poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wyzwanie WENA wyniki i pomysł na świecznik

Wszystkie z Waszych prac są wspaniałe i piękne, tym bardziej trudno mi było wybrać, kierowałam się więc głosem serducha czy coś tam we mnie drgnęło patrząc na daną pracę i czy zapaliła się jakaś żaróweczka z tyłu głowy jak daną inspirację mogłabym wykorzystać, miały być 3 nagrody, ale że moje serducho drgnęło 4 razy to będą 4, przypominam, że nagrodę każda z wyróżnionych osób będzie mogła wybrać spośród moich dostępnych prac :)

Przepraszam Angelus i Joanne:) że zdjęcia ich prac nie były w początkowym poście, robiłam go na raty i musiały mi umknąć były jednak jak najbardziej brane pod uwagę

Tam tatadam a oto inspirująca czwórka

Wiola i jej afrykańska bransoletka
 Nastole i piękny słoiczek w nadmorskim klimacie
 OliwkaEwka i magiczny świecznik
 Ar_nika  i niezwykłe drzewo



Ostatnio bardzo lubię oglądać "Perfekcyjną panią domu" i choć mój dom do tych perfekcyjnych nie należy to niektóre porady i pomysły skrzetnie wykorzystuję podzielę się więc z Wami pomysłem na oryginalny świecznik, jaki był pokazywany w ostatnim odcinku

 Potrzebne nam będą kieliszki, kwiaty (żywe bądź sztuczne), tasienki, świeczki tealight, klej i nożyczki.

Kwiaty przykrywamy kieliszkami
Świeczki okręcamy tasiemką którą przyklejamy klejem
I zwyczajnie stawiamy na odwróconym kieliszki
I to wszystko, prawda, że banalnie proste a wyglądać może naprawdę efektownie

20 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom, które stworzyły oryginalne prace.
    Pomysł z kieliszkami cudny.

    Zapraszam do siebie na blog http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/ , na którym ogłosiłam wygrywajkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) a świeczniki świetne ja zrobiłam z kieliszka ale inne trochę może doczekają sie zdjęcia to się pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jestem bardzo zaskoczona i jest mi bardzo milo że moja praca został wyróżniona przez Ciebie Diano :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ps: świecznik świetny prosty i wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla wyróżnionych w Twoim wyzwaniu :)
    A pomysł faktycznie banalnie prosty a jakże efektowny!! :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom, świetny pomysł na świeczniki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom:) A takie świeczniki -super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście fajny efekt tych świeczników!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranym Twojego wyzwania :D pomysł na świeczniki świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, gratuluję dziewczynom :)
    Pomysł na świeczniki rzeczywiście świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :-) Cieszę się, że mój haft Cię zainspirował. Będę niecierpliwie czekać na Twoją pracę stworzoną pod jego wpływem!
    A świeczniki naprawdę piękne: proste i eleganckie...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie świetne kwiatkowe świeczniki .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę podziwiam Diano Twe pomysły ...
    paczusię dostałam w piątek - bardzo Ci dziękuję ... dzisiaj dumnie kroczyłam z moją torebusią kotkową do sklepu po zakupy ... hihi
    przy kolejnym poście na swoim blogu podziękuję publicznie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace świetne, mają dziewczyny zdolności :)
    słoik bardzo przypadł mi do gustu
    pomysł ze świecznikiem bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny pomysł z tymi kieliszkami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. oo nigdy bym na to nie wpadła już wiem co zrobię jutro wieczorem ( winko i świece ;) ) dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak wspaniale że mi się udało! :) a raczej ze mój świecznik Ci się spodobał :) dziękuję serdecznie :) wybacz, ze piszę z opóźnieniem, ale obecnie mam zepsuty komputer i mogę korzystać tylko raz na jakiś czas kiedy jestem u mamy w pracy :) naprawdę mogę sobie wybrać coś od Ciebie? to cudownie :) robisz piękne rzeczy :)
    dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń