wtorek, 19 kwietnia 2022

Bo wiosna jest zielona

 No dobrze, kolor który kojarzy się definitywnie z wiosną to zdecydowanie zieleń. Te wszystkie listki, zieleniąca się trawa i kwiatki wypuszczające liście to zdecydowanie zieleń. Z tego też powodu nasze kwietniowe wyzwanie Szuflady to "Zielony"

Żółwik powstał na specjalne zamówienie i miał być prezentem dla osoby kolekcjonującej żółwie. Specjalnie przeszywałam tkaninę by imitowała skorupę. 

 
Jak Wam się podoba? Zdradzę tylko, że Ala nie chciała go oddać aż musiałam jej obiecać że uszyję jej kolejnego. 

Z ostatnio powstałych prac jest też zajączek, uszyłam go specjalnie dla mojej mamy

A Ty lubisz kolor zielony? Jeśli tak to zachęcam Cię do udziału w zabawie.

Pozdrawiam

Diana

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lubię zielony , muszę zajrzeć do zabawy w szufladzie :-) O dziwo niezbyt dużo robię w tym kolorze, ale Twoja interpretacja zarówno żółwia jaki i zająca bardzo mi sie podoba. Fajne inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W szafie zielonego jak na lekarstwo, ale bardzo lubię ten kolor! Świetne te Twoje "uszytki". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten żółw, pomysłowo wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że lubię zielony, bo to kolor moich oczu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń