niedziela, 29 lipca 2012

Wakacyjny post

Już po wakacyjnym urlopie mogę się pochwalić gdzie byliśmy, gdyż po drodze nad moje wymarzone morze zwiedziliśmy troszeczkę, na początku zatrzymaliśmy się w Golubiu-Dobrzyniu by zwiedzić zamek
I powiem Wam że kangury wcale nie mają tak lekko, tu ja jako mama kangurzyca, na szczęście z mężem się wymienialiśmy naszym najcenniejszym ładunkiem ;)
Kolejnym przystankiem był przepiękny zamek w Malborku, kto jeszcze tam nie był zdecydowanie powinien pojechać, zamek po prostu zapiera dech w piersiach.
W Malborku załapaliśmy się też na wystawę machin oblężniczych a tu jedna z nich
Następnie ruszyliśmy na Gdańsk
 Tu zafundowaliśmy sobie podróż statkiem do Westerplatte
No i jak już byliśmy nad morzem, a nasze małe maleństwo stwierdziło o 4 nad ranem że szkoda czasu na spanie trzeba przecież zwiedzać na szybciutko udaliśmy się do Sopotu, powiem jedynie że tak wcześnie rano molo jest otwarte i nie trzeba kupować biletu a plaże są wspaniale puste
No cóż okazało się że wakacje z takim maluszkiem nie są wcale takie proste ;) ale pomimo niedogodności Ala była bardzo dzielna i dzielnie znosiła trudy podróży, choć się okazało że nie lubi piasku ani morza, natomiast jego widok z kolan mamy wcale jej nie przeszkadzał ;)

1. Piękna wycieczka - wyglądacie na tym ostatnim zdjęciu jak modelki:)
    Pozdrawiam.

2. Piękna foto-relacja ,w Malborku byłam...fakt ,że niesamowite.

3. Fantastyczna relacja, piękne zdjęcia, piękne modelki tylko...gdzie dziecko ma czapeczkę? pozdrawiam, Mira z Włocławka.

1. Moje dziecko wszelakie zdjęcia w czapce ma zaryczane bo czapek nie znosi i od razu stara się je z głowy zedrzeć, jednak jak było na silnym słońcu to musiało ją mieć mimo niezadowolenia, a tu większość zdjęć jest o 5-6 rano kiedy jeszcze słońce nie piekło tak strasznie i mogłam jej pozwolić na byćie bez nakrycia głowy

4. fajna wycieczka ... jednym słowem miło spędziłaś czas;
    dobrze, że malutka okazała się być wyrozumiałym dzieciątkiem

5. Piękne zdjęcia ;)

6. Witaj po powrocie :-) Po takiej porcji wrażeń zdecydowanie należał Wam się wypoczynek. Zamki fantastyczne!

7. Ależ Ci się udał urlop :) Piękne miejsca i gratulacje dla Ali. Mnie wyprawa nad morze dopiero czeka. Mój synek też jest "ulubieńcem" czapek - z płaczem. Pozdrawiam

8. Wspaniały wyjazd i piękne zdjęcia
    pozdrawiam

9. zdjęcia cudne, pozazdrościć widoków, moja córeczka też nie cierpi czapek i trudno czasami ją opanować żeby jakąś miała ale gdy tylko może być bez to pozwalam jej na to:)

10. Fajne wakacje :) My się wybieramy nad morze w sierpniu. Ciekawe jak moja Lenka zniesie tą podróż i zareaguje na piasek i morze? Widzę, że są w podobnym wieku :) Pozdrawiam :)

11. Piękne zdjęcia:) Miejsca tez ciekawe. Podróż udana. Czego chcieć więcej? Pozdrawiam!

12. Mieliście wspaniałe wakacje a zmki, które pokazałaś faktycznie sa warte zobaczenia - również polecam! My też wybieramy się nad morze w połowie sierpnia i jednocześnie boję się i nie mogę się doczekać. Zobaczymy jak nam Antek zniesie podróż...
    W sopocie byłam w zeszlym roku aleten gwar i tłum ludzi kompletnie mi nie odpowiada - może to jest metoda żeby wybrać siętak wcześnie i popodziwiać molo w spokoju :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

13. Ja tez wybieram się do Malborka. A co do wakacji z dzieckiem to rzeczywiście jest to utrudnienie...no ale cóż inaczej człoweik by z domu nie wyszedł :) A co do czapeczki to może mała jest taka jak mamy..za nic nie da sobie włożyć czapki, a jak ma wiązaną to się najnoramlniej w świecie dusi - tak ciągnie...ale jeżeli nie ma problemów z czapeczką to rzeczywiście warto założyć.

14. Zazdroszczę wycieczki i morza ! Ja muszę jeszcze trochę poczekać :)

15. Piękna wycieczka, a z małym dzieckiem to prawdziwe wyzwanie, ale Alicja jest taka urocza, to na pewno wynagradza Wam wszelkie trudy. Pozdrawiam serdecznie całą rodzinkę.

16. Piękne zdjęcia. Widzę, że wakacyjne podróżowanie się udało. Pozdrawiam.

17. Ciekawe miejsca odwiedziliście:) Super zdjęcia:)

18. na drugi rok mała bedzie śmigac po piachu i ani sie obejrzysz a bedzie jak to moja najmłodsza mówi " jobic babećke" ... wycieczka cudna pozdrawiam ciepluteńko

p.s zdjecia świetne

19. rodzina rannych ptaszków...
    zdjęcia i widoki cudne...
    hehe a z czapką myślałam, że tylko moje dziecię taka maruda ;) ale "miłość" do czapek po mamusi i tatusiu ma ;) więc nie ma się co dziwić ;)
    Pozdrawiam!

20. Śliczne zdjęcia ! Wyglądają jak pocztówki z wakacji :) Teraz warto zachować te wspomnienia w jakimś godnym tego albumie. Pozdrawiam ciepło :))