poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wyzwania WENA - intensywnie myślę

Kochani, wspaniali, utalentowani, na moje wyzwanie wpłynęło aż 39 pięknych prac, które możecie zobaczyć poniżej, teraz intensywnie myślę i się zastanawiam która z tych pięknych prac zainspiruje mnie do stworzenia czegoś ciekawego, z pewnością jeszcze dziś ogłoszę wyniki, na razie zagłębiam się w ten cudowny świat inspiracji ;)

A OTO WSPANIAŁE PRACE UCZESTNIKÓW WYZWANIA

Wiola


 ania121971
 atenkowo
 karto_flana
 t-renia

  Nastole
 Livia

 natanna
 Lore Art
 sylwia:)


 OliwkaEwka :)
 moniśka
 Kasia

 balerinaszydełkowanie


  


  

11 komentarzy:

  1. ja jeszcze miałam tę pracę zgłoszoną
    http://handmadeangelus.blogspot.com/2012/05/207-kolorowo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cuda tu nazbierałaś.Wszystko jest suuuuuuuper.Ale spodenki są zarąbiste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne zadanie masz Dianko, wybór faktycznie będzie trudny przy takiej ilości świetnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok już biegnę na @ :) wczoraj dopiero dodałam w nocy zgłoszenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, szkoda tylko, że brakuje mojej, którą zgłosiłam. Jeszcze raz podaję link
    http://mixrobotkowy.blogspot.com/2012/05/bizuteryjnie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz na spokojnie obejrzałam wszystkie zgłoszone prace... Strasznie się cieszę, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie! Naprawdę miałaś trudne zadanie... Mi osobiście bardzo ciekawe wydają się być prace Livii i Kasi :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ;))))
    Buziaki od NAS ***
    Ile daje nam w życiu znajomość, tego nie da się przeliczyć ;)

    OdpowiedzUsuń