środa, 17 maja 2017

Słodkie wielorybki

Zapewne pamiętacie moją recenzję ostatniej książki dotyczącej zabawek Tilda. Jeśli jej nie czytaliście możecie zrobić to TU
Pisałam wtedy o różnych projektach z tej książki, które mi się podobają, albo nie. Zdecydowana byłam uszyć słodkie wielorybki, ale jak zwykle brakowało mi czasu. Dopiero niedawno nadrobiłam zaległości i uszyłam je. Muszę przyznać że wyglądają naprawdę uroczo.

Ja na nie patrzę, to od razu przychodzi mi na myśl, że są słodkie.

Oprócz tego uszyłam też maleńkie sardynki.
A Wam jak się podobają takie stworzenia? Mi kojarzą się jeszcze z małymi bobasami. Myślę, że byłyby idealne do łóżeczka dla takich maluszków.
Miłego dnia Wam życzę ;) W końcu mamy słoneczko i jest troszkę cieplej ;)
A Wy szyliście coś z książki Tilda i jej domek?
Pozdrawiam
Diana

27 komentarzy:

  1. Wielorybki są przeurocze, straszne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te wielorybki, ale i sardynki są super !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są zarówno wieloryby jak i sardynki! Idealne do dzieciecego pokoju :D mysle że pasują też dla nieco starszych dzieci. Moj trzylatek bylby nimi zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie i idealne dla bobasów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo to mało powiedziane :) Śliczniutkie są :) Uwielbiam do Ciebie zaglądasz, zawsze mnie zaskakujesz czymś nowym i fantastycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wielirybki bardzo fajnie wyszły też sardynki idealne do dziecięcego pokoju pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że takie niepopularne warunki dzieci stworzenie może być takie słodkie :) wyszły naprawdę cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie już wakacyjnie :) - cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła gromada! Czuć wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te wieloryby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodziaki, są rewelacyjne , wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpływam w zachwycie! Są po prostu fantastyczne, Diano :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rodzinka wielorybów wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki są z nich ogromne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero do szycia maskotek się przymierzam. Co polecasz na początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam od tildowych króliczków, choć myślę że np takie wielorybki też są bardzo proste. Ogólnie to polecam wykroje z książek tildowych bo są opisane krok po kroku, ma się wykroje i można spokojnie próbować swoich sił w szyciu ;)

      Usuń
  16. O rany, te sardynki mnie rozbawiły. Takie fajne! ładne, milusie i bardzo kolorowe :) A wieloryby też słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie słodkie :D wspaniale się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne...wspaniałe,po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu urocze, wszystkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny, morski klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuuudne Slodkie szyjatka :)))) Pieknej Slonecznej Niedzieli Wam Zycze :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko Diano :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Są uroczę i zdecydowanie będą świetną przytulanką dla małego człowieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń