czwartek, 23 lutego 2017

Igielniki w kształcie szpulek

Robiłam ostatnio porządki w mojej pracowni, między innymi w ścinkach. Razem z Alą podzieliłyśmy je kolorystycznie, dzięki czemu łatwiej można je potem wykorzystać do różnych projektów. A oto jeden z nich, igielniki w kształcie szpulek. Potrzebne są tu wąskie paski tkaniny pozszywane ze sobą. Mi się efekt podoba, no ale ja mam słabość do igielników.

Pochwalę się też oststnio wygranym Candy na blogu Kiedy Liwka Śpi
Nie mam ostatnio zbyt wiele czasu i raczej nie zapisuję się już na Candy tak często jak kiedyś. Tym razem nie mogłam przejść obojętnie obok tak pięknej biżuterii, dlatego tym bardziej się cieszę, że dopisało mi szczęście.
A oto prześliczne kolczyki
 I bransoletki
Bardzo dziękuję, wszystko jest cudowne ;)
Pozdrawiam i nie objadajcie się za mocno w ten tłusty czwartek ;)
Diana

33 komentarze:

  1. Przepiękne kolczyki. To chyba technika sutasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielniki rewelacja, bardzo mi się podobają :)
    Gratuluję wygranej w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te igielniki, bardzo dobry pomysł na wykorzystanie resztek tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Igielniki są po prostu idealne. Gratuluję kolczyków - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne te igielniki! Takie cukieraśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne igielniki, wyglądają bardzo ładnie i wesoło :) Gratuluję wygranej, piękności te kolczyki :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl z igielnikami :)
    Gratulacje wygranej, bardzo sliczne kolczyki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te igielniki :) kształt i kolorki, super :)
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Igielniki cudne! Mają bardzo ładne kolorki i fajnie, że udało się wykorzystać do nich skrawki, które Ci zostają :)
    Gratuluję wygranej, kolczyki są śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Igielniki chyba odgapię, a biżuteria przepiękna - gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Igielniki pomysłowe. A kolczyki cudo! gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prace :) Igielników używam sporadycznie, ale te Twoje, na pewno znalazłyby się u mnie w czołówce :D Gratulacje z powodu wygranej, piękności otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super igielniki i w tematyce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. igielniki śliczne, bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie kolorki:) kolczyki super; gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  15. Super igielniki i gratuluje wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że kolczyki się podobają :) igielniki są urocze, mimo, że nie posiadam tylu igieł żeby z takich korzystać w praktyce, to uważam, że sprawdzają się też jako słodka ozdoba biurka rękodzielnika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na igielniki !
    No i nagrody przecudnej urody :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Igielniki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe igielniki a kolczyki wygrane piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. a wiesz.. też mam do nich słabość

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne igielniki zrobilas :))) Suuper pomysl i Piekne wykonanie :)) Gratuluje Ci wygranej Cuuudenka dostalas :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super igielniki. Ja w sumie nie korzystam z igielników, ze szpilek najwygodniej mi się korzysta jak są w metalowym pudełku po cukierkach :) ale jeśli kiedyś coś mi się odwidzi Twój pomysł będzie pierwszy jaki wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne igielniki! Też mam do nich słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  24. te igielniki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń