wtorek, 5 grudnia 2023

Podsumowanie listopada, skrzat i coś do włosów

 

Jaki listopad był każdy widzi 😁 u mnie zdecydowanie już świąteczny. Kocham ten klimat 💕
🎄🎄🎄🎄🎄
A jaki był Twój listopad? 


Uwielbiam odwiedzać was w grudniu, wszędzie panuje cudowna atmosfera. Bardzo lubię podglądać co wyciągacie z kalendarzy adwentowych ❤️ do mego kalendarza skrzata można włożyć wszystko na co ma się ochotę.
🎄🎄🎄🎄🎄
Wczoraj pochłonęła dosłownie książkę wzór na miłość, dziś czytam już Za wszelką cenę.Recenzje niebawem.


#współpracarecenzencka dla @tolpa_mniej_wiecej i @wizazpl
Miałam ostatnio przyjemność testować produkty do włosów marki Tołpa z linii hair rituals, od razu powiem, że mam bardzo wrażliwą skórę głowy, oraz dość suche włosy. Od razu zacznę od tego co ogólnie rzuciło mnie wręcz na kolana to przepiękny zapach, który utrzymuje się na włosach po myciu. Muszę się hamować by cały czas ich nie wąchać, gdyż pachną jak najlepsze perfumy ❤️
🎄Szampon pieni się przeciętnie (jednak ja mam często uczulenie na substancje spieniające) tu nie miałam żadnego uczucia podrażnienia, a włosy i skóra głowy są dokładnie oczyszczone. Nie jest zbyt wydajny, natomiast delikatność i zapach wynagradzają wszystko inne.
🎄 Odżywka z efektem plumping sprawia, że włosy są bardzo miękkie i naprawdę mniej się elektryzują. Ja chodzę cały czas w czapce i faktycznie po jej zdjęciu nie wyglądam jak rażona piorunem.
🎄 Odżywka z efektem laminacji. Pisałam że kocham ten zapach? Znakomicie sprawdziła się w przypadku bardzo długich włosów mojej córki. Dzięki niej zdecydowanie łatwiej się rozczesują.
🎄 Odżywka z efektem botoksu to taki ratunek dla suchych włosów ponieważ jest mocno regenerujaca i odżywcza. Trzeba uważać by z nią nie przesadzić.
Ogólnie bardzo mi się ta linia kosmetyków podoba. Dodam że opakowania są z miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo wydobyć produkt i z pewnością są przyjaźniejsze dla środowiska.
Tołpa czekam na perfumy o tym zapachu bo jestem zakochana.
🎄🎄🎄🎄🎄

Pozdrawiam serdecznie

Diana
 

 

 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę markę, chociaż tych konkretnie produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopad minął szybko. Nawet nie wiem kiedy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolałabym o listopadzie zapomnieć a grudzień tez nie zapowiada się najlepiej. No cóż w życiu każdego człowiek jest chyba taki czas którego nie wspominamy dobrze. Co do włosów to odkąd przeszłam na emeryturę i nie używam lokówki jest Ok, ale też stosuję odżywkę bez niej włosy są niejakie rozczesać ich nie idzie, ale nie mam swojej ulubionej. Staram się kupować taką do włosów farbowanych. Fajnie że czytasz , swoje powieści świąteczne wydały Wszystkie autorki co je lubię , tylko czasu jakoś mało :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mam tyły w czytaniu blogów, a tu już styczeń się kończy, a ja grudzień dopiero u Ciebie zaczynam i nawet nie pamiętam, jaki był mój listopad - na pewno zbyt krótki, bo grudzień zaatakował mnie znienacka, podobnie jak ostatni, czyli bieżący, tydzień stycznia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń