piątek, 1 grudnia 2023

Witam w grudniu akwarelą, pierniczkami i lekkim kryminałem oraz świątecznym domkiem do druku

 

I mamy grudzień, ależ ostatnio czas mi szybko płynie.
Lubię grudzień za te klimatyczne zdjęcia które zasypują Instagram 😁
Dziś przychodzę z akwarelą, która namalowałam chyba 3 lata temu. Muszę chyba coś namalować bo dawno tego nie robiłam.
🎄🎄🎄🎄🎄
U Ciebie już świątecznie, czy jeszcze nie koniecznie?
🎄🎄🎄🎄🎄

Co roku szyję też pierniczki na choinkę.

Na choince wyglądają naprawdę uroczo.

Zgłaszam mego pierniczka na wyzwanie Cynamonowe Święta


#współpracarecenzencka dla @wydawnictwo_agora
Gdybym miała jednym słowem określić ten kryminał powiedziałabym, że jest uroczy. Tak to chyba pierwszy uroczy kryminał jaki czytałam, a wszystko za sprawą błyskotliwych bohaterów. Ekscentryczni emeryci umilają sobie czas rozwiązując dawne, nigdy nierozwiązane zagadki kryminalne. Gdy nagle dochodzi do prawdziwej zbrodni nasze urocze towarzystwo od razu zabiera się do pracy by pomóc policji. Nasi dziadkowie to wszakże nie byle jakie towarzystwo, ktoś kto pracował w wywiadzie ma dużo przysług do odebrania, psychiatra prześwietli każdego na wylot, wiecznie negujący wszystko i zagrzewający do buntu dziadziuś jest słodki w swoim narwaniu i pielęgniarka, której nikt nie zauważa, więc wszędzie może dostać się niepostrzeżenie. Takich detektywów pewnie się nie spodziewaliście, ale niech nie zmylą was ich bolące kolana, ich umysły pracują cały czas na najwyższych obrotach.
Sama ścieżka kryminalna ma sporo wątków i zdecydowanie zakończenie jest mocno zaskakujące. Nasi bohaterowie natomiast są tak cudownie we wszystkich swoich działaniach, że nie sposób ich nie polubić. To taki lekki przyjemny kryminał.
Mnie najbardziej cieszy jednak to, że mam jeszcze dwie książki z tej serii 😁 Już nie mogę się doczekać co uroczy emeryci wymyślą tym razem 😉

Ostatnio dostałam też cudowną paczkę niespodziankę od Bajeczny prezent a wszystko śliczne, bardzo w moim stylu :) Jeśli nie macie pomysłu na prezent to znakomita opcja.


Na koniec jeszcze cudowny domek do druku, be4zpłatny projekt jaki można zrobić samemu. Czy nie wygląda fantastycznie?

Pochodzi z bloga Shabby art boutiqe a bezpłatny wzór do druku znajdziesz TU
Pozdrawiam

Diana



14 komentarzy:

  1. Fajny pierniczek i cudowny ten domek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentują się Twoje pierniczki :D
    Super domek do druku - chętnie z niego skorzystam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię grudniowy nastrój przedświąteczny :-) Różne, przygotowywane projekty umilają czas oczekiwania na Boże Narodzenie. Pięknie wykorzystujesz ten czas Adwentu, Diano. Twoje pierniczki i inne drobiazgi komuś sprawią radość, a to bezcenne i piękne :-)
    Bardzo podoba mi się ta akwarelka. Motyw jest mi znany. Masz dużo talentów. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu u Ciebie świątecznie, dziękuję za udział w wyzwaniu DIY Zrób to sam, DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie świąteczny czas zaczyna się dość szybko

      Usuń
  5. Uroczy ten piernikowy ludzik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciastek pierniczkowy, fantastyczny. Super pomysł na takie zawieszki choinkowe. Dziekuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Na święta pierniczki obowiązkowe. Taki pierniczek ładnie prezentuje się na choince. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczek śliczny i apetyczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń