piątek, 17 lutego 2017

Pled patchworkowy z serduszkami

Gdy projektantki Szuflady zarządziły tworzenie walentynkowych inspiracji przyszedł mi od razu na myśl pled patchworkowy. Bardzo ładny projekt z całym opisem jak uszyć możecie zobaczyć na blogu Cluck Cluck Sew

Jak tylko zaczęłam wybierać tkaniny i znalazł się wśród nich róż, Alicja od razu stwierdziła że będzie dla niej i dzielnie mi pomagała przy szyciu.
W środku ma watolinę jest więc dość miękki.
 Trudno uchwycić go na zdjęciach, bo słońce odbija się od tej delikatnej szarości, a więc zbliżenie.
I to byłoby na tyle. Powiem Wam, że trzeba włożyć mnóstwo pracy by wykonać taki pled.
Pozdrawiam Was serdecznie. U nas w końcu temperatura na plusie, co prawda dziś padał deszcz. Moje krokusy wychodzą już z ziemi więc mam nadzieję, że to zwiastuje wiosnę.
Ściskam Was
Diana

40 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest ten pled :) Widziałam już na blogu Szuflady, robi wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, w pięknych kolorkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny! Wydaje mi się, że warto poświęcić czas dla takiego cudownego pledu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego!!! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny piękny po prostu CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Fajne kolorki i wykonanie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Diano dla Ciebie nie ma rzezy niemożliwych , pled wyszedł Ci świetnie i te delikatne róże z szarościami.
    Gratuluje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pled, bardzo dziewczęcy, pełen uroku!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały pled :) rewelacja , kolorki dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pled jest genialny :) Mojej różowej księżniczce też by się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pled, śliczne kolory :) pozdrawiam i zazdroszczę gdyż ja z moją maszyną jeszcze się nie zaprzyjaźniłam i jestem na etapie cerowania i skracania :D przesyłam też pozdrowienia dla Ali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czasu a potem będziesz na etapie jak tu przepikować taki wielki pled ;)

      Usuń
  12. Piękny pled widać że bardzo dużo włożyłaś w niego pracy ale efekt jest fantastyczny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepięknie i wcale się nie dziwię że Ala go od razu pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaki piękny! I te kolory! Sama bym go chętnie przygarnęła. Pracy dużo, ale dla takiego efektu warto było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziakowo na całego :))
    Pozdrawiam
    A.
    Ps. Modelka wykapana mamusia ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce ;) coraz bardziej podobna do mnie ;)

      Usuń
  16. Zazdroszczę Ci tych krokusów w ogródku - u mnie nigdy nie rosną, a do ogrodnictwa mam dwie lewe ręce :/ Za to pled jest po prostu cudny! Musi być ciepły i milusi, bo Twoja Alicja jak widzę zadowolona i szczęśliwa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba znaleźć odpowiednie kwiaty do odpowiedniej ziemi, u mnie mnóstwo roślin padło nim nauczyłam się o nie dbać i dobierać te które lubią ziemię z mego ogrodu

      Usuń
  17. Przepiękny pled! Wygląda świetnie w tych kolorkach :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, wiem... to mnóstwo pracy ! Wyszło pięknie !!! Jest czym oko cieszyć !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwyciłam się tym pledem już tam! wspaniały jest! uwielbiam połączenie szarości i różu

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wygląda Twój pled. Warto było wlożyc tyle pracy , bo efekt rozwesela i cieszy najbardziej chyba twoja córcię. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejku, jaka śliczna, przepadłam. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała ! i jaka Ala już duża! przecierz jeszcze nie dawno była takim małym skrzatem! a ja ostatnio znalazłam lale jaką wygrałam kiedyś chyba na Twoim pierwszym Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudo! Wspaniały ten pled.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny :) Ty to masz talent :) Co rusz takie wspaniałości nam pokazujesz :) Jestem pod wrażeniem :) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny! Wiem ile z nim pracy bo właśnie chodzę na kurs szycia takich patchworków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pled wygląda cudownie! Czasem warto się napracować, żeby stworzyć coś unikatowego i wyjątkowego. Później końcowy efekt nam to wynagradza. :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny. Bardzo delikatne kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna:)Cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń