piątek, 12 lutego 2016

22 linkowe party :)

Tak to już 22 linkowe party. Nie wiem jak się to dzieje, że ten czas tak szybko płynie. Cieszy mnie też Wasze zaangażowanie, w poprzednim party było 113 zgłoszeń hurrraaaaa.



A to co wpadło mi w oko przy ostatnim party to:
1. Wiedźmiarski przepiśnik Bei


mam jakis taki sentyment do wiedźm ;)

2. Ma. Kra. i jej medalion z makami (kocham polne kwiaty)

3. Piękny naszyjnik od Kiedy Liwka śpi

Zasady zabawy:


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   

   


   

22 komentarze:

  1. Medalion i naszyjnik są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie leci ten czas jak szalony.... Wszystkie prace śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za niespodziankę, szczęściara ze mnie. Nie dość ze zdążyła w ostatnim momencie to jeszcze się załapałam na wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, jak miło !!! Dziękuję kochana za to wyróżnienie !
    Prace, które Tobie w oczko wpadły i moje oczka popieściły ! Brawo dziewczyny ! Cudne prace !
    Cieplutko pozdrawiam :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prace wyróżniłaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace. Bez wyjątku, tyle jest piękna w nich i tyle zdolnych osób bierze udział w twojej zabawie. Dziękuję. Bawię się dalej. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne prace wybrałaś ! Szczególnie medalion i ten naszyjnik mnie zachwyciły , jestem zawsze pod wrażeniem sutaszowych prac :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Jak mi strasznie miło! Ciesze się, że naszyjnik się podoba :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, czy jak po pomalowaniu bluzki farbą do tkanin, trzeba ją czymś utwardzać by kolor nie zszedł po praniu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu ! Zapraszam do mnie www.uszyjemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ciekawe prace, poznałam kolejne nowe blogi a dawno tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pomyslalabym o wiedzminskim przepisniku :D ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Medalion z makami piękny, cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że jest kolejne linkowe party!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace piękne,ale medalion cudeńko.!

    OdpowiedzUsuń