piątek, 23 marca 2018

Wiosenne uwalnianie przydasi - pokaż co tobie uda się uwolnić.

Jak pisałam ostatnio informacja o zbliżającej się i to bardzo dużymi krokami Wielkanocy bardzo mnie zaskoczyła. Jak to już Wielkanoc? Skoro ja jeszcze w lesie. Zaczęłam się usilnie zastanawiać jak bym chciała by moja Wielkanoc wyglądała. Uwielbiam dekorować dom i już oczami wyobraźni widziałam mój dom w błękicie i beżu. Zerkając na różne błękitne inspiracje w internecie stwierdziłam, że zdecydowanie potrzebuje do tego niebieskiej zastawy, choćby z 2 pięknych talerzy miseczki i kubka. Pięknie byłoby jakbym zrobiła jakieś nowe wianki w związku z czym powinnam wykupić pół sklepu florystycznego, a jak bym tak jeszcze powiesiła nowe zasłony (które również trzeba zakupić) to byłoby idealnie, a mój dom wyglądałby prawie jak z gazety.
Parę rzeczy już miałam w koszyku w sklepach internetowych jednak patrząc na kwotę jaką miałabym zapłacić, troszkę z tego szału się otrząsnęłam. Kwoty były nie małe a ja z natury  jestem dość oszczędna i zaczęłam się zastanawiać czy ja naprawdę tego potrzebuje, a może by tak z tego co mam. Moje półki uginają się od tkanin i z pewnością mogłabym sama coś z ich wyczarować. Za płotem rosną piękne bazie i gdyby zrobić z nich piękny bukiet lub wianek, nie trzeba by wykupować kwiaciarni.

Wtedy w mojej głowie pojawił się pomysł o nowej zabawie, może ktoś tak jak ja postanowi przygotować dekoracje Wielkanocne i wiosenne z tego co już posiada. Bez wydawania dużych pieniędzy, natomiast z odkurzeniem naszych uzbieranych materiałów, które jak wiadomo każda rękodzielniczka w różnych zakamarkach domu swego ukrywa.


Zasady zabawy

  1.  Raz na 2 tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy się poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. Jeszcze nie wiem jak długo potrwa zabawa, zależy to cod ilości osób jaka będzie chciała się z nami bawić. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się powyższy baner, który zawsze będzie przenosił do aktualnego postu.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w zabawie umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. W poście pokazujemy materiały z jakich powstała nasza praca i nasz pomysł na jej wykorzystanie.
  3. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  4. Nie ma ograniczenia co do ilości dodanych prac.
  5. Dodając swoje prace w komentarzu akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjęcia, (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów). Gdy coś mnie wyjątkowo zainspiruje i będę chciała to pokazać innym. 
  6. Na Facebooku założyłam grupę Wiosenne uwalnianie przydasi, będę tam dodawać inspiracje, tutoriale, wykroje znalezione w sieci. Zapraszam was byście dodali tam wasze prace jak i inspiracje. Grupa jest po to by wspólnie się inspirować i wspierać. Grupa jest otwarta więc nawet nie posiadając FB możesz tam zajrzeć.
  7. Jeśli nie wiecie jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam ;)

Kto chętny do zabawy?

7 komentarzy:

  1. Ja mam dwie lewe rece jesli o prace manualne chodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i ciekawa inicjatywa. Ja się postaram przyłączyć, chociaż nie obiecuję, że będę tutaj za każdym razem, ale też nie oto chodzi. Baner wieszam u siebie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa prac innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda mi się znaleźć trochę czasu, by coś "wydziergać" i wziąć udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę tylko kibicować, bo nie czuję potrzeby jakiegoś specjalnego ozdabiania domu na święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Diano souper pomysł, ale nie wiem jak bardzo bym chciała to fizycznie nie zmieszczę już niczego w moim napiętym grafiku.
    Życzę Wam powodzenia a ja z radością pooglądam co tam powstało:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwie lewe rece jesli o prace manualne chodzi
    HolidayPalace
    GCLUB

    OdpowiedzUsuń