środa, 2 kwietnia 2014

Paryż

Z francuską piosenką na ustach przemierzając cudowne zakątki romantycznego Paryża będę...szyła?
Ja łącznie z innymi projektantkami Szuflady zapraszam Was do pełnego uroku Paryża, przejdźcie się ulicami zainspirujcie i stwórzcie prace ciekawe niebanalne interesujące...

A jak ja widzę Paryż? Jako bardzo romantyczne miasto pełne koronek i stylu gdzie rodziła się moda  i gdzie manekiny czy maszyny do szycia były arcydziełami, projektantki tworzyły niebanalne kreacje, a oto moja maleńka inspiracja dla Was, po prostu igielniczek....

Zupełnie nie wiem czemu kokardki i kluczyki kojarzą mi się z Paryżem
 Wieża Eiffla i napis Paris to transfer na tkaninie




A z czym Wam kojarzy się Paryż?

Pewnie czekacie na wyniki wyzwania marcowego, więc już Wam mówię że będą jutro, ja już wiem ;)
Piękne słoneczko dziś u mnie znów dzień spędziłam w ogrodzie, zobaczymy czy moje zapędy ogrodnicze coś dadzą.

24 komentarze:

  1. Przecudowny igielnik taki romantyczny. Uwielbiam paryz i mam z nim podobne skojarzenia :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo romantyczne "opakowanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Paryżu nie byłam i zdania nie mam
    wszędzie jest dobrze i pięknie tylko trzeba
    to poczuć ;) --- igielniczek cudny >;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te Twoje skojarzenia z Paryżem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i romantycznie. Mnie Paryż kojarzy się ze starym filmem z Audrey Hepburn "Sabrina". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy ten igielnik taki prawdziwie paryski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście paryski, elegancki, romantyczny i taki kobiecy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ,elegancki ,superowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow - odjęło mi mowę a wierz mi naprawdę ale to naprawdę bardzo rzadko mi się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny i taki kobiecy. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A moje igły w takim byle jakim pudełku, tu by się czuły dobrze, piękny igielnik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny domek dla igieł,
    Mi Paryż kojarzy sie z wieża Eiffla i czarnymi beretkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujesz i zachwycasz swoimi pracami. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny! juz go podziwiałam na stronce wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekny w super klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny igielniczek i jaki romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wykonanie, zadbałaś o każdy szczegół: te dodatki, koronki guziczki po prostu rozpływam się z zachwytu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko! Piękny igielnik. Hihi, może kluczyki kojarzą Ci się z kłódkami zakochanych na paryskim moście?:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko.... Korzystaj w "ogrodnictwie" z pięknej i słonecznej pogodynki!
    Gratulacje- przeglądałam nowy numer Mollie Filc!!!! Wspaniałości króliczkowe i nie zawaham się ich użyć na wielkanocnym stole!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój paryski igielnik jest wspaniały!!! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny igielnik :):) Milego popoludnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń