środa, 21 września 2022

Bo zawsze jest czas na kawę :)

 Nie wiem jak Ty, ale ja od zawsze uwielbiam kawę, najbardziej chyba jej pobudzający zapach, jednak nic nie jest tak pyszne w deszczowy poranek jak cudowne cappuccino.


Ostatnio poszukiwałam najlepszej kawy, z pomocą przyszedł mi sklep Venosa w którym można znaleźć cały przekrój kaw, ale nie tylko. Sami zobaczcie co do mnie dotarło. 


I tu zaskoczenie, mam nowego ulubieńca na deszczowe dni i nie jest to wcale kawa, a czekolada. Kto się nabrał w sklepie i kupił czekoladę która była jakimś skrzyżowaniem rozwodnionej czekolady i kakao? Ja kilka razy i muszę przyznać że przestałam próbować. Tym razem czekolada jest jak z prawdziwej pijalni czekolady. Ja mam tę z wiśniami i jest pyszna, ale już myślę o innych smakach. 

Mój filmik na TikTok kiedy ją robię cieszy się ogromną popularnością.

Jeśli chodzi o pyszną kremową kawę to polecić mogę Lavazza Crema e Aroma Espresso “Blue” można w niej wyczuć specyficzny drzewny aromat a do tego czekolada z żurawiną  to dobra opcja dla posiadaczy dzieci, które im wyjadają słodkości, czekolada jest mocno kakaowa i gorzka :)


Mój kremowy i bardzo delikatny ulubieniec to Lavazza Qualita Oro ja w niej czuję czekoladę, a na dodatek jest bardzo subtelna. 

Do testów pozostała mi jeszcze Kimbo Espresso Barista i jak tylko spróbuję podzielę się swoją opinią :)
Oraz Naturalne jagody w syropie z żubrówką nigdy czegoś takiego nie jadłam, ale myślę że może miło rozgrzewać gdy jest się np przeziębionym.

Bardzo dziękuję dla sklepu Vanosa.pl za możliwość testów. Jak pisałam to czego jeszcze nie przetestowałam będę opisywać później. A teraz biegnę kupić sobie kolejne puszki czekolady no i już ulubioną kawę :)


Dobrego i zdrowego dnia, pełnego aromatycznej kawy

Diana


5 komentarzy:

  1. No cóż pewnie będę w mniejszości , ale za kawą nie przepadam za to uwielbiam czarną herbatę z wiśniami jak najbardziej , a czekoladę też lubię !!!. Niestety w innych mediach społecznościowych nie działam poza fb. No cóż za stara jestem żeby się uczyć czegoś nowego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego powodu staram się wrzucać co jakiś czas coś na bloga, bo wiem, że nie wszyscy lubią inne media

      Usuń
  2. Podobnie jak moja przedmówczyni wolę herbatę, najlepiej owocową, czarnej nie piję od jakichś ośmiu lat, a jeśli kawa, to cappuccino właśnie, albo inne temu podobne wynalazki typu latte, gdzie więcej jest mleka niż kawy, a i to sporadycznie, ale prawdziwej czekolady to bym się napiła.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa i czekolada na gorąco to cos co piję przy każdej okazji :)

    OdpowiedzUsuń