sobota, 18 października 2014

Zapraszam na candy

Tak jak obiecałam zapraszam was na Candy.
Jutro wejdę w kolejne wiekowe dziesięciolecie i stanę się rozważną trzydziestolatką, mam więc dla was moich zaglądaczy mały prezent.
Pod ostatnim postem były różne pomysły na to co mogłoby być nagrodą w Candy, ja jednak poszłam za głosem serca, jako jeszcze nierozważna 29 latka i uszyłam coś czego każdej kobiecie nie powinno być dość.





Zasady
1.Dodaj komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w candy z linkiem do swego bloga. W komentarzu napisz co byś chciał by znalazło się na moim blogu, czego jest za mało a czego za dużo.
2. Dodaj baner podlinkowany do tego posta na pasku bocznym swojego bloga
3. Jeśli nie posiadasz bloga napisz komentarz pod tym postem ze swoim adresem mailowym, a baner z candy możesz udostępnić na swoim portalu społecznościowym jak FB
4. Uwaga można zwiększyć swoje szanse poprzez zapisywanie się na FB wtedy będzie się miało kolejny los
5. 30 listopada elfik losujący "wybierze" zwycięzcę do którego poleci torba, tak by mogła uszczęśliwić kogoś na mikołajki.
6. Będzie mi miło jeśli dodacie mój blog do obserwowanych i polubicie na FB ale nie jest to warunek konieczny

Nagrodą będzie filcowa torba, torba mieści format A4 uszyta jest z impregnowanego filcu. Na zewnątrz ma kieszonkę w gwiazdki oraz dzyndzel, który można odczepić jak ktoś nie lubi

W środku torba ma podszewkę i dwie kieszonki, zapinana jest na zapięcie magnetyczne


A tak wygląda w całej okazałości


Ponieważ jak ci co do mnie zaglądają wiedzą lubię robić niespodzianki być może stworzę jeszcze jakąś nagrodę niespodziankę dla osoby której komentarz najbardziej mnie zaskoczy, rozbawi, przyciągnie, będzie pomocny albo sama nie wiem jaki, chciałaby aby był wyjątkowy :)

I co są chętni na gwiazdkowego torbiszonka?

101 komentarzy:

  1. Diana ja Ci życzę z okazji tej magicznej cyferki samych dobrych chwil, mnóstwa pomysłów żeby wena nigdy Cię nie opuściła :)
    Aby Elfik dalej był Elfikiem ;) i czego sobie tylko wymarzysz :)

    Torba jest cudowna więc zapisuję się na blogu i FB

    Myślę , że na twoim blogu nie ma czegoś za dużo ani za mało
    pokazujesz różne techniki i różne prace i to jest fajne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w niebie i gwiazdy widzę... ;-) Oczywiście że pokuszę się o takie cudeńko. Banerek wrzucony.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta Torba, widać że włożyłaś w nią dużo pracy i serca. Też mi nie jest daleko do 30... Ale ty masz bliżej - tak więc życzę aby kolejne dziesięciolecie było jeszcze bardziej kreatywne, wesołe i pełne szczęścia :) Zapisuję się również po tą śliczną Torbę już w klimatach zimowych <3
    link do mojej strony z banerkiem: http://www.ktnstudio.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: bardzo mi się podoba przejrzysty wygląd bloga i jednolite tło, nie lubię reklam - ale tego to nikt nie lubi ;-)
    podpisałam się również na fb po torbę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazjo okrągłych rozważnych urodzin, torba piękna. Życzę sobie szczęścia w losowaniu:) innym też ale sobie najpierw:)
    banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji wejścia w kolejne dziesięciolecie życzę Ci spełnienia marzeń tych wielkich i tych maleńkich, szczęścia i miłości oraz wielu nowych, kreatywnych pomysłów.
    Obserwuję Cię od dawna choć nie zawsze komentuję, pokazujesz tyle różnych technik i to mi się bardzo podoba więc nic nie zmieniaj.
    Ustawiam się w kolejce po tę śliczną torbę, banerek wisi tu
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    w zakładce "słodycze do wygrania"
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naj naj najlepszego :))) Ja też mam akurat za kilka dni urodziny :)) Dużo dużo zdrówka, spełniania rodzinnego Dianko i zawodowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, radości szczęścia moc, słoneczka wesołego, snów pięknych co noc. I pamiętaj - życie zaczyna się po trzydziestce ;-)

    Co zmienić? Nic, bo dobrze jest. Dalej ciesz nasze oczy swoimi cudeńkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie - nie napisałam, że stoję w kolejce po torbę - i tu, i na FB.

      Usuń
  8. To jest bardzo dobra okazja do świętowania, banerek u mnie na blogu, dziękuję że do mnie zaglądasz, Twoj blog jest przejrzysty, a co lubię posty o wystroju mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością biorę udział może los do mnie się uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pragnę mieć tą ekstra torbę bardzo bardzo... :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak,
    aby potem wspominać ją z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły,
    entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz.
    Żyj po swojemu!

    A na torbę się zapisuję :)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Diano wszystkiego najlepszego z okazji tych okraglych urodzin :). Sama je w tym roku obchodzilam i mimo ze zblizajaca sie TA data wprawiala mnie w zdenerwowanie to sam dzien byl cudowny i nic w sumie sie nie zmienilo (no poza tym ze magicznie zaczelam sie sypac zdrowotnie ;)). Zrobilam sobie maly bilans zeszlych trzech dekad i tego co chcialabym osiagnac w tej nowej i jakos poszlo. A rozwazniejsza jeszcze nie jestem ale lada dzien moze sie uda ;).
    Twoj blogasek jest przecudniasty i wszystkie Twoje tworki szyciowe i inne po prostu zachwycaja! Osobiscie uwielbiam Twoje tutoriale i pomysly na dekoracje domu czy pokoju Ali. Dziekuje za wszystkie Twoje inspiracje i czekam na kolejne.
    A do zabawy bardzo chetnie sie zapisuje i mam nadzieje ze dopisze mi szczescie bo taka torba by mi sie bardzo przydala... Banerek u mnie na blogu: http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent jest obłędny ja najbardziej uwielbiam Twoje lale,bardzo lubię do Ciebie zagladać bo u Ciebie nudy nie ma,
    Zapisuję sie do kolejeczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!
    Trafiłam do Ciebie dzięki ogłoszenu candy, zauważyłam link u Kasiulki. Z największa chęcią staję w tej kolejce, powodów jest kilka:

    1. Torba bardzo mi się podoba.
    2. Kocham filc.
    3. Mam manię torbkową.
    4. Pomimo 1+2+3 nie mam jeszcze filcowej torby. Tak mi wstyd!
    5. Zrobiło mi sie opętanie na punkcie gwiazdek i nic na to nie moge poradzić!
    6. Jak ja dawno niczego nie wygrałam...

    Pozdrawiam tak mocno i ściskam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Diano Kochana. Trzydziestka to wiek, o którym ja już dawno zapomniałam. Jednak z okazji Twojego święta, bo nim jest, przytoczę Ci wiersz mojej wirtualnej koleżanki Anny Łuczak:
    Gdy dzisiaj się przebudzisz,
    otworzysz swoje oczy,
    wyjrzyj proszę przez okno
    i spójrz na ten świat uroczy.

    Niech wiatr Twoje włosy otula,
    Niech zapach w nosek łaskocze,
    A Ty się uśmiechnij do życia
    i zapleć szczęście w włosach.

    Wypij kawę z nadzieją,
    Bułeczkę posmaruj radością
    i niechaj w Twoim serduszku
    Cudowne myśli zagoszczą.

    Takie oto życzenia przyjmij ode mnie, niech Ci się wiedzie jak najlepiej, w pracy, w domu, w Rodzinie.
    Twoje blogi są dla mnie szalenie pomocne, w poruszaniu się w blogowym świecie. Uwielbiam wszystkie Twoje "szyciowe" lalunie, elfiki. Jak dla mnie jest super, nie zmieniałabym nic, bo po co zmieniać coś, co jest dobre.
    Będę jeszcze bardziej oryginalna, nie startuję do tej pięknej torby, chociaż mi się podoba, z prostej przyczyny. Daję szansę dziewczynom, które z godnością będą mogły ją wykorzystać na co dzień, lub od święta. Mam torebek sporo, a nie wychodzę zbyt często, gdziekolwiek, więc sama rozumiesz. Nie obraź się na mnie za ten wpis, długości tasiemca, ale taka jest prawda. Zawsze jesteś mile widziana z komentarzami na moim skromniutkim, młodziutkim blogu.
    Wszystkiego najlepszego raz jeszcze Diano, bogini łowów, przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana.....
    Życzę Ci słońca na każdym niebie,
    smaku, zapachu w codziennym chlebie,
    ptaków, motyli i chwil radosnych,
    a w sercu zawsze zielonej wiosny!

    Blog jest zawsze na tip top wszystko jasne i czytelne, uwielbiam twe wyczucie gustu, smaku....potrawy prezentowane rozpalają moje zmysły...do tej pory czuje różaną herbatkę:) zdjęcie obłędne:)....a co mogło by się jeszcze pojawić zauważyłam taki malusi kluczyk z koralikami przy torebce....może jakiś pościk z takimi zawieszkami myślę ze tego typu zawieszki nie wiem czy gotowe czy samemu się robi ale w każdej dziedzinie rękodzieła stworzy taką kropeczkę nad i :) a zarazem do mikołajkowych drobiazgów mogą fantastycznie pasować skoro ja zauważyłam przy tak dużej torebce:).....a i ostatnio Danusie poratowałam w/w składała życzenia:) twoim postem o bloglovin.....pomogłam jej....widzisz niezastąpione posty masz:).....tak gdybyś kiedyś zwątpiła:).....A Ali szepnij dobre słówko przy losowaniu :):):) .........http://inspiracjemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diano zapomniałam to miało być w poście koniecznie odsłuchaj!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw

      Usuń
  17. Diano :)
    Przede wszystkim życzę Ci wszystkiego co najlepsze ...Zazdroszczę Ci tej magicznej 30 - tki :)
    Ja już przez to przeszłam....ho ho ho aż 9 lat temu :( Za rok wkraczam niestety w liczbę,którą już co raz mniej lubię,czyli 40 :(
    30 to fajny okres w życiu kobiety...Uwierz,w to co mówię /piszę ;P
    Z wielką przyjemnością dopiszę się do chętnych po tę cudną nagrodę,która wg mnie jest wspaniałą samą w sobie ...nawet bez żadnych niespodzianek wewnątrz :)
    Dziś już miałam okazję pisać i zachwalać post poniżej :)
    Dla mnie jesteś PERFEKCJONISTKĄ w każdym calu....i...moim skromnym zdaniem,na Twym blogu jest wszystkiego " W SAM RAZ "...Niczego nie za mało,ani nie za dużo :) Twoja biżuteria,przepisy i wspaniałości spod igiełki to Majstersztyk :)
    Nie mam zatem innych sugestii,bowiem śmię twierdzić,że proporcje zachowujesz idealne :)
    Jeśli nie padnę,banerek dodam za chwilę,jeśli jednak nie zdołam - to na 100 % w niedzielne popołudnie dokonam reszty formalności :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie - jeszcze raz życząc Ci Wspaniałego 100 LAT <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wspaniały komentarzy, a ja z wrodzoną skromnoscią życzę tylko trzech rzeczy...

    Zdrowia
    Szczęścia
    Spełnienia marzeń.

    A ja do kawy podziwiam Twoje dzieła, które są tworzone sercem, duszą i zręcznymi rękoma :)

    Zapisałam się na Fb i tu :)

    Miłej niedzielki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, na początek życzę Ci samych słonecznych chwil w gronie rodziny i przyjaciół, dobrego startu z trójką z przodu

    oczywiście torebka jest śliczna i fajnie by mi pasowała, dlatego się zapisuję

    obserwuję Cię już jakiś czas, staram się systematycznie do Ciebie zaglądać i komentować, mój blog: http://miskoweprace.blogspot.com/

    Twój blog jest fantastyczny i wszystko co tu pokazujesz bardzo mi się podoba. Uważam, że nie ma nic za dużo ani nic za mało, wszystkiego jest w sam raz. Zawsze czekam z niecierpliwością jak otwiera się strona, żeby obejrzeć kolejne Twoje prace, wiec trzymaj tak dalej. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat !!! Sto lat!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji okrąglutkich urodzinek:))) Dużo zdrówka, szczęścia ,pomyślności. Życzę Ci również:
    Abyś z każdym nowym dniem podejmowała takie decyzje , które doprowadzą Cię do wymarzonego celu.
    Abyś nie straciła pogody ducha i wiary we własne możliwości.
    Abyś potrafiła dostrzec małe radości, które w rzeczywistości są perełkami życia.
    Abyś z odwagą spełniała swe najskrytsze marzenia.
    Żyj najpiękniej jak umiesz - po swojemu:) w zgodzie ze sobą a piękny będzie świat.

    Diano pokazujesz wszystko to czym chcesz się z nami podzielić;) a ja mam przyjemność to wszystko zobaczyć:)))
    Ty tu jesteś szefową;)

    Ale kusisz tym gwiazdkowym torbiszonkiem:))) Zapisuję się z miłą chęcią:)

    Dzisiaj szalej szalej:) i nie pytaj co dalej.

    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. po piersze wszytskiego co najlepsze :)
    po drugie ocvzywiście się zapisuję :) torba piękna! co do bloga... no niestety ale dla mnie wszytsko jest super :) bo i uwielbiam Twoje lale i wszelkie inne szyjątka jak i biżuterię :)

    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Droga kto Ci nagadał że jak przekroczysz granicę trójki to stajesz się rozważna???? ;) To takie pytanie na marginesie ;)
    A co do torby to muszę ją mieć , bo... pierwsze primo ja kocham torebki, drugie primo... kocham torebki, a trzecie primo (uwaga zaskoczenie) kocham torebki!!!!! ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci wszystkiego co najlepsze... A bloga nie zmieniaj. Tutaj jest wszystko w sam raz... Chociaż bardzo mi się podobały Twoje porady wnętrzarskie (te różnokolorowe wariacje na świeta np.) Ja nadal szukam swojego ja w tej kwestii...

    OdpowiedzUsuń
  23. Diano,
    Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!
    Zyczę Ci abyś za bardzo nie spoważniała ;-),
    zresztą ktoś kto szyje takie cudne lale, raczej nie jest nadmiernie poważny ;-)
    a rozwagi życze Ci jak najwięcej, przydaje się

    Staję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się twoje szyjątka i fajnie że można u Ciebie wygrać jadno z Twioch dzieł. Zapisuję się po torbę bo właśnie o takiej marzyłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/787106374683524

    OdpowiedzUsuń
  26. Aw that bag is so cute! you are so talented :D

    www.violetdaffodils.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie wszystkiego co najlepsze w nowym dziesięcioleciu:) mnóstwa pomysłów, wspaniałych oryginalnych prac i wiele życiowej satysfakcji:) :):)
    A torba taka urocza, że z przyjemnością znajdę się wśród chętnych:) banerek u mnie:)
    Co do prac to wydaje mi się, ze dość często zaglądam i nie zauważyłam aby czegoś było za mało lub za dużo:) jest idealnie wobec tego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia najskrytszych marzeń, szczęścia i pomyślności ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja już jestem w trzeciej 30, i nie wiem jak to się stało. Życzę wiec Tobie kolejnych trzydziestek w szczęściu i zdrowiu. Za torbę dziękuję, choć jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Korzystam z możliwości i zapisuję się w obu miejscach!

    Jednocześnie zapraszam do siebie na rozdanie na fb
    https://www.facebook.com/347501595378936/photos/a.354918794637216.1073741827.347501595378936/575253862603707/?type=1

    A w niedługim czasie również na zabawę na blogu :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekan torba :) wiec chetnie staje w kolejce :) Ja to bym chciala wiecej rzeczy dla malych chlopcow ;) Bo akurat mam takich interesantow ;) I mi by sie przydalo wiecej inspiracjiw tym temacie. Sto lat i wielu kreatywnych pomyslow!

    OdpowiedzUsuń
  32. STO LAT .......... ( tu śpiewam dalej hi) Diano Twój blog jest bardzo ale to bardzo inspirujący i dalej go prowadź w takim stylu jak do tej pory, lubię Twoje lalki i ....... trudno wybrać wszystkie twoje prace są cudne. Teraz zorganizowałaś candy z przepiękną filcową torbą do wygrania och aż żal nie ustawić się do kolejki, może się uda a może nie i tak będę tu stałym gościem.Inspiruj mnie dalej! Pozdrawiam gorąco Pstro

    http://handmadebypstro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/310606165811392

    OdpowiedzUsuń
  34. z okazji urodzin przyjmij ode mnie najszczersze życzenia: znalezienia czterolistnej koniczynki - aby Ci szczęście przyniosła i złotej rybki - aby spełniła Twoje trzy największe życzenia i tyyyyyyleeeeeeeeeeee weny - abyś dalej tworzyła i tworzyła :):))
    I prowadz bloga do 90siątki i dłużej jak dasz radę, bo fajnie jest mieć pasję, którą się dzieli z innymi :)

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Spełnienia marzeń i nieustającej weny! Torba cudeńko-z radością staję do kolejki :) Nadchodzi Halloween może kilka inspiracji jak ozdobić dom w tym okresie. Nie podobają mi się przeraźliwe gotowce ze sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Spełnienia marzeń !!! Staję w tej długiej kolejce może tym razem mi się uda coś wygrać !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej lubię Twoje lalki ich mi zawsze za mało, bardzo ciekawe testy robisz jak ostatnio pisaków do tkanin. Na Twoje candy z wielka radością się zapisuję, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, przede wszystkim składam Ci najszczersze życzenia urodzinowe: duuuużo radości i jeszcze więcej tych pięknych prac, które tworzysz :)) Bardzo cieszą oczka wszystkich odwiedzających Twojego bloga, w tym i moje, masz przeogromny talent i pasję tworzenia :)
    Tak naprawdę ciężko mi stwierdzić, czy czegoś na Twoim blogu brakuje. Tworzysz to, co dyktuje Ci serce, i jest to zachwycające, nie brak mi niczego!
    Z chęcią wezmę udział w candy.

    Uściski,
    Sylwia
    http://sylwia-bijoux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dianuś, spóźnione, ale szczere życzenia zdrówka, szczęścia, pomyślności, miliona nowych pomysłów i mnóstwa czasu na ich zrealizowanie :)
    Na Twój blog wchodzę z prawdziwą przyjemnością, zawsze znajduję tu coś nowego, do czego mogę powzdychać. Jesteś jedną z osób, której praca zawsze mnie zachwyca i którą bardzo podziwiam. Na Twoi blogu nie ma czegoś za dużo, a czegoś za mało. Pokazujesz różne techniki, różne prace, każda dopracowana i inna niż poprzednia. Bardzo to cenię :)
    Torba bardzo mi się podoba, dlatego również z przyjemnością staję w kolejce :) Ostatnio kot zrobił sobie drapak z mojej ulubionej torebki i bardzo przydałaby mi się nowa, może akurat mi się uda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Diano życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i czego sobie tylko zamarzysz, życzenia spóźnione ale szczere:)) Twój blog ma wszystko więc myślę że nić nie powinnaś zmieniać:)) Uwielbiam Twoje elfie wróżki są cudne i urocze:)) Z miłą chęcią dopisuję się do Twojej zabawy:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję cię do zabawy. Prowadzisz rewelacyjny blog, podziwiam Twoją pasję do szycia bo dla mnie to czarna magia ;) Twoje lale, torba to mistrzostwo świata!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Urodziny? To chyba dobrze się składa! Zapraszam dzisiaj do mnie - jest tam bardzo dobra wiadomość dla Ciebie:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Co bym chciała by znalazło się na Twoim blogu? Czego jest za mało a czego za dużo?
    Diano, u Ciebie zawsze znajduję same nowości, robisz przeróżne rzeczy, inspirujące, cały czas robisz coś nowego, a Twój sklepik niesamowicie mnie zaskoczył!!! Chciałabym dalej podziwiać Twoje niesamowite "wytworki" i chciałabym, by ich nie zabrakło:)
    Za mało to tylko czasu mamy dla siebie, a za dużo pomysłów w głowach nam siedzi!!! Twórz, planuj, pokazuj swoje myśli powstałe z całej masy szarych komórek rozpełzłych w tych rurkowatych mózgowych zwojach:)))) Dobrze, że każdy ma inne komóreczki- bo by było smutno i jednakowo, a Twój blogasek pokazuje, że jesteś bardzo wyjątkową osóbką, wrażliwą, wesołą... I życzę Ci przy okazji 30-ki wszystkiego co najlepsze, chociaż nie wiem czego mogłabym Ci jeszcze dodać od siebie? Całej sakiewki wolnych chwilek, spokojnych wieczorów do tworzenia.... bo Jak masz już swojego wielkiego Elfa i malutkiego Elfika-Skrzacika to masz już wszystko, co szczęśliwa mama mieć powinna. Ja już przekroczyłam tą bramę, ale wcale, a wcale tego nie widzę:)
    Nieśmiało powalczę o nieziemską torebkę, chyba nie rozstawałabym się z nią na minutkę:) A kieszonka na zewnątrz jest niesamowicie przydatna!!!! Lista na zakupy już nigdy się nie zapodzieje!
    Diano, jeszcze raz wszystkiego naj!!!!!
    Banerek na myszkowato;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Do mej 30 3 latka zostały.. jak ten czas leci to, aż strach.. ;) Ale im starsze jesteśmy tym większa wiedzę mamy także najlepszego:)
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Wszystkiego Najlepszego z Okazji Urodzin :) Duuuzo Zdrowka i Usmiechu :)
    Zaspiewalabym Ci piosenke z tego starego polskiego serialu : Czterdziesci laaat mineeeelo jak jeden dzien!!!! :)) Ale zasmarkata jestes ,wiec zrobie to za 10 Pieknych Wyjatkowych Szczesliwych Twoich Lat :))
    A wiec nie masz wyboru musisz tu byc i nigdzie nie waz sie znikac ,poniewaz uwielbiam do Ciebie zagladac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech i zapomnialam sie zapisac :) Taak staje grzecznie w kolejce i Trzymam Mooocno Kciuki za moje szczescie !!! ;) Bylabym Baardzo Szczesliwa wygrywajac ta cudna torbe :))))

      Usuń
  46. Wszystkiego co najlepsze. Kolejnych udanych projektów i tak wspaniałej realizacji bloga. Bardzo ładny i przejrzysty. Ciekwanie prowadzony. Najbardziej lubie ogłądać wystój wnętrz i z nich czerpać inspiracje. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego co najlepsze :) po trzydziestce fajnie jest :)))) z ogromna przyjemnością ustawiam sie po ta cudna torbę może tym razem los uśmiechnie się do mnie podczas losowania ;)
    Banerek na blogu: http://blog.decorre.pl
    Pozdrawiam serdecznie- Edyta

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego :) spełnienia marzeń i pogody ducha:).
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce po torbę.
    Banerek na blogu http://blekitnachmurka.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego z okazji okrąglutkich urodzin, dużo zdrówka i ogrom czasu na robótki.
    Blog jak dla mnie idealny nic dodać nic ująć jest wspaniały uwielbiam tu zaglądać.
    Na torebkę oczywiście się zapisuję jest cudna i to dzyndzadło również piękne. Tak sobie myślę, że może mały Elfik wylosuje osobę, która urodziła się tego samego dnia, co on tylko ileś lat wcześniej. Liczę na łut szczęścia a jak mi ono dopisze to torbę będę nosić z dumą. Pozdrowionka i buziak urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że też jesteś październikową dziewczyną jak ja :-)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    Co do bloga... Lubię go takim jaki jest :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :) Wszystkiego najlepszego! Sto lat! :)
    blog: http://madebymadamewu.blogspot.com/

    co do pytania - jeśli chodzi o treści to nic bym nie zmieniała. za to jeśli chodzi o wygląd to byłoby fajnie jakby czcionka była trochę większa, bo słabo widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:) Życzę Ci wszystkiego dobrego, spełniania marzeń i dużo uśmiechu.
    Ja lubię wszystkie wpisy i niczego mi u Ciebie nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy można nie skorzystać z takiej szansy? Torba filcowa marzy mi się od dawna! Zapraszam Cię też gorąco na Powoluśku. Parę dni temu ogłosiłam tam zabawę z nagrodami w angielskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Diana - torbiszon świetny, jak zwykle dopracowany i przemyślany w każdym detalu! Choć od dawna Twój blog traktuję jako skarbnicę wiedzy wszelakiej o charakterze edukacyjno-prozdrowotnym ;) i choć już dawno przestałam zapisywać się na candy, bo szczęścia w szczęściu nigdy nie miałam, to nie mogę się powstrzymać i się zapiszę :D Co do bloga - nie zmieniaj nic, proszę! Nic ponad to co sama czujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja też się zapisuję, bardzo ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna torba i oczywiście się zapisuję :)
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę, dużo uśmiechu i spełnienia marzeń tych mniejszych i większych :)
    Uważam, że nic nie brakuje na Twoim blogu - wpisy są różnorodne i ciekawe, a ponad to można znaleźć mnóstwo inspiracji do wykonania różnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyznam że jestem na blogu pierwszy raz ale jest bardzo przejrzysty i czytelny. Dość długo sobie już u Ciebie klikam i co post to ciekawszy! Torba boska! Moje kolorki:)
    Wszystkiego dobrego dla trzydziestki od trzydziestki :) W candy chętnie wezmę udział więc banerek już ląduje na moim blogu:)
    http://scandiartstudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję na końcu kolejki po Przepiękną torbę :)) Od niedawna bardzo przyjemnie zwiedzam kolejne strony Twojego blogu. Bardzo mi się tu u Ciebie podoba! Pomysły prześwietne, projekty rewelacyjne! Twoje lale i pacynki są tak fantastyczne że brak słów. Cieszę się że dzielisz się z nami swoim talentem. Pozdrawiam i powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja Dianko, jak ta szara myszka na samym końcu chyba zostałam... Z okazji urodzin życzę Ci samych pomyślności;) I oczywiście zapisuję się do candy, bo torebeczkę chętnie bym przygarnęła, zwłaszcza, że robiła ją sama;) Czego brakuje na Twoim blogu? Myślę, że niczego. Wszystkie Twoje prace są piękne! Dlatego chętnie do Ciebie zaglądam;) Myślę, że mogłabyś jeszcze (znając Twoje umiejętności) robić nie tylko laleczki,ale i inne zabaweczki;) Ale niekoniecznie... pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  60. podobno 30stka jest przełomowa, ja zbliżam się do kolejnej okrągłej cyferki, ustawiam sie w kolejce tym bardziej ze o takiej torbie marzę od jakiegoś czasu. pozdrawiam!!!!
    http://eesophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też chcem to cudo!!!
    http://haftowaniebebezet.blogspot.com/

    Co do Twojego bloga, to jest super, nic nie trzeba w nim zmieniać!!! Bardzo mi się podobają opisy weekendowych wypadów do europejskich stolic - może kiedyś skorzystam.

    Może przydałby się jakiś kurs jak uszyć taką właśnie torbę. Albo posobną, ale z podszewką. I może kosmetyczki. No chyba że gdzieś już kiedyś był :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Trzydziestkę przekroczyłam już jakiś czas temu, ale jak to mówię, mam wieczne 21 plus :) grzecznie po tę cudną torbę staję w kolejce a Tobie moja droga życzę wielu przyjemności z tego, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. torba jest piękna!
    przesyłając serdeczności ustawiam się w kolejce i pozdrawiam ciepło
    http://kobietakuchenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, pomyślności, uśmiechu na codzień i wszystkiego wszystkiego naj:)
    Zapisuje sie po ta piękną torbę, bo ja kocham torebki:) Na twoim blogu podoba mi sie wszystko:) i napewno zostane tu na dłużej:)
    banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Moc najserdeczniejszych życzeń urodzinkowych!

    Odnośnie blogu...to dumam ,że stanowi odbicie Autorki, upodobań, pasji, kreatywności...
    To także Twe dzieło,także a jakże-Ty możesz je według swych idei formować...

    Banerek u mnie.
    Zapraszam w me skromne progi...
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!! ;) Mnóstwo kreatywnych pomysłów i energii! ;)
    Odnośnie bloga...szczerze powiedziawszy jestem u Ciebie pierwszy raz :o co nie zmienia faktu, że z ciekawości, aż przejrzałam parę postów ;) /nic nie zmieniaj, jest super! ;)
    Chętnie się zapiszę na konkurs, bo co tu dużo pisać, torba jest extra! :D
    pozdrawiam Cię serdecznie,
    http://takiemojewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Weszłam Tu przez przypadek i zostaję na dłużej :) ja też myślę jak chyba większość, niczego nie zmieniaj, tak jest bardzo dobrze, nie obejrzałam jeszcze wiele dlatego zapisuję się do zabawy i klikam oglądać dalej Twoje prace :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakoś nie zauważyłam, żebym rok temu stała się bardziej rozważna...hihi
    Ale Tobie życzę - oczywiście jeśli Ci to potrzebne - bo kto powiedział, że trzeba z wiekiem być bardziej rozważnym??:)))
    Życzę dużo zdrowia, głowy pełnej pomysłów i czasu na ich realizację:)
    Szary i gwiazdki to zestaw u mnie ostatnio bardzo na czasie, więc staję do ogonka licząc na szczęście:))
    Ps. nic nie zmieniaj i pokazuj nadal bo cieszysz oczy i inspirujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  69. Jej, piękny wiek! W końcu zaczynają człowieka poważnie traktować;-) Wszystkiego co najlepsze! Torba świetna, więc CHCĘ JA, CHCĘ JĄ!!! Co do bloga, miło mi się tu zagląda - wszystko takie dopieszczone w szczegółach. Moje poczucie estetyki jest całkowicie zaspokojone i nie będę na siłę nic wymyślać, że niby czegoś tu za mało, albo za dużo. "Idę " wpklejać baner, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkiego najlepszego :) Po torbę oczywiście się ustawiam w kolejce :) Jak dla mnie za moało lal:))) bo lal nigdy dość :* Banerek jużjest na http://plonacemotyle.blogspot.com/ W rewanżu zapraszam na moje candy :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Życzenia troszkę spóźnione ale bardzo szczere, wszystkiego najlepszego, a torba jest śliczna, marzę o takiej więc ustawiam się w kolejce:)) A co do Twojego pytania to ciężko mi jest oceniać bo zaglądam do Ciebie od niedawna ale bardzo mi się podoba, wszystko jest na swoim miejscu, przejrzyście, naprawdę super:)) Banerek u mnie na blogu http://mojafantazjaa.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  72. Diano 100 lat i o jeden dzień dłużej ;)
    zapisuję się na candy , bo uwielbiam torebki , Twoja cudna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. przecudna torba, oby szczęście się do mnie uśmiechnęło:)

    OdpowiedzUsuń
  74. To ja też się ustawię w kolejce, a co ;) Baner wrzucony na bloga :)
    Wiem, że już po urodzinach, ale oby kolejne 30 było jeszcze bardziej twórcze, niż to pierwsze!
    Podoba mi się, że prezentujesz różne techniki :) Te "szyciowe" chyba lubię najbardziej. No i bardzo się cieszę, że dzielisz się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wiem, że nie jest łatwo - ile ludzi tyle opinii i zawsze ktoś się do czegoś przyczepi. Super jest też pokazywanie prac "w akcji" - zwłaszcza na modelce (mniejszej lub większej ;)), a same zdjęcia - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękna okazja i piękny prezent :) Jestem pewna, że jako jubilatka dostałaś równie piękny podarunek :) Dopisuję sie do listy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. torebeczka śliczna i nie tylko na święta ale na przykład gwiaździste randki ;P
    sposób w jaki opisujesz DIY jest tak prosty, że aż chce się wykonać niektóre rzeczy a zakładki do książki są najładniejsze ze wszystkiego
    byłoby miło wygrać, bloga nie mam, udostępnię na FB
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkiego co najlepsze na nową trzydziestkę Twojego życia (i wszystkie następne ).
    Domu meblować Ci nie będę, podoba mi wszystko co pokazujesz, zwłaszcza lale!
    Z taką torbą chętnie biegałabym na świąteczne zakupy, ale dużo w nią nie wkładałabym, coby nie czuła się wypchana ;-)
    Oczywiście chcę ją!









    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    U Ciebie Diano wszystko mi się podoba, ledwo zresztą za Tobą nadążam:)
    Torba wygląda wspaniale, chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko jest super i znając życie z czasem będziesz dodawać coraz to piękniejsze rzeczy,
    biorę udział w zabawie banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. wszystkiego jest w sam raz...dla Ciebie 100 lat...a do zabawy zapisuję się z przyjemnością tu na fb:-)

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja droga Diano życzę Ci wszelakiej pomyślności, zdrowia, szczęścia i miłości. Dużo czasu na tworzenie i całej masy pomysłów :)

    Jeśli pytasz o uwagi dotyczące Twojego bloga to mam tylko jedną: twórz dalej takie cudeńka jak tworzysz i nie waż mi się przestawać! :p ^_^ Uwielbiam wszystko co u Ciebie zobaczę. Wszystko jest takie starannie dopracowane i pomysłowe, że ja tylko ochy i achy podziwu wykrzykuję :)

    Staję w kolejce po torbę tu i na fb. Nie mogło być inaczej i ta torba jest równie piękna jak wszystkie inne. A już dłuższy czas o takiej marzę... Może mi się poszczęści :) Pozdrawiam cieplutko :)
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście nie przepuszczę takiej okazji torba jest przepiękna zresztą jak wszystko co robisz oj masz dziewczyno kilka ton talentu w tych swoich rączkach. Uwielbiam Twojego bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam w gronie trójek z przodu;) Mam nadzieję jednak, że pozostaniesz dalej nierozważną dziewczyną;) u mnie nawet ten stan się pogłębia z biegiem czasu czego i Tobie życzę:)))Niech Cię liczby nie zmieniają, mamy jeszcze czas na bycie poważnymi mamami:))
    Nic bym nie zmieniała w blogu, wszystkiego jest tyle ile powinno być, bo każdy Twój post to Ty! Przyznam, że dawno mnie tu nie było (jedyny minus bycia nierozważną!) i widzę ogromne zmiany jakie u Ciebie zaszły, podziwiam za talent szycia skrzatów, ubrań i torebek, lalki to już w ogóle mistrzostwo świata, życzę kolejnych sukcesów, szalonych pomysłów i czasu na ich realizację!
    Pozdrawiam
    ( na fb też spróbuję, a co...)
    :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie wezmę udział! Banerek na http://pasjonatkaksiazek.blogspot.com
    A co do zmian....
    Mam dziś na torebkę chętkę, więc zarzucam tutaj wędkę.
    Walczę tu, banerki wklejam. Ale co to?
    Och, cholera.. Coś nie działa, Coś się tnie, Chyba dziś nie zgłoszę się.
    Oooo! Udało mi się skomentować, Teraz mogę się radować!
    Co bym chciała tutaj zmienić? Coś tu dodać? Coś podmienić?
    Wszystko mi się tu podoba, Choć jak myszka cicha tu zaglądam.
    Ja bym chciała, powiem szczerze, Więcej zdjęć, tak w dobrej wierze.
    Zdjęć przy pracy, przy maszynie, Żebyś pomogła zwykłej dziewczynie.
    Uszyć takie cudo jak do wygrania, Bo choć wielkie są starania…
    Co najwyżej wór dla dziadka – na kartofle i buraki sama stworzę, projektant ze mnie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  85. O 30. urodzinach dawno zapomniałam...ech...Korzystaj z tych najpiękniejszych dni!
    Czasami lubię coś uszyć, ale w większości jest to planowanie szycia podczas oglądania ciekawych wpisów w internecie...
    a szkoda, bo jak byłam nastolatką robiłam większość tych rzeczy z potrzeby serca... no cóż minęło.
    Mnie brakuje wykrojów ubranek dla lalek. Może ktoś zna ciekawe strony z prostymi wykrojami? Potrzebuję, ponieważ planuję uszyć z dzieciakami lalki. Teraz szyjemy maskotki. Efekty będą różne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Z okazji urodzin życzę Tobie wszelkiego dobra, samych radości, a nade wszystko nieustającej weny. Co do bloga- przejrzałam parę postów i uważam, że wszystko co tu prezentujesz i w takiej formie, wyraża Ciebie- nic nie zmieniaj- mnie się jak najbardziej podoba.
    Uwielbiam torby wszelakie; duże, małe i... takie, jaką oferujesz :)
    Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Łups, ależ się ludziska starają by wygrać. Ja tam po cichutku stanę w tej długiej kolejce i nucąc cichutko 100lat będę czekać do końca.
    A nuż uda mi się zdobyć to cudo i zdziwić męża odpowiedzią kiedy zapyta"znów kupiłaś nową torebkę?"
    Co do bloga to najlepiej być zawsze soba. Ja tak robię, nie mam zawrotnej liczby obserwujących ale przynajmniej mój blog jest w pełni moim.
    Serdecznie pozdrawiam.MIKA

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna torba :) zgadzam się z poprzedniczką, nic nie zmieniać, a pozostać nadal sobą :) pozdrawiam ciepło i również zgłaszam się do Twojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. połączenie szarości, gwiazdek i torebkowości...jak dla mnie marzenie, aboslutny "must have"&"number one" ;)))))
    ustawiam się czym prędzej w kolejce i bardzo się cieszę,że mogłam Cię poznać dzięki temu candy :))
    trafiłaś już do moich kręgów i obserwowanych,a banerek na fb i na blogu w zakładce "cukiery".
    pozdrawiam ciepluteńko,aśko

    OdpowiedzUsuń
  90. Z trójka z przodu nie jest źle, wszystkiego najlepszego. A po torbę się ustawiam oczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Torba przepiękna!
    Zgłaszam się oczywiście :)
    Baner dodany: http://elizatakesphotoss.blogspot.com/
    e-mail: elizamfot@gmail.com
    Polubiłam na Fb i obserwuję :)
    Wszystkiego najlepszego oczywiście! Myślę, że blog może odnieść sukces tylko kiedy jest prowadzony z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  92. od dawna wpadam z doskoku do Ciebie i podgladam rozne pomysly. tutek na tulipany marze by wreszcie wykorzystac :)

    jedyna rzecza ja dla ulatwienia innym bym zmienila to wrzucenie etykiet wyzej bo trzeba sie ich naszukac - szczegolnie jak tyle komentarzy pod postem :P ktorych zycze pod kazdym jak najwiecej :P

    pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Torba super :) zapisuję się do zabawy :)
    A co na blogu? tutoriali nigdy za dużo :) każdy czegoś uczy :)
    Banerek umieściłam na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie liczę na zwycięstwo, bo zapewne szans nie mam żadnych. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie stanęła w tej długiej kolejce po to cudo.
    Obserwuję jako Kasia S
    Baner na http://kreatywnamama85.blogspot.com
    Fb nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń