piątek, 24 listopada 2023

Świąteczne skarpety i gwiazdka

 Wyjątkowe personalizowane skarpety na kominek i nie tylko. Znakomite by włożyć do nich prezenty, ale cudownie wyglądają też jako dekoracja.
Myślę, że będą wspaniałym pomysłem na prezent
🎅🎅🎅🎅🎅

Skarpete zgłaszam na wyzwanie  mikołajkowe


Ostatnio też zrobiłam skandynawską gwiazdkę, robi się ją bardzo łatwo i nie trzeba szyć. Bez problemu można ją zrobić też z papieru lub tasiemki. Kto chce tutorial?


 Mam nadzieję, że trzymacie się zdrowo.

Pozdrawiam

Diana


 

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje nam prezentujesz. Materiały, tradycyjna świąteczna kolorystyka i wykonanie, wszystko perfekcyjne jak zwykle. Poproszę o tutorial! Nie trzeba szyć - to jest to!!!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna skarpeta :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe skarpety!
    A gwiazdką jestem zachwycona 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna skarpeta. Może pięknie ozdobić dom. Już jestem ciekawa jak zrobić taką gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świąteczne skarpety! Świetnie sprawdzają się jako dekoracje, ale używam ich też jako "opakowanie" do innych upominków. :) Jestem też ciekawa instrukcji na gwiazdę! :)
    Dziękuję też za udział w prezentowym wyzwaniu - DT DIY Adrianna Adzik tworzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama skarpeta jako prezent - super. Świetna dekoracja na święta. Gwiazdka też wygląda interesująco. Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpeta i gwiazdka ze swymi aranżacjami jak ze świątecznego katalogu - piękne :-) Pomyślności w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń