niedziela, 7 lutego 2016

Mini torebka z haftem

Dziś coś, co odbiega od mojej standardowej kolorystyki, takie lisie rudości można u mnie zobaczyć zazwyczaj jesienią, ale czasem cóż trzeba poeksperynemtować.


Wzór haftu wygladał odrobinę inaczej, ponieważ jest to miesięczny sal organizowany przez The Snowflower Diaries a lisek był projektem styczniowym. Ja raczej nie wieszam u siebie haftowanych kalendarzy, to znaczy zastanawiałam się nad tym, jednak nie znalazłam odpowiedniego miejsca, postanowiłam wykorzystac go w inny sposób. Być może kiedyś gdy będę mieć pracownię z prawdziwego zdarzenia, będę miała miejsce na piękny haftowany kalendarz.

Tak wygląda cudowny oryginał jest na nim napis "January", a lis ma jeszcze kruka na plecach. Ja chciałam by haft był delikatniejszy, choć patrząc na to teraz wyhaftowałabym kruka, a zrezygnowała z gałązki kwiatowej.
W środku tkanina w leśne zwierzątka, w liski też. Pomyślałam że zrobię z niej kiedyś jakiś jesienny projekt i zakupiłam 1FQ. Tu wpisała się w klimat idealnie.
A Wam jak się podoba pomysł z mini torebeczką?
Obecnie haftuję już projekt lutowy i wiem, że też nie bedzie kalendarzem, a czymś zupełnie innym. Tak w sumie mi upływa niedziala, pierwsza od niepamiętnych czasów kiedy mogłam chwilę poleniuchować :)
Pozdrawiam
Diana

51 komentarzy:

  1. Tez haftuje ten kalendarz i tez kalendarzem nie będzie ;) Twoja torebeczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na mini torebeczkę! Bardzo mi się podoba Kochana :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi lisek koło drogi, nie ma ręki ani nogi trzeba liska poratować kromkę chleba mu darować :) Lis lis kury gryz, a kurczaki wrzucał w krzaki :)) - Takiego wierszyka nauczył mnie ostatnio 4-letni (łobuziak) chrześniak :)) Ja lisy bardzo lubię, za bystrość spojrzenia i zrudziałą kitkę :) A Twoja torebka pięknie wykończona ... :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna torebeczka. Dojrzałam też uroczą zakładkę do książki z lisim pyszczkiem:) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uwielbiam xxx Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna prawdziwe małe cudeńko. Lubię rudy i lisek od razu zwraca uwagę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Diana ta mini torebeczka jest obłędna!
    szkoda, że nie mieszkasz bliżej byś co nieco o hafcie powiedziała...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakże eleganckie maleństwo. I środek pięknie się komponuje. Aż chce się patrzeć i patrzeć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, przepiękna! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, jaka cudna rzecz!!! I środek pięknie dopasowany tematyką :))) Podziwiam i zazdroszczę takich umiejętności ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka torebeczka. Zadbałaś o każdy szczegół : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego, zazdroszczę właścicielce takiej cudnej torebusi :-) Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebeczka jest na prawde Cuudna :))) I podoba sie mi baardzo taka wlasnie jaka Ci wyszla :)) Pozdrawiam i Zycze wiecej takich chwil na odpoczynek :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł doskonały i oryginalny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik zabawny. Torebka śliczna i tak starannie wykończona, super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wykorzystanie tego ładnego haftu. Ja muszę pomyśleć co z nim zrobię jak już w końcu zabiorę się za wyszywanie tego wzoru :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny lisek! Materiał z leśnymi motywami też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam - tak piękne, dopracowane maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajniutka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna ! Małe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  21. normalnie zakochałam się w tych "chytrusku" :) słodka mała torebunia!!

    OdpowiedzUsuń
  22. :) życzę wielu takich "leniwych" niedziel...bo Ty nawet leniuchować bez twórczości nie potrafisz :) WYSZŁO niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pracowita kobietka jesteś. Takie dzieło w niedzielę stworzyć? super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza torebka. Jak najwięcej leniwych niedziel z haftem Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł z wykorzystaniem wzoru ze styczniowego kalendarza. No w końcu jakieś xxx bo już myślałam,że zapomniałaś o hafcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lisek jest przecudowny! W ogóle cała torebeczka jest do pozazdroszczenia :)
    Aż mam ochotę spróbować haftu na nowo; jeszcze jako dzieciaczek startujący do podstawówki podpatrywałam moją mamę jak coś czasem haftowała, ale ja swoje prace robiłam totalnie 'po swojemu' i wychodziły z tego do haftu niepodobne rzeczy, więc cała nauka przede mną... Ale dla takiego lisia warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna ta minitorebeczka, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza torebeczka, bardzo mi się podoba materiał jaki użyłaś do wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale oryginalna!!!!! Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę jak najwięcej tak cudnych eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjna torebka. Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaniemówiłam z wrażenia :) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna torebeczka i uroczy hafcik - pasują do siebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy oryginalny pomysł, super inspiracja, wyczucie smaku z doborem tkaniny :) ekstra. Aż chciałby się cofnąć do lat dzieciństwa i otrzymać taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Diana nie wiem czemu, ale śniłaś mi się dzisiaj, że obcielaś włosy i tak ładnie wyglądałaś. Fajna torebka wyszła mi córka by już ją zabrała do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. pogoda jesienna także rudości pasują, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczności ! Torebusia jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Muy bonita la bolsa y el bordado.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń