środa, 15 sierpnia 2012

Poimieninowo

W poniedziałek były moje imieniny, bardzo dziękuje t-reni i Wioli za życzenia jest mi niezmiernie miło, że pamiętałyście.
Wiola zrobiła mi też ogromniastą niespodziankę bo oprócz prezentu za wygrane letnie wyzwanie dostałam piękny prezent imieninowy

Od dawna marzyłam o takim breloku, kolczyki są w cudownych kolorkach a zawieszka do telefonu już przypięta, natomiast z okazji wygranego wyzwania poprosiłam o komplecik dla Aluni i jest prześliczny. Wiolu serdecznie Ci dziekuję.

Udało mi się też zdobyć 2 miejsce w salu u Agnety i dostałam od niej 99 mulinek, piękną kartkę i słodkości których już nie ma

Jestem zachwycona barwami mulinek, cudowne turkusy, fiolety, zielenie, oj będę jesienią wyszywać będę przy takim asortymencie tylko musze jakiś piękny obrazek znaleźć. Agneto serdecznie Ci dziękuję za taki wspaniały prezent.

A teraz dla ludzi o mocnych nerwach, nie wiedziałam czy się tym pochwalić bo obawiałam się że z zazdrości co niektórzy mogą paść, oto jaki niewykle ogromniasty przydasiowy prezent dostalam od mojej koleżanki Agnieszki, w skład prezentu wchodziły jeszcze silikonowe foremki do pieczenia ale nimi pochwalę się innym razem
Mulinkami już podzieliłam się z mamą, a co Agnieszka dostanie odemnie pokażę jak tylko stworzę ;)

Kochane dziekuję Wam za te cudowne prezenty

Ostatnio zrobiłam też kilka bransoletek na zamówienie, a oto i one



7 komentarzy:

  1. oho....ho... ile prezentów :) ładniusie bransoletki.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki super:) a prezentów pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, poimieninowego ;)
    ale prezenty!! super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście można zzielenieć z zazdrości ;-) Ciekawa jestem jak to teraz wykorzystasz... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się niebieska bransoletka:) jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę że Ali łapki też chcą się zapoznać z prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to się stało, że przegapiłam ten post ? A tu takie cudowności :) Śliczne bransoletki, pierwsza jak dla mnie !

    OdpowiedzUsuń