wtorek, 5 kwietnia 2022

Wiosennie pomimo śniegu

 Kwiecień plecień bo przeplata, trochę zimy, trochę lata...

Tak u nas kwiecień rozpoczął się śnieżnie i zimowo, czego nie omieszkaliśmy wykorzystać, była więc bitwa na śnieżki, budowa fortu i bałwana. Bo w sumie czemu nie cieszyć się tym niesamowicie lepkim śniegiem :) Ja bardzo lubię śnieg, choć myślę, że moje ogrodowe żonkile mogły mieć nieco odmienne zdanie.


Aby więc przywołać wiosnę pokazuję moje prace, które wniosą do Twego domu dużo energii, koloru i słońca. Przedstawiam urocze małe króliczki, jakie można powiesić na bukiecie bazi, dołączyć do prezentu czy powiesić w różnych miejscach w domu. 


Jeśli natomiast potrzebujesz odrobiny odwagi lwa, to taka poduszka będzie w sam raz :)


Jeśli nawet lew nie da rady trudnym sprawom, to polecam maleńką wróżkę, niby mała a spełnia życzenia.


Jeśli natomiast lubisz użytkowe piękne przedmioty, to taka patchworkowa kosmetyczka będzie idealna dla Ciebie. 


Aby wprowadzić trochę słońca mój kwietniowy bullet journal również jest w słonecznych kolorach. A jak powstawał krok po kroku możesz zobaczyć tu.


Mam nadzieję, że masz wszystko czego potrzebujesz, a moje słoneczne prace wprawiły Cię w ciut lepszy nastrój. W tych trudnych czasach jak widzisz nawet ja nie przepadająca za żółtym czerpię z niego energię. Gdybyś miał natomiast trochę wolnego czasu to chętnie pożyczę, bo mi jakoś ciągle brak.

Pozdrawiam

Diana

7 komentarzy:

  1. Świetne uszytki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie numer jeden to te króliczki. Ja się zabieram za wyciągnięcie maszynę do szycia już od jakiegoś czasu. No cóż chyba zbyt wiele technik bym chciała ogarnąć. W efekcie niczego nie robię doskonale, czego o Tobie powiedzieć się nie da bo szyjesz doskonale!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeśli chodzi o wiele technik to Cię doskonale rozumiem

      Usuń
  3. Piękne są te Twoje ozdoby wiosenne, a lew kojarzy mi się ze słońcem (kwestia doboru kolorów). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń