środa, 14 sierpnia 2013

Ślimaczki i wycieczka

Oststnio kiedy wstaję rano a na termometrze jest 10 stopni, gdy trawę pokrywa rosa pięknie mieniąca się w promieniach słońca, gdy gdzie niegdzie można wypatrzyć babie lato czuję w powietrzu jesień którą kocham i ciesze się na jej nadejście. Jesień zawsze przynosi mi wenę i już czuję że coraz więcej u mnie powstaje coraz szybciej i łatwiej. Na początek ślimaczki, już je widzieliście u mnie na blogu ale bardzo dawno temu a oststnio znów przywędrowały do mego domu.


Jako, że mieliśmy urlop ale nigdzie nie wyjeżdżaliśmy postanowiliśmy zwiedzić okolicę rowerami i tak pewnego dnia zrobiliśmy 28 km w planach było mniej ale co to za wycieczka bez błądzenia ;) i byliśmy w Radziejowicach. Znajduje tam się Pałac, a więcej możecie poczytać TU jest on stosunkowo blisko Warszawy a niewiele osób o nim wie, warto pojechać i zobaczyć.






Moja bystra Ala która momentalnie wszystko potrafi wypatrzeć wypatrzyła od razu motylka

Dziękuję też za cudowne prezenty imieninowe jeszcze nigdy nie dostałam ich tak wiele

Od Danuty
od Eluni
Od t-reni
od Kasiulki
od Bożenki
Serdecznie dziękuję i zapraszam na poimieninowe bo to było wczoraj ciasto

27 komentarzy:

  1. Na wstepie Wszystkiego Dobrego z Okazji Imienin :):) Duuzo Zdrowka i Usmiechu zycze Ci :)
    Slimaczki Sliczniutkie :) Takie slodkie :) A wycieczka taka Suuper :) Fajna fotorelacja :) A ciastko z checia do kawki akurat :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć lekko spóźnione to przyjmij proszę najserdeczniejsze życzenia imieninowe. Ślimaczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego : )
    Prezenciki cudne. Ślimaczki urocze wyszyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)Fajne slimaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Imienin :) piękne ślimaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Dianka!:) super wycieczkę sobie zrobiliście a ślimaczki, zwłaszcza kwiatowy, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat.
    Śliczne ślimaczki a za jesienią nie tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin. :)
    A ślimaki cudnie zrobiłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj naj,piękne prezenty i wycieczka :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te ślimaczki!!Bardzo mi się podobają . Też uszyłam sobie jednego pokażę kiedyś na blogu. Ładna u Ciebie okolica i ładne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Diano życzę Ci wszystkiego o czym tylko marzysz
    Ps. widzę ze jeszcze moja karteczka jeszcze nie doszła , ale to moja wina zbyt późno wysłałam , za co najmocniej przepraszam , ale mam nadzieję że do końca tygodnia dojdzie
    Ślimaczki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze i wielu inspiracji oraz natchnionych do pracy dni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. :)
    jeszcze raz wszystkiego dobrego :)

    a z naszych córeczek to straszne bystrzaki, moja też takie szczegóły zauważa, że człowiek aż buzię czasami ze zdziwienia otwiera ;p

    fajna wycieczka
    i ślimaki super!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślimaczki piękne, zdjęcia z wycieczki cudowne.
    Ślę spoznione, ale szczere życzenia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ślimaczki...cudnie tu u Ciebie ...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ślimaczki cudaczki :) no i cała reszta super:) jest:)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja jeszcze raz ; wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, następnym razem przyjedźcie do W-wy :))))
    Ja średnio lubię jesień, chyba, że jest taka pogodna i kolorowa.
    Fajnie, że tyle osób pamiętało o Twoich imieninach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spóźnione życzenia wszystkiego co najlepsze! A ślimaczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodkie te ślimaki a wycieczki tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Imieniny - każdy to powie,
    najlepsza okazja, by wypić za zdrowie.
    Toast za Ciebie, za lepsze czasy,
    by nie zabrakło piwa i kasy.
    Ostatni toast, rzecz najważniejsza,
    by jutro głowa nie była cięższa...
    Buziaki for you Diano ;)))

    Oj jak idzie do Ciebie ten pauer i wena
    to pewnie codziennie nowe posty będę :D
    Fajnie !!! pozDrawiaM i uściski wielkie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najwspanialszego życzę:) ślimaczki pięknie się prezentują, świetnie pozują. Co do prezencików, to bardzo miłe otrzymać, śliczne, a przede wszystkim wykonane ręcznie drobiazgi:) a wycieczka została bardzo ładnie udokumentowana:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślimaczki w trawie prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze raz - STO LAT!
    Ślimaczki ładnie prezentują się na trawie a i wycieczka udana.
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślimaczki są urocze :) Piękne zdjęcia i widoki :) Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń