środa, 13 sierpnia 2014

Skarb i konik do spania

" - Mamo a pobawimy się w poszukiwanie Skarbów? (zapytała moja Ala)
- Dobrze Słoneczko ale teraz drzemka mały piracie, jak już będziesz wypoczęta pobawimy się w poszukiwanie skarbów"

Takim to sposobem moje bardzo nie śpiące i nie drzemiące dziecko poszło spać i pospało nawet całkiem długo jak na nią, a mama zabrała się do pracy. W końcu w zabawie w poszukiwanie skarbów chodzi o to by jakiś skarb znaleźć.

Uszyłam wiec koronę dla małej księżniczki
Koronę materiałową, usztywnioną filcem, regulowaną wstążeczką, koronę bezpieczną bo nawet jak małe rozbrykanie wbryknie gdzie nie trzeba to nic się jej w głowę nie wbije. Dodałam broszkę słonia, korale, troszke słodkości i jeszcze pare innych skarbów jakich nie ma na zdjęciu i ukryłam skarb.

Poszukiwania nie były łatwe ale w końcu się udało a radości było co nie miara :)
Czasem taki mały gest, taka mała rzecz a cieszy jak najwspanialsza zabawka :)

Uszyłam też bardzo przytulastego konika, konik będzie pilnował maleństwa i dotrzymywał mu towarzystwa podczas snu i zabaw też mam nadzieję, Konik jest z polaru jest niesamowicie miękki, a tasiemki są miłością wszelkich małych buź jak wiadomo, szczególnie podczas ząbkowania :)


Urodą być może nie grzeszy ale jest niesamowicie miły i przytulasty.

Ja natomiast teraz zbieram pąki róży by ususzyć je na wspaniałą herbatę, moja zwariowana róża powtarza kwitnienie i ma tyle pąków, a mi jej szkoda obciążać bo jest sporo mniejsza od pozostałych (dlatego że tak kwitnie) zbieram więc pączki. Chyba dzięki moim różom wypróbuje wszelkie możliwe różane przepisy.

Życzę Wam miłego dnia :)

36 komentarzy:

  1. Ja też mam słabość do róż;-) Wszystkie uszyte rzeczy prezentują się wyjątkowo sympatycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się u Ciebie jak w bajce:))) Korona dla księżniczki, piraci i poszukiwanie skarbów oraz magiczny konik;) Fantastycznie! "Ukrytym" skarbem jesteś Ty:) - utalentowana i pomysłowa mama:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywne zabawy to właśnie tak lubią dzieci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konik, bardzo wesoły i kolorowy, lubię takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa :) a ile niesie z sobą radości ;)
    super konik, maleństwo będzie zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny konik , a korona piękna jak królewna która ją nosi !! Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy jest ten konik :) A w koronie bardzo mi się podoba możliwość regulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy królową:) a te różyczki tylko pozazdrościć::)

    OdpowiedzUsuń
  9. korona boska..konik tez a wszystko i modelka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś księżniczka z głową pełna pomysłów!!! Ale najwspanialszy dar jaki posiadasz to chyba możliwość błyskawicznego uzyskania rezultatów- od tak i już jest!!! Wspaniała korona!!! Konik cudowny!!! Bajkowo i twórczo.... tajemniczo... ale z nutką pirata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na zabawę. Skarby pięknie wykonałaś. Konik także uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymyśliłaś niesamowitą zabawę! Sama bym chętnie poszukała takiego skarbu! A konik jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty piękne rzeczy robisz.. . z przyjemnością do Ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te dzieciaki... Czy one nie nakręcają naszej kreatywności?:-) To są właśnie takie momenty, które pamięta się z dzieciństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała księżniczka, skarby i dzielny rumak, jak w bajce :-) no i jeszcze różyczki z zaczarowanego ogrodu :-). Ale pięknie! :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniala zabawa:) pączusie śliczne, będą z nich pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiech i radość dziecka najcenniszy skarb rodzica!!! Ja uwielbiam jak moją córa się cieszy :):) a jak lubi tulić i bawić się "zabawkami", które jej sama zrobiłam czy uszyłam to mnie to bardzo cieszy :):)
    Korona piękna a konik uroczy i niech przynosi same dobre sny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna mama z Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. skarb to mieć taka mamę co tak cudownie urozmaica zabawy :) korona cudna - godna księżniczki :) a koniki właśnie że grzeszy urodą ! taka uroczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Diana wspaniały pomysł na zabawę. Przytulanka cudna, ja na razie płatki róż dzikich wrzuciłam do słoiczka z cukrem trzcinowym ale udało mi się tylko kilka zerwać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Diana widzę, że ciągle masz tysiąc pomysłów. Rośnie ci mała księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Diano, napisze krótko; największym Skarbem dla swojego Skarba - to chyba jesteś Ty;) Oczywiście skarby wykonane przez Ciebie są też śliczne! Więc, chyba trafniejszej nazwy dla Ciebie już nie ma;) Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że mała królewna nareszcie ma koronę hi, hi,hi... Diano podziwiam Twoja kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję kreatywnych pomysłów:) Twoja królewna ma królewskie życie z taką zdolną mamą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysłowa mama=szczęśliwe dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo mama Diana jest czarodziejką i umie zaczarować i ukryć piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Diano Kochana, jestes rewelacyjna Mama ! Do prawdy wzruszasz mnie swoja kreatywnoscia i miloscia jaka darzysz swoja piekna Ksiezniczke . Cudownie! a twoje dziela jak zwykle wsaniale. Jestes niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Diano Korona i Konik słodkie i śliczne , a najwspanialsze w tym to kontakt jaki masz z małą księżniczka ;) Diana córka to skarb, najlepsza przyjaciółka dla matki. ( wiem z autopsji). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze mieć tak twórczą mamę;) konik uroczy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze, że nas dzieci tak inspirują i motywują do działania!! :)
    Dziecku niewiele potrzeba do szczęścia :)
    A konik SŁODKI! szkoda, że już takiego maluszka nie mam ;) co by sobie przeżuwał konika ;) hehe
    Pozdrawiam, wyczekuję różanych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dzieci to mają wyobraźnię i motywują do działania :) a tworki cudne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna zabawa a koń jest uroczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń