piątek, 9 lutego 2024

Totalny Misz masz życiowy

 Chyba w końcu, aż boję się to powiedzieć mam odrobinę więcej czasu. Udało mi się uszyc już króliczka wielkanocnego oraz zacząć walentynkowy patchwork.

Najpierw zostawię wam mojego słodkiego króliczka, którego wyhaftowałam już jakiś czas temu.


 Przy okazji kampanii dla Pur (kto by nie znał ich kultowych płynów do naczyń, które teraz są 3 razy gęstsze) znalazłam swój fartuszek, który uszyłam z zasłony. 

#współpracareklamowa dla @askteamclean_pl

Udało mi się też uszyć spodenki, z resztek zasłony :) Jak widać zasłona jest świetnym materiałem do szycia.


Oczywiście świętowaliśmy też tłusty czwartek, ale żeby zbilansować dietę na obiad był łosoś z makaronem i warzywami na patelnię Frosty #współpracareklamowa dla @frosta_pl

A teraz zabieram się już za mój patchwork walentynkowy


Życzę Ci dobrego dnia i miłego weekendu
Diana

9 komentarzy:

  1. Faktycznie ta zasłona to wdzięczny materiał

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się dzieje u Ciebie ale to dobrze bo na nudę nie narzekasz :-). Fartuszek i spodenki super. Wyszyty króliczek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje umiejętności! Z zasłon takie cudeńka potrafisz stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda - zasłony są świetnym materiałem na różnorakie kreacje, o czym wiedziała już Scarlett O'Hara, i nasza swojska Mila Borejko, gdy z zasłony wyczarowała sylwestrową sukienkę dla swojej najstarszej córki Gabrieli. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń