.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się dopiszę do ogonka :) Na twojego bloga już kiedyś zaglądałam, tyle tu ciekawych rzeczy że można utknąć na długo ;)
    Kolor fioletowo-krokusowy , ale też ucieszę się z bransoletki niebieskiej, zielonej, albo tej z jasnych szaro-różowych perełek... Trudny wybór, wszystkie są śliczne :) Przydasie? Przydamisię cokolwiek z czego da się zrobić biżuterię :D

    Zapraszam na mojego bloga: http://jaskiniacafe.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ps.: do mnie na candy też zapraszam :) do przygarnięcia również bransoletka, ale całkiem inna - z malutkich koralików Toho, może się spodoba :)

      Usuń
  17. a wiec sie zapisuje bardzo chetnie :)
    ohalambiec@op.pl
    a kolory to mietowy,blady roz,zolc,niebieski
    a przydasie do haftowania krzyzkiem :)
    jestem na blogu 1 raz ale na pewno nie ostatni:) slicznosci :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. Uwielbiam torby, obecnie robię jedną na szydełku:) Chętnie się zapiszę na Twoje Candy, bransoletka w pastelowych kolorach to chyba różowy widzę na zdjęciu, a przydasie coś do haftu jeśli wypada wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://haftipatchwork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ojejku i licznik złapać ??/ niezłe zabawy u ciebie więc sie zapisuję
    http://malymikroczkami.blogspot.com/
    kolor ?- kolorowy
    przydasie- wszystkim się zadowolę :) zawsze można się czegoś nowego nauczyć :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. O rety torba-super,staję w kolejce moj blog:http://bealor30.blogspot.com, a co do przydasi,prosze o jakies drobiazgi do tworzenia biżuterii,cokolwiek zresztą to będzie wszystko mnie ucieszy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletkę najpiękniejszą z pięknych, marynistyczną...

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezenciki i ja się dopiszę ;)))
    Mieszkam nad morzem ale jeszcze bransoletki
    w kolorach marynistycznych nie mam więc bym chciała ;)
    A przydasie coś do tworzenia kartek , wstążeczki lub
    mulinka , koronka itp... co dasz to się ucieszę hihi :D
    zapraszam też na Rozdawajkę u mnie ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/2013/05/wiosna-w-moim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku, jakiepieknosci. Wszystkie bransoletki sa piekne, ale wybralabym chyba niebieska:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do przydasi to wszystko jedno, cos do szycia ub do bizuterii:) Obojetnie, bo wiele roznych rzeczy robie:)

      Usuń
  25. Witam,od dawien dawna obserwuję Twój blogasek,mój niestety jest utworzony,ale było trochę ważniejszych spraw,które niestety nie dawały mi czasu by zająć się "moim blogaskiem",mam nadzieje ze zanim stuknie na liczniku magiczna liczba na blogasku cosik podziałam, Twój jest inny wyjątkowy-a w szczególności zwróciłam uwagę od razu na "boczki" są wyjątkowe i niepowtarzalne...tylko pogratulować inwencji twórczej i umiejętności...

    no to ustawiam się w kolejce i jeśli chodzi o bransoletkę to śliczniasta jest w dolnym prawym rogu(srebrnawo szarawo....)

    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super torba więc dołączam :)
    Bardzo podoba mi się marynistyczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna torba z koronką :)
    Marzy mi się stworzenie własnej biżuterii, Twoja jest piękna.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się ustawiam oczywiście :) Obserwuję od dawna, bloga (Leniuszkowo) znasz. Przydasie to właściwie jak u Ciebie - do szycia, biżutkowania i jeszcze decoupage. A kolorki szarości i różowości :) Lecę do siebie zamieścić banerek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie dołączę!!! Prześliczne bransoletki i ciężko się zdecydować, ale chyba wybiorę tą w odcieniach brązu i pomarańczu, a przydasie związane z haftem:))) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    http://corale-art.blogspot.com A podoba mi się strasznie marynarska bransoletka :) Przydasie obojętnie, dodatki do biżuterii i decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności takie robisz, że również stanę w kolejce po nie :) A przydasie może koralikowe by się przydały... Ale inne również mile widziane :)
    pozdrawiam serdecznie
    PS. Gratuluję wygrania Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna torba:) z ogromną przyjemnością zabierałabym ją ze sobą do pracy:) A co do kolorów bransoletki to może brązy lub szarości...albo czernie... A co do przydasiów, to mogą być biżuteryjne, decoupage.., wszystko mnie ucieszy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się po tą cudną torbę, a bransoletkę bym chciała może w jakimś turkusie :D Przydasie albo związane z szyciem, albo z haftem - może bym go w końcu spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)Robisz takie cudowności:)A co do wybierania bransoletki i przydasiów ,to ja bardzo lubię niespodzianki,a obecnie bawię się biżutką z koralików:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) Dołączyłam do obserwatorów bloga :)
    Mój link do bloga http://nittka81.blogspot.com/
    Bransoletkę chciałabym tę z czerwono-białymi kosteczkami i niebieskimi koralikami :)
    Z przydasiów coś co jest zrobione od serca, wszystko miło przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Kochana :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Suuper byloby miec taki prezencik wlasnie od Ciebie ,przez Ciebie zrobiony :) Przydasie hmm cos zwiazanego z szyciem :) lub z szydelkiem :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  37. ja oczywiście się zapisuje na te cudowności... http://haftowaniebebezet.blogspot.com/, co do bransoletki to strasznie ciężko się zdecydować, ale mając na uwadze zawartość szafy to bym chciała tą morską czerwono-granatową lub tą turkusowo-perełkowa po prawej co jest ucięta. a co do przydasiów to chyba do xxx - a torba cudna!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale już kolejeczka się utworzyła :)
    Z miłą chęcią dołączam.
    Bransoletki wszystkie są cudowne,ale najbardziej wpadła mi w oko ta po prawej z różowo-białymi perełkami :)
    Jeśli chodzi o przydaśki-to przygarniam wszystko co się da :)m.in.Elementy biżuterii,serwetki do decu,różne wstążeczki,koronki,elementy "Skrapkowe" :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    angelamasasolna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej ile skarbów :))), nie mogę tego przegapię - zapisuję się :)).
    Jeśli chodzi o bransoletki to chciałabym z motywem marynarskim (od dołu od lewej strony druga)
    A przydasie to może jakieś kolorowe materiały do szycia, albo kokardki :)). Ale fajnie by było :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam się do zabawy i z radością również do obserwatorów:)

    http://happyafterblog.blogspot.fr/ (bannerek w pasku bocznym)

    Z bransoletek wybrałabym tę marynarską lub z brązowych koralików.
    Co do przydasiów, to uwielbiam tworzyć biżuterię i właśnie takie przydasie sprawią mi największą radość:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie najpiękniejszą byłaby bransoletka w błękitach, najlepiej przezroczystych, aby mieniła się w słońcu. A z przydasiów uwielbiam wszystko, co można połączyć z papierem, a można prawie wszystko. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  42. torba bardzo prosciutka, a ja uwielbiam piekne prostote przedmioty, gdybym miala wybrac jedna bransoletke to wybralabym ta z pasiastymi kostkami bialo-czerwonymi, sliczna!

    pozdrawiam serdecznie

    http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja się zapiszę jeśli można:) Bardzo podoba mi się ta torba, jest cudowna a bransoletka najbardziej podoba mi się ta co jest na dole z takimi biało-czerwonymi kwadracikami choć wszystkie są przepiękne:) Szyję krzyżykami więc każdy drobiazg jest mile widziany:) Uwielbiam różne drobiazgi takie które można wykorzystać w hafcie ale także poz haftem uwielbiam długopisy:)

    mejl: myszka2011@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja również dołanczam do ogonka chętnych. Torba napewno się przyda a bransoletka pomarańczowo brązowa na środku zdjęcia najbardziej wpadła mi w oko. A przydasie to biżutkowe mogą być lub jakieś guzikowe.

    Mój blog do odwiedzenia którego serdecznie zapraszam
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też ustawiam się w kolejce :) Torba jest super pasuje do każdego stroju, w sam raz na letnie dni. Osobiście bardzo lubię perełki, wiec jeżeli uda się wygrać chciałabym otrzymać taką własnie perełkową bransoletkę w jasno-różowo-białym kolorze. Na Twoim zdjęcu po prawej stronie :) Pozdrawiam serdecznie!

    http://wolnachwilaani.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności przygotowałaś. Torebek nigdy dość ;)
    Staje wiec grzecznie w kolejce, banerek zamieściłam na pasku bocznym bloga.
    Co do koloru, to kocham wręcz niebieski kolor, ale i tez czerwony, fioletowy i zielony i zawsze trudno mi wybrać spośród nich.
    Co do przydasi, to w sumie nie wiem czy masz na tyle, żeby jeszcze rozdawać, bo pisałaś mi kiedyś ze masz mało, ale mogą być scrapowe. Ale ta kwestia jest zawsze do dogadania, bo nie wiem czym akurat w danej chwili mogłabyś się podzielić.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam za siebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ps zapraszam na moje letnie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się :)
    dawno-dawnotemu.blogspot.com
    Chciałabym branzoletkę w odcieniach pomarańczy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. turkusowy, albo czarny.A z przydasiów to gdybym miała szczęście to koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. a nuż szczęście mi dopisze.Cudna torba,chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako Copacabanaa, dodałam baner na blogu http://copacabanaa.blogspot.com/, najbardziej podoba mi się bransoletka "złota" tak jakby z ćwieków na zdjęciu na górze, lubię też delikatne połączenia niebieskiego z białym, jeśli chodzi o przydasie chętnie przygarnęłabym koraliki czarne lubi białe, albo jakieś biżuteryjne gadżety, oczywiście zależy co jest na zbyciu ;) pozdrawiam, copacabanaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście staję w kolejce po Twoje cukierasy.
    Bransoletka w stylu marynarskim, to by mi się przydała :)
    Liczę wreszcie na szczęście :)
    Ola.
    http://handmadebyazurek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super torba!Ustawiam się w ogonku,a co:)Napiszę krótko kocham brązy maści wszelakiej.
    Czekam na wyniki niecierpliwie z małą nutką nadziei.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczna torebka :) Ustawiam się w kolejce do losowania. Bransoletka może być w różnych odcieniach niebieskiego. Z przydasi przygarnęłabym coś z decuopage lub haftu. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:) Torba jest prześliczna:) wygląda jak z marzeń:)
    Bransoletkę chętnie wybrałabym w motywach marynarskich:)
    A jeśli o przydasie chodzi to cosik do biżu może?
    I zapraszam do mnie:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Torba bardzo fajna, a co do bransoletek, to podoba mi się ta na dole pośrodku z niebieskimi kuleczkami i kostkami w biało czerwone paski.
    Mój blog: http://kasiaok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba jest fantastyczna, więc zawalczę o nią, A CO!?
    Może akurat szczęście się do mnie uśmiechnie:-)
    Kolorystyka bransoletki najodpowiedniejsza dla mnie to odcienie szarości i czerni.
    Przydasie...w zasadzie może być wszystko, poza decoupage.
    Informacja o Candy na pasku bocznym już umieszczona:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Jola

    http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Torba jest cudna - uwielbiam używać toreb ekologicznych, zrezygnowałam zupełnie z foliowych toreb. A bransoletka? Wszystkie są ciekawe, każda na swój sposób. Jednak chyba najbardziej podoba mi się ta morska - z niebieskimi koralikami i tymi w czerwono - białe paseczki. Mój blog: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  61. Zauroczyłam się takimi pięknymi prezentami. Ustawiam się więc w kolejce. Moje ulubione kolory to wszystkie odcienie czerwieni, które można przemieszać z szarością czy srebrem. Co do przydatnych drobiazgów - jestem hafciarką krzyżykową. Pozdrawiam!:)
    promyk2004.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem naiwna jak dziecko i uparta jak osioł , więc się zapisuje.Nigdy niczego nie wygrałam w blogowych zabawach, ale wierzę w Twoją córcię ;-))) Obserwuję ciągle, podziwiam zawsze a bransoletka przecudna to ta w kolorze łososiowym (takie muszelki i cos tam coś tam ;-)) Robiłaś ja niedawno i zachorowałam na nią ;-)) Kolory idealne dla mnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja z przyjemnością dołączę do zabawy. Obserwuję już od dawna. Chętnie przygarnę bransoletkę w kolorach zieleni, fioletu lub beżu, choć w zasadzie podobają mi się wszystkie Twoje bransoletki :) Pozdrawiam :)
    http://bormisdbr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Diano kochana, jeśli mogę, to i ja zapiszę się na Twoje candy, bo takie śliczności, że nie mogę przejść obojętnie :) dołączam do obserwatorów (dziwię się, że jeszcze mnie tam nie było), banerek wrzucam do zakładki "konkursy wyzwania i zabawy"
    Mnie najbardziej się uśmiecha bransoletka w niebieskościach. A przydasie chętnie bym przyjęła biżuteryjne, bo ostatnio coś próbuję tworzyć z koralików, i ciągle mi brak jakichś elementów ;)
    pozdrawiam bardzo cieplutko :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Z przyjemnością przygarnę nową torebkę... :-)

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie napisałam wszystkiego co trzeba było napisać. Pozwolę sobie uzupełnić: bransoletka najlepiej w połączeniu koloru niebieskiego i czerwonego w zdecydowanych odcieniach... Przydasie z zakresu haftu krzyżykowego lub jakowyś niewielki kawałek materiału, który posłużyłby mi przy wykonaniu pudełka metodą kartonażu.
      Ależ ja mam wymagania :-P

      Usuń
  66. Nie wybaczyłabym sobie, gdybym nie zawalczyła o tak cudną torebką. A jakby się udało to bransoletka oczywiście musi być pasująca do torebki.. ;D czyli biel połączona z czernią lub szarością ;)

    A to mój mały kąt w sieci ;)
    http://evellon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. No to i ja stanę w kolejce. Jeśli moge wybierać kolor bransletki to poproszę srebo, biel i szarości :) Pozdrawiam.
    http:// zapiskitakowe.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się z miłą chęcią zapiszę. Bransoletkę chciałabym w kolorze niebieskim, fioletowym bądź różowym :)A przydasie to praktycznie z każdej dziedziny (bo wszystko można gdzieś wpleść) ale głównie szydełkowanie, haftowanie, scrapowanie a także zbieram serwetki do decupage :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuje się bo torebek nigdy nie jest za dużo.. A ta jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuje się bo torebek nigdy nie jest za dużo.. A ta jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  71. To i ja się ustawię w kolejce...
    torba piękna.... a bransoletka... nie wiem - zdecydować się nie potrafię więc na szczęśliwy traf się zdaję o ile w ogóle się uda ;-)))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  72. no i oczywiście ja też staje w kolejce i wybieram baernzoletke z niebiskimi białymi i czerwonymi koralikami

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniała torba - chętnie staję do kolejki :)
    jeżeli chodzi o bransoletkę to lubię połączenie ciemnego różu z zielonym, robię karteczki okolicznościowe więc ucieszyłabym się z przydasi z dziedziny scrapbookingu, pozdrawiam serdecznie :)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I like blue and green!
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczna torba chętnie również dołączę się do zabawy

    1. http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    2. bransoletka hmmm... może coś w kolorze fioletu lub zieleni oraz przydasie - haft
    3. banerek podlinkowany wisi z lewej strony
    4. obserwuję Cię już od długiego czasu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo podobają mi się rzeczy, które tworzysz. Od jakiegoś czasu zaglądam już do ciebie. Bardzo by mi było miło, gdybym wygrała ta piękna torebkę. A z przydasi cóż- ja kartkuję, więc jakieś biżu, lub mulinka, ze wszystkiego się będę cieszyć. :)
    http://janis-mojedrugieja.blogspot.com/2013/06/cukierkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja jako nowa w blogach też się zapisuję:)
    dopiero zaczynam powoli się w tym wsztykim odnajdywać i mam małe problemy ze wstawieniem sdjęcia ale może mi sie uda:)

    A bransoletka oczywiście, że niebieska:)

    Pozdrawiam :)
    Kinia: http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj jak mozna to z radoscia sie zapisze .A co do koloru branzoletki to niebieskosci ,lub perlowy roz.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Tyle chętnych, ale co tam, może się uda. Przydałaby mi się bransoleta malachitowa, zielona. Przydasie - zawsze jakieś tasiemki, koronki :)
    uroczydetal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. zapisuję się po cudeńka bransoletkę wybieram marine:-)a przydasie szyciowe:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Wszystkie bransoletki są cudne a żeby nie zapeszać to zdecyduję w razie ewentualnej wygranej :)
    A przydasie to i te szyciowe i te koralikowe bardzo się przydadzą :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej, świetna torba, nie mogę przejść obojętnie!
    Bransoletki najbardziej bym chciała w jakichś pastelowych kolorach lub w mocnym niebieskim takie rzemykowo sznurkowe z przywieszką :)
    a przydasie scrapowe, do kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Przez przypadek odkryłam Twój fantastyczny blog:). dołącze się do zabawy razem z synkiem i na pewno będę go często obserwować i polecać. pozdrawiam. P.S. Syn wybrał różową bransoletke dla mnie:)
    ilona.grab@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. ależ długaśna kolejeczka, ale nie dziwi mnie to, po takie cudowności :) Może i ja szczęścia spróbuję.
    Już Cię podglądałam :)
    Bannerek u mnie na blogu, gdzie goraco zapraszam:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    Kolorek: miętowy lub różowy :)
    Przydasie zdecydowanie jakieś szyciowe :)

    Pozdrawiam ciepło, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  85. Remarkable issues here. I'm very glad to look your post. Thank you a lot and I am having a look forward to touch you. Will you please drop me a e-mail?

    Here is my homepage: Bonuses

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuję się w długą kolejkę.
    Bransoletkę wybiorę tą czerwono granatową:)
    Zapraszamm na mojego bloga http://wloskieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. witam zgłaszam chec do zabawy http://martynkowo2.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękna torba,na Twoje Candy zwróciłam uwagę na innym blogu i jestem:)Torba idealna jak dla mnie - kobiety, która po pracy biega na zakupy i lubi nosić torby inne niż reklamówki:)
    Zostaje u Ciebie jako isza.
    Mój blog to deco-szuflada.blogspot.com (u dołu bloga link do Twojej zabawy) - jeśli masz ochotę mnie poznać, zapraszam serdecznie, meble shabby, transfery, decoupage....czasem trochę szycia i dużo zdjęć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh przepraszam, że dopisuję, ale zapomniałam napisać, że bransoletka marzy mi się w stylu marine, bo jeszcze takowej nie posiadam lub pudrowy róż. Przydasie? Serwetki, pędzelki, drewniane przedmioty do malowania i ozdabianie i renowacji, nawet kawałek starej deski, sklejki czy ciekawe słoiki, opakowania.....wszech-powszechne recyklingowe przydasie:)

      Usuń
  89. Wspaniała torba i bransoletki :) zarówno wybór bransoletki i przydasiów pozostawiam Tobie :) chociaż najbardziej mi się podoba ta w z kostkami biało czerwonymi w stylu morskim ;)
    Prowadzę od niedawna blog : http://decoskrytka.blogspot.com/ zapraszam Cię tam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Prześliczne bransoletki,bardzo mi się podobają fiolety...
    Zapraszam również na swojego bloga http://sajowe-hafciarstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Torba cudna :) oj przydałaby mi się taka przydała :) i bransoletka to ta z turkusowymi koralikami i perełkami na mnie patrzy ;)
    A co do przydasi...to wszystko się przyda ;) Pozdrawiam serdecznie :)
    http://dziergaczkadotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Po taką cudną torbę to i ja się zgłoszę :)
    http://kiniakowo.blogspot.com/ bransoletka w jakiś błękitach czy fioletach :) A co do przydasi to krawieckie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. http://bcmonikas.blogspot.ru/ Color favarit is blue

    OdpowiedzUsuń
  94. Blog przystanrodzina.blogspot.com
    E-mail przystanrodzina@gmail.com

    Banerek wisi

    Najbardziej podoba mi się bransoletka z kluczykiem.

    Pozdrawiam Mio

    OdpowiedzUsuń
  95. Wspaniała torba i jeszcze w moim ulubionym granacie. Cudownie byłoby ją mieć. Wskakuje więc bardzo chętnie do kolejki.
    A bransoletki wspaniałe - marynistyczna jednak skradła moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. To i ja staję w kolejeczce :)
    Bransoletka z perełkami w beżach i szarościach najbardziej mi się spodobała... A przydasie - dowolne, chętnie popróbuję nowych rzeczy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bloga nie mam, ale adres zostawię: m.czapiewska@onet.pl :)
    I oczywiście zgłaszam się na ochotnika ;)
    A bransoletki... wszystkie są magiczne. Więc gdyby to mnie udało się wygrać zdaję się na szczęście i niespodziankę. Nie ma nic lepszego niż odpakowywanie przesyłki nie znając jej zawartości do końca. No chyba, że tyka... wtedy to już może jakby mniej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Torbeczka jest przecudowna a bransoletki niesamowite -masz talent dziewczyno -wiec nie dziwnego, że biegnę do kolejki.
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się :)
    www.niteczkowapasja.blogspot.com

    Baner już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o bransoletkę to chciałabym tą marynarską niebiesko czerwoną z różnymi zawieszkami morskimi a przydasie hafcikowe :D pozdrawiam!

      Usuń
  100. Oj, długa lista chętnych!
    Ale nic to, ja też się zapisuję na tę listę, bo:
    torebek nigdy za wiele,
    bransoletek też,
    nie mówiąc juz o przydasiach :).
    Jak mi sie poszczęści to poproszę bransoletke niebieską i przydasie do wyszywania :).
    Pozdrawiam ciepło!
    http://www.modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Jaka dłuuuuga kolejna, ale i ja ją nieco wydłużę:)
    Z chęcią się zgłaszam. Urzekła mnie fioletowa bransoletka. Ostatnio kocham fiolet.
    A z przydasiów - chyba wszelkie koraliki i biżuteryjne pomoce:)
    Pozdrawiam serdecznie
    86paulina@wp.pl

    Paulina Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  102. Oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości może szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Bransoletka w kolorach marynarskich jest na prawdę wspaniała. Przydasie koralikowe :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  103. O marzy mi się taka filcowa torebka.Już tyle konkursów zaliczyłam żeby wygrać taką torebkę...nie zliczę...i będę próbować:)a bransoletki cudeńka bez względu na kolor,wszystkie piękne:) Pozdrawiam
    daria443@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Z wielką chęcią się zapisuję :) Wspaniała torebka! Może akurat się uda ;)
    Mój blog: www.szydeleczko.blogspot.com
    Wpadła mi w oko bransoletka z prawej strony z perełkami biało-fioletowymi. A przydasie? Nie wiem, może jakieś guziki :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  105. Jaki pokaźny ogonek :)))
    Ale cóż, po taką torebkę - bardzo chętnie i ja się ustawię.
    Bransoletkę przygarnęłabym w stylu marine: biało niebiesko czerwoną :)))
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. ja też :) mnie się najbardziej podoba ta z pomarańczowymi(?) kuleczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak dla mnie to ta na samym dole po prawej, biało perłowa :)
    Mój blog to http://kolorowy-wieszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale piękność *.* Zgłaszam się <3
    Blog : natala-nata.blogspot.com
    Bransoletka podoba mi się ta złota z ćwiekami <3 A przydasie to bez różnicy :)
    Pozdrawiam <3 Obserwuję :)
    Świetne candy.

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się.
    Blog: milena-milka.blogspot.com
    Piękna jest bransoletka ta złota z ćwiekami. ♥
    A przydasie obojętnie jakie. :)
    Obserwuję bloga. :)
    Pozdrawiam, wszystkich uczestników.

    OdpowiedzUsuń
  111. Toż to torebka niczym stworzona dla mnie! <3 Oczywiście ustawiam się w kolejce :) Jeśli chodzi o bransoletkę to ubóstwiam miętę i blady róż, natomiast przydasie przygarnę każde, bo w niemalże każdej dziedzinie ( z lepszym lub gorszym skutkiem) próbuję swoich sił :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie mogłam przegapić takiej okazji, bo torebka jest śliczna, a jak do tej pory próbowałam wykonywać wiele rzeczy z filcu, ale torebki to dla mnie "czarna magia"
    Bransoletkę wybieram rzemykową - najlepiej czarną ze złotymi lub srebrnymi dodatkami
    Mój blog znasz, więc gdybym została wylosowana, sama wybierz co by mi się przydało :)
    www.czarymarydori.blogspot.com

    Pozdr. Dori

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  114. Fajna torbea przydałaby się na zakupy. ;)
    Zgłaszam się, a oto mój raczkujący blog:
    www.aleksandra-kropka.blogspot.com
    A z biżuterii może coś rzemyczkowego? Byłoby ekstra. Jeśli chodzi o przydasie... chciałabym spróbować z decoupage. Brakuje mi nie tyle co fajnych serwetek, ale i reszty przydasi. Byłabym wdzięczna, jesli byś mi pomogła w tej przygodzie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. W sumie każde przydasie byłyby mile widziane, a jeśli chodzi o bransoletkę, to ja bym poprosiła o niespodziankę jeśli można, bo ciężko mi się zdecydować ;)
    Pozdrawiam!
    www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. bernadetaaa@interia.pl
    bransoletka zielona lub mięta
    lubię niespodzianki przydasiowe:)

    OdpowiedzUsuń
  117. sylviaaa100@interia.pl
    bransoletka niebieska (marynarska)
    Lubię niespodzianki przydasiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  118. podziwiam talent i kreatywność

    ponieważ nie mam bloga - podaję e-mail: magdamus@gazeta.pl
    z przyjemnością i ciekawością zacznę obserwować blog: Magdalena M
    udostępniłam inf. o konkursie i polubiłam na FB: Aniela Muszalska

    z bransoletek bym wybrała tę:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602169376461643&set=a.384844704860779.99818.374491709229412&type=1&relevant_count=1

    przydasie - może jakaś przywieszka do bransoletki ...

    pozdrawiam,
    MM

    OdpowiedzUsuń
  119. zaglądam i podziwiam, piękne rzeczy z pod Twej ręki wychodzą. niestety nie mam bloga ale spróbuję szczęścia. bransoletka podoba mi się perłowa z prawej. przyda się?-może jakieś maleństwo. będę zachwycona każdą niespodzianką.
    mila28vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. hmmm bardzo lubię wszelkie połączenia kolorów natury, , szczególnie brązy z pomarańczem , zielenie z błękitem, oraz połączenia eleganckie jak czerń ze złotem
    co do przydasi to jestem otwarta
    pozdrawiam
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. piękne rzeczy do wygrania :) więc ja też się skuszę! zapraszam na mojego, raczkującego wciąż, bloga ;) najbardziej podoba mi się bransoletka różowo-miętowo-czarna /bardziej po prawej stronie na zdjęciu/, a co do przydasiów to może coś z papiurków ;) jakieś scrapbookingowe gadżety. dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  122. Torba jest wspaniała, z ogromną chęcią się po nią zgłaszam. Jeśli chodzi o kolor bransoletki, to trudno się zdecydować, ponieważ wszystkie są piękne. Co do przydasi to może coś do biżuteri albo do skrapków.
    Mój blog :
    http://mojewyroby.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja lepię z masy, ale może poszczęści mi się w losowaniu ;)jeżeli tak, to podoba mi się bransoletka ostatnia po prawej, ta perłowa. Zgłaszam się. Moja strona: http://solnyswiat.pl/ Pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się do Twojej zabawy z wielką nadzieją na torbę i bransoletkę z białymi i pudrowymi perełkami . Pozdrawiam Ala z http://domzmozaikami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się i ja:) Torba piękna, bransoletki także. Najchętniej przygarnęłabym tę biało-czerwono-granatową (kosteczki w biało-czerwone paski). Przydasie każdej maści i rodzaju:)
    Pozdrawiam:)
    http://shirohana-s-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. I ja staje w kolejce. Jedną śliczną bransoletkę od Ciebie mama. Do pary mogłaby być ta perełkowa w prawym dolnym rogu ;) chyba szaro-różowo-biała ;) A jakie przydasie? Nie wiem. Planuje zacząć przygodę z filcowaniem. I powrócić do decoupage’u.
    Serdecznie pozdrawiam
    http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Dołączam do zabawy, mój blog o uolinki.blogspot.com,
    bransoletka najbardziej brąz z turkusowym, zielony coś w tym rodzaju, przydasie scrap.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Może tym razem coś wygram nareszcie? Jak się ustawię to mam szansę.Torba przydatna, bransoletka ta z dołu w środeczku, z paskami na koralikach.Przydasie? Hm, to co robię to druty i koraliki. zapraszam do mnie na bloga http://dwarazemjedennarzut.blogspot.com/Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. I ja ustawię się w kolejeczce, choć dopiero tu tafiłam.Zapraszam w moje skromne progi http://rodzinnie1.blogspot.com/. Prezenciki super!!! Bransoletkę wybieram bursztynowo- czarną(szarą) ? Każde przydasie się przyda:-)
    Pozdrawiam, Beata:-)

    OdpowiedzUsuń
  130. I ja się zapiszę ;)
    Mój blog: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Bransoletka niebiesko-biało-różowa by mnie ucieszyła ;)
    A przydasie? Hmm może jakieś szyciowe? Mogłabym spróbować swoich sił w tej technice. Jednak każde inne również mnie ucieszą :)
    Z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam, czas wziąć udział w kolejnym konkursie. Mój blog to:
    http://wszechpracownia.blogspot.com
    Bransoletka: kolorystyka: czerwienie lub zielenie.
    Co do przydasiów: decoupage.
    Pozdróweczka serdeczne!!

    OdpowiedzUsuń
  132. Super nagrody, chętnie się przyłączę: http://magicznesploty.blogspot.com/
    Najbardziej mi się podoba bransoletka marynarska z tymi koralikami w paseczki biało czerwone. Ja się zajmuję szydełkowaniem i robieniem na drutach - zapraszam serdecznie do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  133. tak mnie wzięło na jakiś wierszyk i wymyśliłam coś takiego :)

    ...torebeczka taka piękna, kto ją wygra? wiesz Ty jedna! więc ja ładnie o nią proszę, proszę, proszę i choć wiem , że małe szanse jednak ja dziś o nią walczę!!!...

    śliczny blog,przecudowne prace...

    http://aniaartstor.blogspot.com

    (jak można prosić to czarną lub szarą)!!! ale każda jest cudna...

    pozdrawiam wszystkich ...

    OdpowiedzUsuń
  134. I jeszcze ja, jeszcze mnie tu nie ma, ja też chcę torbę!
    A bransoletkę, taką miodową, bursztynową, może być w połączeni z innymi kolorami , na zdjęciu jest taka jedna ;-)
    Jakie przydasie? Ja tylko rysunku i malowania nie próbowałam, noga w tm jestem;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. bransoletka w stylu marynarskim, a przydasie - poza szydełkowo-drucianymi może być wszystko ;p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  137. Może się jeszcze załapię :) zapraszam do mnie: http://asjaknits.blogspot.com/, bransoletka z perełek się do mnie uśmiecha - szaro-roziowa ;) a akcesoria drutownicze- czyli dziewiarskie ;)

    Torba jest cudna...i na żadne tam bułki... ale na piękne dzianinki po zakupowym szaleństwie w pasmenterii... o tak! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się!
    - baner znajduje się na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - obserwuję bloga jak i lubię stronę na fb,
    - najbardziej mi się podoba bransoletka po środku, na samym dole (w kolorach niebieski, czerwony i biały), a jeśli chodzi o przydasie, to może coś z biżuterii,
    - mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  139. Baner jest na moim blogu  http://mk-myheart.tumblr.com/. 
    Chciałabym bransoletkę w  stylu marynarskim (biały, niebieski, czerwony) lub w kolorach pastelowych (żółty, fioletowy, miętowy lub różowy). A przydasie.. sama nie wiem, może jakież serwetki do decoupage'u lub akcesoria do wykonania bransoletek tj. zawieszki, zapięcia. Mój email - afrikaan_dream@hotmail.com

    Pozdrowienia dla ciebie i słodkiej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Baner na moim blogu http://kicius56.blogspot.com/
    hmm bransoletka niebieska lub miętowa ;)
    W sumie wszystkie są ładne... :)
    Aaa torba jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  141. banerek na http://naprzekor.blogspot.com,
    bransoletka marzy mi się w brązach, zaś z przydasi przygarnę każde koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Witam,
    jestem zafascynowana Twoimi tworami..ja póki co mam niewiele czasu na swoje hobby...z przyjemnością dopisuję się do listy.
    Zapraszam do odwiedzin mojego bloga: http://radosnybrzdac.blogspot.com.
    Baner zamieściłam na dole strony.
    Z bransoletek najbardziej podoba mi się kolorowa z biało-czerwonymi pasiastymi kostkami - w sam raz na lato. :)
    Jeśli chodzi o przydasie, to wszelkie akcesoria do tworzenia z papieru na pewno wykorzystam kreatywnie.
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  143. Witam, zapraszam na mojego bloga www.tildolandia.blogspot.com. Bransoletka- moje kolory to zieleń i brąz. Przydasie koniecznie związane z szyciem- moją pasją. Pozdrawiam gorąco i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  144. jeszcze ja sie dołaczam do zabawy , bo torba cudowna....a bransoletki wszystkie cudne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  145. O kurczę! Zdążyłam:)! Zapisuję się również :). Podoba mi się bransoletka z kostkami w biało czerwone paski :). Torebka przecudna! Będę zaglądać częściej i zapraszam również do mnie :). Banerek wrzucę po południu :) http://biolozkowydomek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Czemu jeszcze się zapisałam????
    Zapisuję się, bo torba śliczna i bransoletki też mi się podobają.
    Kocham kolor czerwony w połączeniu ze srebrem, forma raczej prosta. A przydasie - haftuję krzyżykami.
    Serdecznie zapraszam w odwiedziny
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Dołączam się do zabawy :)
    Torebusia piękna! A kolor bransoletki...trudny wybór...pomyśle...w zieleni?...w niebieskościach?
    Pozdrawiam!
    Mój blog:
    http://kuferekmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Zapisuję się także. Torba zachwycająca ;)
    Bransoletka biało-czarna jest prześliczna. Mój blog
    http://leeharim.blogspot.com/ Haftem krzyżykowym się zajmuję i serdecznie pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. ups chyba sie spoznilam ;)

    ale czekam na kolejny konkurs :)))

    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń