wtorek, 17 stycznia 2012

Candy

Na dobry początek mojego blogowania ogłaszam Candy, mam się z czego cieszyć bo po pierwsze udało mi się założyć bloga, po drugie co jakiś czas ktoś na niego zagląda a czasem nawet zostawi komentarz, po trzecie mam maleńką ale jakże cieszącą serce moje garstkę obserwujących, po czwarte ostatnio wygrałam 2 candy i jakaż była moja radość, no i po piąte najważniejsze dziś moja 3 rocznica ślubu.
Standardowe zasady:
1. Proszę o jeden komentarz pod tym postem, w komentarzu proszę o link do waszych blogów ( chciałabym poznać nowe blogi ), lub adres mailowy jeżeli nie macie bloga.
2. Proszę o umieszczenie informacji o moim candy w pasku bocznym na waszych blogach (ważne by obrazek był podlinkowany).
3. Jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to warunek konieczny udziału w zabawie.

Udział w candy można zgłaszać do 24 lutego do północy, 25 lutego kiedy to moja córeczka będzie miała pół roczku wylosuję nagrody, zwycięzca otrzyma naszyjnik zrobiony przeze mnie widać go na zdjęciu plus jakieś niespodzianki które do tej pory wyczaruję.
Wśród obserwatorów wylosuję 2 osoby które dostaną stworzone przeze mnie kolczyki.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w zabawie.

100 komentarzy:

  1. To ja się ustawiam w kolejce:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O,jestem druga ? :) I ja staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja tez mogę dołączyć? bloga nie mam a adres @ danielka.cz@o2.pl może mi się poszczęści hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że możesz Danielko zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuję, bardzo lubię perełki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączę:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowności! Staję w kolejce i ja! Może to mnie się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie dołącze do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Dziękuję za udział w moim candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w moim candy. Z chęcią zapisuje się na ten piękny i elegancki naszyjnik. http://szufladazrelaksem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy - jest mi bardzo miło.
    Z przyjemnością zapisuję się na Candy u Ciebie bo do wygrania piękności - trzymam więc za siebie kciuki.
    Na koniec gratuluję rocznicy i maleńkiej kruszynki w domu - sama jestem mamą 20 miesięcznej pannicy i wiem co to znaczy brak czasu. Ale ciesz się bo okazało się że teraz jak jest starsza jest bardziej absorbująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, fajna mama, fajne Candy :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję sie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się wpisuje bo Pani Diana wszystkich biżuterią czaruje.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się z przyjemnością Diano.Wszystkiego naj...naj..najlepszego z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! :) z miłą chęcią zapisuje się na candy bo cudną biżuterię tworzysz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja wpiszę się na listę chętnych do zabawy Candy. Cudne masz te skarby tutaj!!!!!! No, i dzięki Tobie dojrzewam do decyzji o swoim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również się zapisuję i stoję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie:) Wpisuję się na listę chętnych:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. banerek dodany:) z przyjemnością jestem obserwatorem :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się zapiszę...jak uda mi się wygrać to zlicytujesz ten naszyjnik dla Gabrysi. :)Mój adres to mada190@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również się zgłaszam i przy okazji dołączam do grona obserwatorów :-)
    http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj!

    Przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.

    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    Atramk z www.nitkamalowane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się zapisuję bo nie można przejść obojętnie obok takiego cuda:)
    tamgdzienieczekanikt.blogstop.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się z radością widząc co można wygrać i czekam na losowanie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się koniecznie!! skrzydlatykot.blogspot.com :)))
    pozdrawiam Dianko i życzę duuuuuużo sił do bycia mamą z pasją, wiem, że to nie takie proste do pogodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności :) ustawiam się w kolejce i pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się z ochotą, dzięki za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu:)Z przyjemnością zapisuję się na tak piękne candy i życzę wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością zapisuje się na candy http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Staje grzecznie do kolejki :)

    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja chętnie i dziękuję za zapis na moje :)
    http://haftem-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się koniecznie po takie śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik jest cudny, więc z chęcią biorę udział- zwłaszcza, że losowanie jest dokładnie w dzień urodzin mojej mamy ;)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Staję grzecznie w kolejkę i czekam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje rocznicy :) nam niedawno minęło 3,5... Zapisuję się i zapraszam na moje Candy: wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję!! Dziękuję za udział w moim candy ;) z wzajemnością się zapisuję u Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się i zapraszam na swoje rozdanie :)
    pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. OCZYWIŚCIE STAJĘ W KOLEJCE PO TAKI ŚLICZNY NASZYJNIK :)
    http://hobbygosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się zgłaszam http://pando-ra-handmade.blogspot.com/
    i obserwować będę, bo ciekawie tu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam perły... chętnie wezmę udział w Twojej zabawie ;)
    składam serdeczne gratulacje z okazji tych wszystkich, co wymieniłaś, a chyba najważniejsza to ta ostatnia ślubna ;)
    życzę Wam samych 'perełek' w Waszej codzienności małżeńskiej...
    artMamowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się zgłaszam, tym samym zapraszam na candy do mnie:) mój blog: http://fioolcia.blogspot.com/
    ...również dopiero zaczynam blogowanie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zglaszam sie na candy i pozdrawiam,sama dopiero startuje i tez chyba zrobie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ogromną przyjemnością zapisuję się do udziału w Candy, a przy okazji zapraszam na moje:)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Na takie piękne cikieraski nie sposób się nie zapisać Więc oto jestem Pozdrawiam
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. witaj Diano...dziękuję za odwiedziny u mnie i zapisuję się na Twoje cukierasy !
    stać w tak długiej kolejce to dla mnie zaszczyt...
    ale ponoć wg. jednego historycznego wpisu...ostatni mają być pierwszysmi...hihi ( Trojak szyderczy )

    OdpowiedzUsuń
  46. Очень красивое украшение!!! Спасибо за шанс!!!
    http://yuliyasushko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Naszyjnik więc nie mogę tego ominąć!
    Podrawiam:)
    mariolka1986.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. O, piękny! Ustawiam się więc lewym profilem do losowania. ;)
    I zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hejka ;-) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i udział w Candy.
    Jak na początek blogowania, to widzę, że masz sporą liczbę obserwatorów ;-) Chętnie pobuszuje tu i tam ;-)
    Póki co zapisuję się na cudeńka - biżuteria to jedna z niewielu dziedzin, której jeszcze nie próbowałam ;-) Pozdrawiam.
    http://sikorkawakcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak to nie skorzystać z zaproszenia skoro takimi cudami kusisz :) Już ustawiam sie w kolejce :) Dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu. Z chęcią się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najcudowniejszego z okazji rocznicy. Ja jak na razie czekam na drugą :) oczywiście ja również w kolejeczce się ustawiam. pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://kraina-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja się jeszcze nie zapisałam?! No nie może być!!! Że też mogłam przegapić okazję na takie cudne perełki.. uff :) Pozdrawiam ciepło i maszeruję grzecznie do kolejki... :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za udział w moim candy :)
    Ja z miłą chęcią zapiszę się na Twoje słodkości :)
    pozdrawiam!
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. piękny naszyjnik,
    przyłączam się do zabawy:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny naszyjnik, ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam
    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  57. Z miłą chęcią się zapiszę
    Banerek:http://sendi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Szybciutko ustawiam się w kolejce po takie śliczne cukierasy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. hello) nice to meet you) I like your blog..and I'll follow shurely)
    this is so delicate and stylish..)I wish I had such lovely necklace. I'll happily take part.
    http://smirnovaalena.blogspot.com
    teddybeary@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  60. Z chęcią zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością się zapisuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  62. i ja chętnie zapiszę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja się chętnie dopiszę i zapraszam do mnie na candy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie może mnie tu nie być:*
      zawada_justyna89@wp.pl

      Usuń
  65. Dopisuję się też i ja, bo naszyjnik kusi!! Pozdrawiam serdecznie - Yvette

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj ja tez z checia sie zapisze:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja również się zapisuję:) Piękną rzecz można wygrać i nie sposób się oprzeć:) Pozdrawiam serdecznie:)

    http://mevosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością się zapisuję i dziękuję za zaproszenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Cóż to za przeoczenie. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.Naszyjnik byłby jak znalazł do otrzymanej bransoletki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy :)
    Staję w kolejce po cuda i zapraszam na moje cukieraski:)

    pozdrawiam

    http://miss-shonali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam się w kolejce, agi78@interia.pl
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję tylu okazji do świętowania!
    Chętnie przygarnę ten piękny naszyjnik =p

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. ja też! ja też się zgłaszam!
    Obserwuję i dodałam zdjęcie na kilogramweny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. http://hrod-beraht.blogspot.com/

    Oczywiście, że się zgłaszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  76. Już jestem w kolejce :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  77. Chętnie wezmę udział! ;)
    Ah i życzę wszystkiego najwspanialszego, dużo miłości i szczęścia przez kolejne lata u boku męża! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też się ustawiam hihi, w tej długaśnej kolejce :)
    Zgadnij kto :)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja się dopisuję do kolejki :)
    Pozdrawiam
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudna biżuteria,pasowałaby mi.Liczę więc na szczęście!:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Jaki śliczny!Zgłaszam się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczności :).

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam do zaglądnięcia do mnie :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. również ustawiam się w kolejce, piękna biżuteria :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję :)
    http://nieszkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. bezblogowo niestety, ale z radością się dołączę: madzia_chan@interia.pl

    I przede wszystkim - gratulacje 3 wspólnych lat i najlepsze życzenia, by wszystkie kolejne były jeszcze głębszym odkrywaniem, czym jest prawdziwa Miłość i prawdziwe Szczęście :*

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też stanę w tej kolejeczce...Gratulacje rocznicy i cudownej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  88. chętnie i ja się ustawię :)

    moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. i ja sie zapisuje:) a 25,02 moj syn tez bedzie miał urodziny :) skonczy 11 lat:))moj blog zaneta1975.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja również się zgłaszam i gratuluję takiej cudownej rocznicy:) Naszyjnik jest śliczny w sam raz na letnie wojaże :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisuję się do kolejki:) Pozdrawiam
    moniska53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Z ogromną przyjemnością się zapisuje, sama myślę nad swoim konkursikiem :) pozdrawiam serdecznie :) http://samotenka-dziewuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się również:)
    praweserce@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń