poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Bo Święta kończą się za szybko...

Od jakiegoś czasu mam poczucie, że Święta kończą się zdecydowanie za szybko. Wy co prawda wiecie, że ja jakoś szczególnych Świątecznych przygotowań nie robiłam, ale pisanki widziałam już na blogach zaraz po Gwiazdce. Tyle przygotowań, tyle jedzenia (co prawda nie u mnie, bo ja nie lubię gotować, no dobra piec ciasta lubię) a to wszystko tak szybko się kończy.

Z okazji tych już prawie na finiszu Świąt Wielkanocnych już standardowo życzę Wam zdrowia, bo to najważniejsze, resztę da się jakoś zorganizować. Życzę Wam miłości, bo samemu czasem przez życie jest ciężko, a gdy wtulasz się w ukochaną osobą wieczorem to jest już zdecydowanie lepiej. Życzę kreatywności i pomysłów, oraz spełnienia marzeń bo te każdy ma inne ;)



A oto kilka zdjęć z mojego Wielkanocnego domu, dekoracje szyłam w Wielką Sobotę ;)
Niestety przy słabym świetle mój aparat nie daje rady i zdjęcia są kiepskiej jakości.
Jak postanowiłam, nic nie kupowałam na Święta, niektóre z dekoracji już miałam, resztę uszyłam.
Uwielbiam tę tkaninę w róże ona była moją inspiracją
Nie mogło zabraknąć też moich króliczków.
W tym roku uszyłam jedynie króliczka patchworkowego.
Także dekoracje wykonane na szybko, ale dające choć odrobinkę Świątecznego nastroju. Co prawda dziś patrząc jak sypie śnieg za oknem zastanawiałam się czy to aby na pewno dobre Święta.
Miłego dnia Wam życzę ;)
Pozdrawiam
Diana

31 komentarzy:

  1. Ślicznie, świeżo i bardzo wiosennie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i przygotowań nie poczyniłaś dużo, ale to co widzę wystarczy - jest pięknie i bardzo elegancko. Gotować też nie trzeba za dużo, bo potem problem ze zjedzeniem, więc nie ma to sensu. W końcu święta to nie jedzenie i dekoracje, wiec tak trzymaj :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, no u mnie nie ma żadnego problemu z jedzeniem ;)

      Usuń
  3. Też podoba mi się ten materiał w różyczki. Wystrój delikatny , wiosenny bez przeładowania. Jak dla mnie idealnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i oryginalne dekoracje...a poducha z zającem rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie każde święta kończą się zbyt szybko :) Ja w tym roku nie poczyniłam żadnych nowych dekoracji, ale za to nadrobiłam wypiekami (bo gotować też nie lubię). U Ciebie jest ślicznie, świeżo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak odszukanie starych dekoracji tez jest super.

      Usuń
  6. Diano! Pięknie udekorowałaś dom !!! Jestem fanką patchworkowego zająca !!! Świetna poducha !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dekoracje potwierdzają tylko, że mniej znaczy więcej - piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tu u Ciebie! A i mnie naszły myśli czy aby dobre święta się zaczęły - ach ten śnieg i jego zachcianki ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku mój dom zdobiły w większości dekoracje sprzed lat. Jakoś czasu ciągle mi brak. U Ciebie jest bardzo świątecznie. Dekoracje cudne, a szczególnie podoba mi się patchworkowa poduszka z zajączkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a dekoracje sprzed lat tez warto wyciągać

      Usuń
  10. Przyznaję się, że o świętach myślałam już w marcu, by swoje wydmuszki malować... a skończyło się na tym, że nie zrobiłam nic, dosłownie nic i trochę mi szkoda, bo tworząc czuję się bardziej spełniona. Trudno. Mam stare ozdoby świąteczne i je użyłam. Też mi ten czas umknął, a już 6 kwiecień... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz czas tworzyć inne ozdoby, może letnie ;)

      Usuń
  11. Tudo muito lindo. Feliz fim de semana. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne miałaś święta dzięki własnoręcznie wykonanym dekoracjom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Stworzyłaś cudowny świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! tak lekko i wiosennie :)
    No i akcja z uwalnianiem przydasi jest super! Od razu poczułam chęć, żeby poluzować swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uszyłam kilka torebek z dawno zapomnianych tkanin

      Usuń
  15. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń