wtorek, 27 marca 2018

Lustereczko powiedz przecie kto umie zrobić najmniejszy patchwork na świecie?

Witajcie
Jak tam u Was przygotowania do Świąt?
U mnie jeszcze szyby brudne a dekoracje same nie chcą się stworzyć ;) Na razie szyje dla klientów, jednak to prawda, że szewc bez butów chodzi ;)

Dziś jednak pokażę Wam lusterko, jakie zrobiłam jako inspirację na bloga Szuflady.


Jest to recykling starego lusterka, które się popsuło.
Kiedyś widziałam śliczny mini patchwork z łabędziem, niestety teraz nie mogłam odnaleźć tego wzoru, postanowiłam więc sama zrobić taki wzorek. Powstał więc maleńki patchwork. Niech Was to jednak nie zmyli mini patchwork szyje się wręcz trudniej niż duży.
Lusterko jest otwierane na suwak, w środku ma maleńką kieszonkę. W niej moja Ala trzyma swój pierścionek.
Jeśli Wy lubicie lusterka, albo macie jakiś pomysł na lustrzaną pracę to zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu na blogu Szuflady.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słoneczka i chwilkę wytchnienia, nawet jeśli szyby miałyby być brudne.
Diana

26 komentarzy:

  1. Przepiękne malenstma. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale maleństwo :) Podziwiam pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko, w sam raz dla małej damy :-) I tej większej oczywiście też. U mnie również okna nie umyte, a przygotowań świątecznych zero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z tymi Świętami ale tak czy siak się odbędą ;)

      Usuń
  4. Good information I just found your blog and read it. I thought I would leave my first comment. I do not know what to say except what I have

    Obat Psoriasis

    Obat Herbal Psioriasis

    Cara Mengobati Psoriasis

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń