wtorek, 14 lipca 2015

Linkowe party 8

To niesamowite jak szybko płynie czas, za każdym razem gdy mój kalendarz mówi mi, że powinnam opublikować post z linkowym party jestem zaskoczona.

U mnie jak pewnie widzieliście wciąż literkowo i ciągle kreatywnie szyję praktycznie codziennie.


No ale przejdźmy do linkowego party. 3 prace które skradły moje serce:

Po pierwsze uroczy prosiaczek z Martynkowa

Po drugie niesamowite pudełeczko, nie wyobrażam sobie ile trzeba było tam nanizać koralików i ile to pracy kosztowało. Ranya jestem pod wrażeniem.
A po trzecie przepiękny album ślubny od Agnessji

Mam nadzieję że ciągle do siebie zaglądacie i że przyłączają się do nas ciągle to nowe blogi :)

A teraz zapraszam na kolejne 8 już linkowe party:
zasady zabawy


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza powyższy podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   

 

24 komentarze:

  1. Kilka ominęłam ,dziś wpadam z Tipi , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. To już minęły dwa tygodnie??? tak szybko??
    Faktycznie koralikowe pudełeczko robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace cudowne ale rzeczywiście świnka potrafi skraść serducho!

    OdpowiedzUsuń
  4. moment moment, jakie ósme???? Dopiero co siódme się zaczęło. Ale ten czas leci.
    Jak zawsze wybrałaś najpiękniejsze prace

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak świnka jest fantastyczna! Oczywiście nie tylko ona...

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jaka miła niespodzianka, moja praca dostrzeżona :-). Dziękuję Diano! Koralików ok. 2800 sztuk...
    Rzeczywiście, czas zasuwa do przodu, a ja jak zwykle do tyłu... ciągle mi się zakrzywia czasoprzestrzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ten czas szybko leci ,juz minęło dwa tygodnie od poprzedniego linkowego party,a już jest następne.Oczywiście jak zawsze przyłączam się do zabawy.
    Piękne rzeczy wybrałaś ,dla mnie faworytem jest album ślubny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Impreza się rozwija :)
    Świnka jest niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No popatrz, a ja dopiero co skończyłam przeglądać blogi z siódmej edycji, a tu już ósma. Świnka była pierwszą uszytą przeze mnie maskotką, więc ta Moniki z Martynkowa od razu skradła moje serce. Koralikowe pudełko Beaty to dla mnie mistrzostwo świata, a album Agnesji jest przeuroczy. Wszystkim wyróżnionym gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Diano bardzo dziękuję za wyróżnienie przyznam ze miałaś wspaniały pomysł z linkowym bo poznajemy się wzajemnie tyle fantastycznych osob twórczych i dziekuje wszystkim ze moje świnki tak bardzo sie spodobały :)
    to już ósme wydanie niesamowite wspaniała akcja dziękuje Diano raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję serdecznie za wyróżnienie :) oraz za wszystkie odwiedziny szanownych blogowiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosiak przecudny! A ja komplecik tworzę, może się nada do Twojej zabawy?:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. pudełczko z koralików Beatki tez mi sie spodobało bardzo . A czas leci nieubłaganie , a Dziewczyny mają tempo , ledwo kilka godzin ten post istnieje a tu już tyle nwych prac zgłoszonych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosiaczek jest przesłodki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna świnka, również skradła i moje serce :) Już uciekam oglądać pozostałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace, a świnka jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwilę mnie nie było a to już następne Party, ale ten czas leci .... jak dla mnie wszystkie prace są niesamowite i urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świnka słodziutka, pudełeczko przepiękne a album bardzo elegancki. Kolejna edycja a ja jak zwykle nie zdążyłam przejrzeć wszystkich prac z poprzedniej. Dziękuję Diano za pomysł z linkowym party. Dzięki temu poznajemy wzajemnie swoje blogi i jest to super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna świnka, jak pięknie ją wykonałaś. Pudełeczko rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świnka rządzi! Chętnie wezmę udział w zabawie :) Dziękuję za jej zorganizowanie, to wspaniała okazja do poznawania się wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pracę, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po raz kolejny przyłączam się do zabawy ;) Świetny prosiaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieśmiało dołączam, dzień dobry wieczór wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń