niedziela, 25 czerwca 2017

Torebka w stylu vintage

Dziś jak obiecałam pokażę Wam torebke w stylu vintage. Torebka jest uszyta z ekoskóry i lnu.  Jest maleńka taka na wrzucenie kluczy i małego portfela i szybkie wyjście. Jej wykrój oraz instrukcję uszycia znajdziecie bezpłatnie na portalu Craftsy.

W torebce tej spodobał mi się krój, przypominała mi ona torebkę jaka wisiała w szafie mamy (była to torebka z jej młodości).
Niestety bardzo trudno jest zrobić jej zdjęcie, gdyż na zdjeciach wygląda jakoś dziwnie i nieproporcjonalnie.
Jeśli Wy też lubicie rzeczy w tym stylu zapraszam Was do wzięcia udziału w Wyzwaniu Szuflady U Babci na strychu ;)

Mi osobiście strych babci kojarzy się z ziołami, które tam suszyła, a z których potem piło się herbatę. Ze sporą ilością wyszczerbionych dzbanków, służących za wazony na bukiety z polnych kwiatów. Oraz z mydłem ;) tak z mydłem, babcia miała szufladę pełną kostek mydła, tak na wszelki wypadek i właśnie taki zapach mydła kojarzy mi się ze strychem babci ;) Było tam też sporo weków (już wiem co będzie dziś na kolację ;) naleśniki z konfirurami, co prawda mojej mamy, ale są równie pyszne jak te babci)
Pozdrawiam Was serdecznie i nostalgicznie troszkę.
Diana

28 komentarzy:

  1. Super pomysł;) Bardzo fajny krój, świetnie się prezentuje;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bardzo lubię torby w takim rozmiarze len plus ekoskóra to super połączenie pozdrawiam cieplutko😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bardzo lubię torby w takim rozmiarze len plus ekoskóra to super połączenie pozdrawiam cieplutko😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna, absolutnie i nieodwracalnie się w niej zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta tkanina w różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super robota! W wolnej chwili skorzystam z wykroju i postaram się sprostać zadaniu. Torebka jest niewielka i takiej właśnie potrzebuję. A róże na tkaninie bardzo lubię. Nawet mam kilka wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful !!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torebka, bardzo lubię właśnie takie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane połączeniu lnu i eko-skóry :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa i bardzo ładna torebeczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebeczka. W sam raz na małe babskie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra robota Diano, oddałaś "ducha" tamtych czasów, Cudny vintage
    moja maszyna zbuntowała się na wszelkie skóry ;( ech czas kupić nową

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i mieści, co trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Diano piękna torebusia :) uwielbiam taki styl jak to widać też w niektórych w moich pracach :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna torebka! Sama chętnie bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna torebka :)) Piekne wspomnienia :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kiedy prace są takie oryginalne i nawołują do wspomnień. To wyzwanie w szufladzie szcególnie mnie wzruszyło. Piękna torba Kochana :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza torebeczka. Ten różany materiał cudnie komponuje się z surowością materii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest, kocham ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, świetny styl. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze sobie ściągnąć ten wykrój jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń