sobota, 3 sierpnia 2013

Girlanda

Uszyłam moją pierwsza w życiu girlandę, powiem Wam, że szyje się je naprawdę super, jest to bardzo miła praca i myślę że ta girlanda nie będzie ostatnią, a wygląda tak:

W pokoiku Alicji prezentuje się natomiast tak

Trudno mi zrobić dobre zdjęcia z pokoju Ali gdyż jest on od północy i zawsze jest niedoświetlony ;/

Dziękuję za przemiłe komentarze od Was dodają one mi skrzydeł i sprawiają, że mam ochotę Tworzyć więcej i więcej :)

A ta girlanda to zaproszenie do nowego wyzwania szuflady a mianowicie kolory lata plus kwiaty, u mnie lato jest pastelowe kolorowe i jakoś tak zawsze kojarzy mi się z takimi girlandami.

30 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła ta girlanda:)Pięknie skomponowane kolory i wzory na tkaninach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna, kolory i wzorki super razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna :) Baardzo ladnie Ci ona wyszla :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci wyszła, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne girlandy u mnie też się szyją

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna girlanda, przepiękne kolory.
    A na fotelu dojrzałam jedno z moich maleństw :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak siedzi tam grzecznie a drugie na parapecie mieszka :)

      Usuń
  7. ładna!!! :)
    taka lekka i zwiewna!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Girlanda jest bajeczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna., a jja właśnie wczoraj skończyłam również girlandę, ale szydełkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ja mam dorosłych dwóch synów, więc nie byliby raczej zadowoleni gdybym im coś takiego powiesiła:-/ Muszę poczekać chyba na wnuczki:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow !
    Girlanda jest przepiękna i uszyta z cudnych materiałów :)
    Ja jeszcze swojej pierwszej nigdy nie uszyłam, ale się po mału przymierzam do tego czynu hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, a w ogóle pokój Alicji jest prześliczny :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki i pieknie się prezentuje w pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super i kolorowo...świetna girlanda:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. na prawdę świetna girlanda i ma takie piękne kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wygląda, super pomysł ja nie mam miejsca w pokoju na takie rzeczy :(

    zapraszam 'd

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ozdoba do pokoiku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, wspaniały dodatek do pokoju, połączyłaś śliczne wzory :)
    ps. dziękuję za dołączenie do grona obserwatorów :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna, naprawdę piękne wzory!

    OdpowiedzUsuń