poniedziałek, 5 czerwca 2017

Wyróżnienie

Dziś przychodzę się pochwalić, a co ;)
Pamiętacie jak jakiś rok temu pisałam, że uczę się szyć bloki patchworkowe. Swoją naukę postanowiłam zacząć z The Splendid Sampler . Bardzo polecam Wam tego bloga, znajdziecie tam mnóstwo darmowych wzorów i instrukcje krok po kroku jak to wykonać. Szyłam więc różne bloki, mam ich już troszę. Co jakiś czas coś z moich bloków tworzyłam. Tak było i tym razem uszyłam kosmetyczkę na różne przydasie.




Kosmetyczka została uszyta z okazji wymianki projektantek Szuflady i poleciała do Honoraty.

Mnie ostatnio spotkała natomiast miła niespodzianka. Na blogu The Splendid Sampler można było pokazać co się z bloków uszyło i ja pokazałam właśnie tę kosmetyczkę. Jakież było moje zdziwienie gdy się okazało, że wygrałam zestaw pięknych nici. Nici są już u mnie, ja sama się bardzo ciesze i już nie mogę się doczekać kiedy znajdę chwilkę czasu na szycie kolejnych bloków.
Jak widzicie nawet zupełny nowicjusz jak ja może uszyć coś ciekawego. Powiem Wam też jedno, wprawa przychodzi z czasem. Najpierw moje bloki były bardzo nierówne, teraz jest już na pewno o wiele lepiej.
Dziękuję Pat Sloan za tę cudowną niespodziankę, czuję się niesamowicie doceniona.
Pozdrawiam Was serdecznie, w następnym poście coś z babcinego strychu ;)
Diana

32 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia. W wolnej chwili na pewno zajrzę na blog https://www.thesplendidsampler.com/. Od dawna mam ochotę nauczyć się łączenia patchworkowych elementów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;-)
    Ale jestem oczarowana Twoją kosmetyczką. Jest śliczna.
    Oj chciałoby się tak umieć pięknie szyć:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Kosmetyczka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ta kosmetyczka jest tak śliczna, że wcale się nie dziwię, że to właśnie Ty wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Należało Ci się wyróżnianie Diano ,bo tworzysz piękne prace :) Pozdrawiam i gratuluję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Kosmetyczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, serdecznie CI gratuluję :* Zaslużyłaś sobie na to w pełni :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Śliczna ta Twoja kosmetyczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam ochotę na naukę patchworku, Ale cierpliwości brak. Tym bardziej podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Gratuluję :) Takie niespodzianki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Diano, kosmetyczka jest przesłodka ! Gratuluję takiego wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, gratuluję :-) Taka śliczna kosmetyczka nie mogła zostać niezauważona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Wcale się nie dziwię, że zostalas wyróżniona bo kosmetyczka jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Zasłużyłaś w pełni na nagrodę, Twoje prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!! Zasłużone w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kosmetyczka gratuluję wygranej fajny zestaw dostałaś. Jestem pewna że coś pięknego powstanie przy użyciu tych nici pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności! :)
    Zarówno Twoja kosmetyczka jak i nagroda :)
    Pewnie w głowie już masz tysiące pomysłów :) :) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci, Diano! I absolutnie mnie nie dziwi, że przypadło Ci w udziale to wyróżnienie!!! Kosmetyczka - MARZENIE! A Ty jesteś wyjątkowo utalentowana :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiu fiu ... mistrzowska liga rzekłabym :))
    Życzę dalszej przyjemności z tworzenia takowych cudeniek :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje.... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Kosmetyczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kosmetyczna piękna i zasługuje na wyróżnienie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję. Kosmetyczka jest obłędna i jak nic zasłużyła na wyróżnienie. Zazdroszczę nowej właścicielce tegoż majstersztyku

    OdpowiedzUsuń
  25. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń