czwartek, 20 września 2012

Wymianka Babie lato-PARY

Witajcie kochani, szybko krótko i na temat czyli to na co czekacie a mianowicie wymiankowe pary

MikaMila - Kitty
mika - Diana
zancia - Corale - @rt 
Elżbieta - weasel
beatas30 - Wisia
karto_flana - Gosia
jolagry63 Liebreiz
Paula Ł. - Beata
Agnieszka - Enthia
Paulina - Diana
marrika91 - Atina
taniec liści - t-renia
Dotk@ - tynka
atenkowo - Szkatułka Ami
Lucyna - Natalia
AgapeArt - MammaMai
Mereo - Wiola



1. Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 19 października 2012r. u wymiankowej pary.
  2. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój email diana.art@o2.pl
  3. Prezencikami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
w dniu: 19 października. U mnie w tym terminie na blogu pojawi się lista Waszych prezentów.
 
Co powinno znaleźć się w przesyłce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was co kojarzy Wam się z babim latem, wiem, że każdemu może przyjśc coś innego do głowy dlatego też będzie to bardzo ciekawe (może być to biżuteria, coś uszytego, dzierganego, zrobionego metodą decoupage i każdą inną w której czujecie się dobrze) 
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka też miło widziane.
4. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może
 
Na rozesłanie adresów dajcie mi ze 2 dni gdyż mój chorutki elfik wymaga duuuużo więcej uwagi czyli mój czas dla siebie diametralnie się skraca.
Pozdrowienia i miłego dnia życzę :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za moja parkę i dużo zdrówka dla elfika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dziękuje bardzo za doparowanie ;)
    No pogoda nie dopisuje, Elfiki chorują :( wiem coś o tym :/ Zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za parę :)
    a Elfikowi zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za parę, a Elfik niech szybciutko zdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) życzę Elfikowi duużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za parę:) I duużo zdrówka dla Elfika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę dużo zdrowia dla maluszka, dziękuję za adres pary :) zabieram się za pakowanie prezenciku

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje i zycze wszystkim uczestniczkom udanej wymianki. Zdrowka dla Elfika...

    OdpowiedzUsuń
  9. O wymianki widzę szaleją u Ciebie w najlepsze. Nadal nie mam pojęcia jak Ty to wszystko ogarniasz;)Ja wypadłam z obiegu na jakiś czas, ale się zregenerowałam i wracam. Idę pobuszować po Twojej pięknej biżu i szyjątkach wszelkich. Buziaki i miłej wymianki :*

    OdpowiedzUsuń