środa, 2 stycznia 2019

Kiedy to zleciało...

Nie wiem jak Wam, ale mnie ten ubiegły rok zleciał jak z bicza trzasł. Doprawdy zastanawiam się jak to się stało, że już mamy 2019. Ubiegły rok był dla mnie rokiem spokoju, dochodzenia do siebie i dopiero wejścia powolutku w normalny rytm, który powoli buduję. Oczywiście robiłam wszystko to co kocham, a więc spędzałam czas z rodziną, podróżowałam, szyłam czy czytałam książki.


Oczywiście nie wyobrażam już sobie innego kalendarza niż mój bullet journal, dzięki niemu wszystko mam zaplanowane i od kiedy go posiadam nawet kwiaty w domu mi nie usychają.

W tym roku chyba znów będzie monochromatycznie, jakoś lubię tak po prostu ;)

Z najnowszych uszytków pokażę Wam panią bałwankową. Dopiero co wróciłam z gór, gdzie było mnóstwo pięknego białego śniegu, którego tu mi brakuje.

Pani bałwankowa zaprasza do najnowszego wyzwania Szuflady pod tytułem totalna biel.

Mam nadzieję, że Święta i Nowy Rok spędziliście miło, my byliśmy na nartach na pięknych stokach Karkonoszy. Oczywiście wyskoczyliśmy też na chwile do cudownej Pragi. Zakochałam się w jej starówce, jeśli nie byliście zdecydowanie polecam.



A z okazji Nowego Roku życzę Wam zdrowia, jak ono będzie to reszta się już ułoży ;)
Pozdrawiam
Diana

15 komentarzy:

  1. Zdrowia i miłości = obok siebie :-)
    Diano, myślami z Tobą byłam w tym minionym roku.
    Pani bałwankowa cudnej urody. Ale do swoich obłędnych prac zdążyłaś mnie przyzwyczaić...
    Pragę uwielbiam.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta Pani Bałwankowa. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia w tym Nowym Roku :)
    Pani bałwankowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby ten rok był również rokiem równowagi i żeby zdrowia nie zabrakło Tobie i Twoim najbliższym.
    Piękne pani bałwankowa. Praga jest przepiękna, a narty na pewno były udane 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta pierwsza strona w bujo. Pokażesz kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, oststnio nawet robiłam porządki w zdjęciach i sporo ciekawych stron z bujo tam jest

      Usuń
  6. Dużo zdrowia, szczęścia i wszelakich obfitości Dianko Ci życzę :)
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia - dla całej Rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Bałwanowa jest świetna. A w Nowym Roku życzę Tobie i Twoim najbliższym zdrowia i ogromu szczęścia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń