niedziela, 10 czerwca 2012

Pierwsza krzyżykowa truskawka

Kochani dziękujemy za życzenia zdrowia, Aluśka niestety nadal choruszkuje a co się z tym wiąże marudkuje, wczoraj miałam chwilę wytchnienia bo zajmował się nią tata i mogłam troszkę potworzyć, co prawda na szybko i niewiele ale zawsze coś.

Na początek mój pierwszy haft krzyżykowy, jestem z tej truskawy dumna i jakoś tak już się do niej przywiązałam, myślę intensywnie co z niej zrobić i ciągle mi się koncepcja zmienia. Haft krzyżykowy, bardzo wciągający, jak się już zacznie wyszywać to trudno się oderwać i mówi się sobie jeszcze tylko jeden krzyżyczek i jeszcze jeden ;) Czy też tak macie? Na pewno coś jeszcze z salu truskawkowego powstanie

I troszkę biżutków, najpierw kolczyki, inspiracją była sukienka mojej koleżanki o bardzo ciekawym połączeniu kolorystycznym
Kiedy dostałam od Misi przydasie znalazło się wśród nich takie oto popiersie, jak je zobaczyłam od razu skojarzyło mi się z piękną afrodytą wynurzającą się z morskiej piany
I jeszcze 2 naszyjniki, z przydasiów od Tynki, ona natomiast tak pięknie dobrała przydaśki że wystarczyło połączyć je w jedną całość, a raczej w 2 całości ;)

Pamiętajcie, że jeszcze dziś można zgłaszać swoje prace do mego wyzwania WENA na pasku bocznym link do zabawy, myślę że będzie więcej niż jedna nagroda, a ponieważ każdy lubi co innego zwycięzcy swoje nagrody będą mogli wybrać spośród moich prac :)

20 komentarzy:

  1. Piękna truskawka:)Biżuteria też:)Mnie haft też wciąga...i chyba najbardziej go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne krzyżyki a kolczykami jestem zauroczona .... zwłaszcza tymi pierwszymi
    miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna truskaweczka, lecz moje serce skradła Twoja piękna biżuteria:)Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna truskawka :)

    haft szalenie wciąga - kilka krzyżyków i nie wiesz kiedy przeleciały 3 godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. truskawka super oj wiem że to wciąga,wiem.a biżutki też kuszące buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzyzyki wciagaja na dlugo. Wiem cos o tym :) Piekna truskawka, a bizuteria jak zwykle idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. truskaweczka słodka no i biżutki również super

    OdpowiedzUsuń
  8. pięna truskaweczka ... kolczyki sliczne pozdrawiam ciepluteńko ... buziaki zdrówka dla córeczki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. super truskawa :) i inspirujące biżutki, a połączenie kolorów w kolczykach super...zieleń z fioletem-amarantem zawsze efektowanie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w "Zabawie w 11 pytań":)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki super i naszyjniki piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję haftu a kolczyki przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz wyczucie! Co jeden drobiazg to piękniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak zgadzam się z poprzedniczką.Śliczne to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj natworzyłaś piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Truskawka świetna, nie mogę się wprost napatrzeć na te niebieskie ( ostatnie) kolczyki. CUDO normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje truskawki :):):) sliczna jest, a bizuteria cudna, pierwsze kolczyki sa moim faworytem :*

    OdpowiedzUsuń