wtorek, 14 marca 2017

Etui małego artysty

Jakoś czas mi ciągle umyka i za dużo mam spraw na głowię, posty więc pojawiają się nie tak często jak bym chciała. Ponieważ mamy już wiosnę, to zaczęłam też prace w ogrodzie. Póki co moje oczy cieszą przebiśniegi i krokusy w 3 kolorach, ale inne rośliny dzielnie prą do przodu.

Dziś jednak o etui małego artysty. Kiedyś troszkę mniejsze uszyłam dla Ali. Ala ciągle je bardzo lubi, jednak jak zobaczyła to, to ledwie udało mi się zdjęcia zrobić i już było jej.

Szczególnie dumna jestem z bloku patchworkowego, który zaprojektowałam sama. Zastanawiałam się czy wyjdzie jak trzeba, ale jestem zadowolona.
W środku miejsce na kredki, linijkę, temperówkę i oczywiście kartki.
Teczka posiada rączkę więc łatwo ją przenosić, ma też różne kieszonki w których można schować np rysunki.
Etui małego artsyty powstało specjalnie jako inspiracja na Wyzwanie Szuflady Daleki Wschód
Jeśli Wy też lubicie te klimaty to serdecznie Was na nie zapraszam.
A do Was wiosna przyszła?
Ja póki co czuję przesilenie wiosenne.
Pozdrawiam
Diana

29 komentarzy:

  1. Piękne etui! Japońskie motywy są takie wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny przybornik dla małego jak i większego artysty;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne etui, perfekcyjnie zaplanowane i wykonane. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały piórniczek, o wszystkim pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest to etui :) Podziwiam zwłaszcza to projektowanie wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały patchwork! świetne etui

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowne etui, wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te motywy są świetne. Sama bym takie etui przytuliła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mnie zatkało! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! No to jest dopiero cudeńko, i jakże pomocne dla rysownika! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna robota:-)) Bardzo lubię takie klimaty, piękne etui:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to etui, a w dodatku ma bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże !!!Ale piękne!!! Fantastyczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I pomysł świetny i kolory i wykonanie - etui na 6+.

    Wiosna, podobnie jak przesilenie, i u mnie daje o sobie znać, choć to zima jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie i barwnie kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię, że Ala tak szybko je zgarnęła, jest cudowne :) Pięknie wykonane, precyzja w każdym calu :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiosenna chinka, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Byłoby z tego świetne etui na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe etui, wyszło Ci wspaniale. :) Jest ciekawe i przykuwające wzrok, nic dziwnego, że szybko został podkradziony :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuudnie wyszlo :))) Suuper sobie radzisz Kochana z szywaniem tych malenkich kawaleczkow :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe:), a ten patchwork z przodu - ech:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w ogrodzie przebiśniegi, też 3 kolory krokusów, ale tulipany już dzisiaj zakwitły, choć nie w pełni. :) Miło tak popatrzeć na pierwsze oznaki wiosny.
    Ojej, przecudowna praca! Podobała mi się "okładka" - wyjątkowa i niespotykana, zresztą trudno się dziwić, skoro nawet projekt był Twój. :) Ale potem zobaczyłam wnętrze etui i się zakochałam. Jest nawet miejsce na linijkę! Nie jestem małym artystką, ale uwielbiam takie gadżety i chętnie bym takie etui nosiła. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to śliczne

    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://przypudrujmynosek.blogspot.com/2017/03/wiosenne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ładniutki przybornik, taki wielofunkcyjny !
    pozdrawiam Diano :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że i większy artysta by nie pogardził takim etui :) urocze!

    OdpowiedzUsuń