wtorek, 16 czerwca 2015

Linkowe party 6

Kochani jesteście po prostu niesamowici za każdym razem z zachwytem przeglądam wasze cudowne prace.
Wiecie ze to już 6 linkowe party a mamy ciągle tyle wspaniałych rzeczy do pokazania.
Bardzo się z tego cieszę i zdradzę Wam tajemnicę, że szykuje się małe Candy z cudownymi tkaninami do wygrania więc zaglądajcie do mnie :)



Ciągle zaskakuje mnie, że minęły już 2 tygodnie, u mnie znów było lalkarsko uszyłam ogromną elficę.
Oraz lalkę Joannę
A teraz znów najtrudniejsze czyli moje typy z poprzedniego party.

Niesamowity patchwork Kamili po prostu opadła mi szczęka jak go zobaczyłam

Wspaniały haftowany obraz od Red Artist
Sposób na świetną letnią spódnicę od Sciegiem do celu

A jakie były wasze typy ja bym mogła jeszcze z 10 tych naj wybrać.

A teraz zasady zabawy
  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza powyższy podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ    
Mam ogromną nadzieję, że bawicie się dalej. Pamiętajcie by zaglądać do siebie i komentować prace innych to naprawdę dodaje skrzydeł.

Pozdrawiam
Diana

36 komentarzy:

  1. Dziękuję Diano prześlicznie za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło :)
    Moje typy jak zwykle pokrywają się z Twoimi, patchwork jest niesamowity a haftowany obraz wręcz wspaniały. Mogłabym też jeszcze spokojnie dodać parę prac jak nie więcej :) Również jestem w szoku jak dużo wspaniałych prac jest wstawianych.
    PS - na candy czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diano! cudowna zabawa. Gram dalej. Jest tyle ciekawych propozycji i to na tylu blogach!!!!!!. Trudno wybrać te najlepsze.
    Jestem pełna podziwu jak Tobie się to udaje. Gratuluje koleżankom wyróżnienia. Tobie dziękuję za wspaniała zabawę.
    Twoje lale są urocze i podziwiam je , mają takie super oczy i te kreacje? Miłego tygodnia . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Diano bardzo fajne prace wybrałas, Obraz mnie powalił , spódnica genialna zwałaszcza dla Was Młodych dziewczyn , a patchwork szacun wielki trzeba miec niezły talent żeby cos takie uszyć. Fajne te Twoje party sa , ale ja cos ostatnio nie mam weny do tworzenia to i nie pokzauje badziewia:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dziękuję za wyróżnienie! :-) Jestem zaskoczona, że w ogóle moje hafty spotkały się z takim zainteresowaniem, jest mi baaardzo miło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje lalki są przepiękne,a prace które wybrałaś są warte wyróżnienia. Patchwork zrobił duże wrażenie na mnie.
    Dalej chętnie biorę udział w zabawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnionym artystom...piękne prace :) Twoje lale Diano też są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyróżnione prace i blogi :)
    Chętnie przyłączam się do zabawy po raz kolejny i dziękuję za tą możliwość :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja wrzucam swoje pracę :)
    Wyróżnionym gratuluję :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wyroznienia. Ten haft rowniez skradl me serce... :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pracę gratuluję:) Zabawa fajna, dlatego bawię się dalej:)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace:)) Podoba mi się ta zabawa i wkrótce coś swojego dorzucę:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnionym. Za jakiś czas i ja coś od siebie znowu dodam. Moi faworyci? Wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne lalki, zwłaszcza Joanna, za nieziemską burzę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wszystkie prace ale zawsze pozostanę wierna krzyżykom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Diano super prace wybrałaś mi też najbardziej podobał się patchwork Kamili super jest ta Rout 66, super zabawę wymysliłaś wiele pięknych prac można podziwiać pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak pięknie zapraszasz przez te cudownie piękne laleczki, które jak hostessy namawiają do wspólnej zabawy. A dzięki Twojej zabawie, MY, BLOGOWICZKi, mamy taki ruch na blogach, jak na ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Więc ja DZIĘKUJĘ DIANO - za to że wciąż TY masz ochotę być wodzirejem w naszej zabawie.
    A nagrodziłaś kolejny raz fantastyczne prace i osoby.
    pędzę komentować dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tu jest tyle do podziwiania!!! tylko skąd wziąć na to czas??? może choć kilka odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla takiej lali mogłabym być znowu dzieckiem... :) Bardzo podoba mi się też pomysł linkowego party, przeglądanie blogów stało się poniekąd już moim hobby i myślałam, że większość wartych uwagi już znam a tu taka niespodzianka :) Świadomość obecności tak wielu zdolnych koleżanek uskrzydla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie taka zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest moc Diano! Przyłączam się do 6 edycji :) Pięknie tworzycie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obrazy są na prawdę piękne i wymagają ogromu pracy - wielki szacun dla autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieprawdopodobne jak ten czas szybko leci, to już 6 party, oczywiście dołączam! Wyróżnionym gratuluję!!! Wszystkich uczestników pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft jest przepiękny. Zasługuje na uznanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj dopiero zauważyłam, że Twoje elfki mają śliczne elfickie uszka. Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje prace nieustannie zachwycające!!! Jesteś mistrzynią:)) A zabawa fajna. Już zamieszczam u siebie banerek, fajnie że wpadłaś na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :) Bardzo mi miło, że flaga mojego Taty podoba się tylu pasjonatom rękodzieła! Dziękuję za wizyty i miłe komentarze :)
    Bardzo mi się podoba Twoja inicjatywa Linky Party! Świetna i dające możliwość poznania tylu osób :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyłaczam się do zabawy - świetny pomysł:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  28. Z dużą doza nieśmiałości, pod namową mojej własnej mentorki przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne lale! :) Gratulacje dla artstek! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Robótkowy zawrót głowy! Tyle pięknych prac, aż miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wyróżnionym pracą :) Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny pomysł, nie wiem czy udało mi się dodać linki z pracami , bo jestem nowa w blogosferze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rety ale znowu same wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń